-=ואנבא מנ הידוע=-

-="וַיֹּאמֶר אדני אֵלַי הֵיטַבְתָּ לִרְאוֹת כִּי שֹׁקֵד אֲנִי עַל דְּבָרִי לַעֲשֹׂתוֹ."   כלומאר פני הנבואה תלויימ גמ באשיות הנביא  ולא רק ברוח המסר=-

 

לא יודע עוד אינ נביא אמת בישראל
אבל זעפ נבואת אמת יש
והנה היא לפניכמ

-=זונות משלו בנו ופורק אין מידם=-

-=אוי כי היו היה  וכל יכול להיות  ואיה הוא=-

-=וינטושו גמ המה רדיפת צדק  מתרוצ לשונ הרע   ותימלא הארצ עושק..=-

-=אוי כל חכמים בלא בינה -לשוא עמלו,, וכל נבונים בלא דעת –לשוא נַשַמו=-

-=החכמה היא להבינ  ההבנה היא לדעת  הידיעה היא לאמת  האמת היא למשפט  והמשפט הוא לצדקה  אז אמ צדק אינ  למה זו בכלל חכמה=-

 חז

-=ויצבט ליבי לפרקימ  לראותמ את אחי פועלימ לנסות בכל הכח להלכ בדרכ עדינות השקר  ערמת המסכה   ובידיהמ כמו משליכימ את הרעה מנגד פניהמ אל ימניהמ ואל שמלהמ  וירבו כזביהמ=-

 

-=אמנה לא רבו  אבל ראו גם אותם ראיתים  כאלה אשר חייהם בשביל עבודתם  ולא למענו   אלה אשר גם הארץ היא בשביל המלחמה עליה  ולא למען משפט צדקו=-

-=ויתקרו גמ מאלה בפני בינ רוב תלאותי  מיטבי השקר  החושבימ בליבותמ כי אלקימ נברא בשביל לחלק להמ מתנות רגשיות  הלא יכזבו במ אלה לאנחות=-יש שכר ליוספ

 

-=ואשקיפ מערבה ואומר  עוד מעט וגמ יצא מפיהמ כי המ צאצאימ של חמור אבי שכמ  רק בגלל שהמ ערבו לשכונ שמ באלפיהמ=-

 

-=ואפגוש אי שמ בינ נחלת המנשי והאפרתי  דובימ שכולימ נפגעי עמי  ואתגנב אל ליבמ ואפתח פי  אני אומר כמו שובו הביתה  לקקו הפצעימ  חזקו הבסיס בטרמ תצאו שוב לקרבות מרוחקימ  כי אמ שנותה ברק חרבכמ  תאחז נא במשפט ידכמ  פנ תרדופו צדק ולא במשפט אמת  ותשיגו צעקה במשפח כואב=-

 

-= ויעלו מהעמ אל חלק הארצ  אכ לא אל שלמות התורה   ותקומ עליהמ המדינה  ראשית צמיחת גלותמ בתכ ארצמ=-

 

-=איה הם זקני הארץ אשר  הבן הבינו וגם יבינו לרכים באדם  כי אף כל המלחמות עלי אדמות הם בכלל מלחמת התרבויות  ומונעים מכלל האנשים ולא אך מהשליטים  כי מלחמות הם רק תוצאה של מה שבניהם=-יש גמ יש עוד שכר ליוספ

 

-= ובמקומ לשפוט בצדק  מה מקנה עליונות   נואשו הדמוקראטימ להכנע בגאונ  כולמ שוימ   וישוו גמ בינ עקר מלידה  למסורס מהפחדה =-

 

-=וכל עוד לא תאמצונ תרבות  להתאחד סביב אמת אלהי ישראל  לא תוכלונ פגוש בתכ הטוב בתנובתו   ותפלונ תמידית אל שקר הנכר אל הרע במיעוטו  אשר הוא התדרדרות האילוצ הרע ביותר בכל פעמ מאז ראשית עולמו=-

 

-=עמ כל הכבוד לבושת  אינ לי טיפת כבוד לשלטון יהודי המתגאה בראש כל חוצות האומות  כי הוא המלוכה היחידה המביאה שלום בינ כל הדתות בירושלימ העיר העתיקה

ואני לתומי מביט מנ הצד  ולוחש  כמעט מתנחמ משליטת המוסלמימ בערי יוספ  עד אשר ישיבו מלכות אמת  אשר תשיב נחלה נחלה לגורל משפחתה  בכמה שפחות השחתה=-

 

-=העלמה עלמה אשר יחסר לה כספ לבית חתונתה תצא לעבוד בזנות בשביל היוסדה הישמעו אזני אמת כדבר הזה ולא יזעקו תועבה  ולמה זה ראיתי אוספה יסראל כספי זנוניה נטע מאהביה לבנות חורבנות להשלימ שברונימ כמו לולימ אכזרייכ לילדימ חסרי מעופימ

 

-=ויאמרו שוב ושוב על כל אזרח תמימ  דג הוא  אז ויזעקו תפסנו דג שמנ  ועל פושעימ התלחשו  אמיצי לב המה  או טהורי רגש מלידה   ואריות אכ קטנות ושבירות היו באמת

ויבא היומ וינקומ הדג גמ את הארי יחד עמ השלטונ מגינהו=-

 

-= ואפצח את זעקת ניצוצ הצדק העברי אשר ממעמקי נשמת נדכאי עמי   כתובעימ  אמ פשעתי הרגני ועל חטאתי תענישני   אכ למה זה לשוא תיסרני  ותועלת לצדק בל תפק עוד ממני =-

 

-=חרדתי משפלות עומק גלות בני עמי בתוכ ארצ אלהי צדקי   היא הפיכת כל מצוי לרצוי וכל מודחק מואלצ לצפוי ונבזי=-

 

-=וייראומ בתעתועי כח נזיללל  וילכו גמ להיות מהמ מהשוטרימ והמולכימ   ואבוז למ  יש נופלימ בפח דאובימ  ויש נהיימ שמ למלכ האשפות מחויכימ=-

 

-=המדינה רכבה על הגל  ועיקבה אותו מלפרוצ את ימ תרבות הגולה   ותתנו גולה בתכ ארצו  חופשי בקרבה לעשות כרצונ אויבו=-

 

-= למה זה ראיתי בבינה  כי הנורמה היא הכניסה את היהודימ למשרפות  ובכל זאת המ עדינ רודפימ נורמה   ואחשוב אחרי אלפימ שנות גלות  המ נהיו פחדני מרידות  ונגד כל פחה מתעתע  משפילימ ראש מאחורי מסכות =-יש שכר ליוספ

 

-=הנעתי רגלי וסובבתי אני סביב סביב אל עבר בני עמי בני דורי  והנה נא כמו חסרי מנוחה המה   כי כמו איש איש תחת גפנו ותחת תאנתו  ועל על מעל זנותו ודרך זנוניו ורע מעלליו=-

 

-=ואתקר בדרכי גם אל התל המדובר  ואחזה למולי לולי תרנגולימ כמאה באמה גבהימ עוד יותר ובתוכמ אנשימ מסתודדימ

ואמר אליהמ  כן  כן   אבל איפה האדמה

וישיבו לי  לא כי אלה תחליפ לה  ולא תוספת עזר או ליפיה

ואשיב אפ אני כנגדמ  לא לא  לא   כי הטבע זה הוא החיימ  המכונות זה העזר מי אשר מוקפ סביבו בעודפ מכונות  הוא בנ אדמ מת  כי כמו לעזור לחימ אשר אין לו  וכל היומ לפעול למען ריק בקרבו=-

 

-=ויתגאו גמ במצעד צאה  ויהו בעניהמ כמבשרי גאולה   ויאשמו כל אחיהמ אשר דחקומ הפינתה  רק כדי לאזנ את גדל הבלי סילופ תורת אלהי אבותיהמ=-

 

-=וגמ ידידי ראיתי  עצמו עניהמ מהבט אל שברוני אחדות האומה  ואזעק עליהמ כי אולי האמת כואבת  אבל השקר בטח לא יועיל  ויחלפו הימימ ואשב בצד על ידמ  ואראמ נשרטימ מנ השברימ וגמ נחבלימ מהחלקימ  ואתחננ אני על ליבמ כי יפקחו כבר עניהמ לאחד גמ את כל השברימ  בטרמ יפעלו לנסות להטות את דרכ השלמ  כי מפורד הוא  ואמ ישוב ישראל לאחדותו  רק אלי ישוב נאומ אדני  אל אומצ צדקת תרת משה עבדו=-יש שכר ליוספ

 

-=ויש מהמ דתיימ  כפתיונ  פנ ידרשו באמת אלהימ  מפחידונ   וחבריהמ חילונימ רוגזימ עליהמ כי בנ כה אינ באמת דרישה טוענימ לעבריהמ=-

 

-=ויהי המה בוחרימ צד בפה מלא  ומתעבימ כל אלימות בכל צד ומכל קצה   וירגזו כליותי באינ אונימ נגד בני עמי החלושימ  ויזעקו מקרבי  למה זה שמעתי שוב עמי מתרעמימ על הסתר הפנימ והעדר נביאימ   הלא חפצ אלהי להודיעמ בשביל מה זה שוב אנבכמ  ארור מונע חרבו מדמ ושפתתו מדבר צדק  כי בעולמי תמיד יהיה לכמ להלחמ נגד מה ומי=-

 

-=ויהו המה קשורימ לרוח  ותנתק נפשמ מאמת הארצ  ומצדק האדמה   ויבא היומ ויתאימ להבל השלטון  ויעיפומ מביתמ כציפורימ  ויניעו בתיהמ כמשחק ילדימ=-

 

-=ויהו העגונימ הזכרימ בגלות יהודי ארופה  עוגנ איתנ לזנותמ בשברונ לב אחר תרבות נוצרית   ושילומה  כאילו בגלל שלא זנו מספיק   ויפתו לזנות יותר ולשולמ כפלימ  כאילו בגלל שלא הזנו את אחיהמ מספיק  ויטבעו בזנותמ עד המשרפת  ויצילמ אלהי אבותמ להותיר למ שריד ופליט  כי אבד מקומ העונש כמעט בלא תקות אמונה גמ ליד המיתה=-

 

-= אז הכעס בסופ התפרצ עליהמ על כי המ אינמ מאמינימ באלהימ לעשות את הטוב בעניו   וגמ באמת לא האמינו אפילו אמ מבלעדיו  וישותקו מעשות  וימנעו מהקרב למענ   ויזעפ לבלי עצור=-

 

-=ואנכי ניצב אז  נגד גיא ההרגה  כקיר חסר לב או בושה  כי על כל זנוני העמ הזה ורב הבליהמ  ידי כמו קצרה מישועה  אך ראשי ברוגז פולט   הנה נא אמ אפסו דמעותי רק לו נעדרה כל נחמה מאופקי אכ אפס כי כל לא כלתה עוד תקותי מאלהי=-

 

-=ואביא בחשבונ ואראה גמ חילונימ החפצימ לנתק את כל העמ  עד כי מידמימ בהבל גמ לדת למענ לא יבושו עיממ גמ גרימ=-

 

-=ויחשובו מנ הגוימ בחלופ כמה אלפימ   עדיפות להיות חטאימ לאלהי ישראל  מאשר נאמנימ לאלילי נכר   כי מעדיפ הוא שבעתימ  הליכה בדרכו  מאשר הבנה קצת את רוח תורתו

ויתנחמ מעט בחטאמ בלב חצוי  ויכעיסוהו גמ בסילופ הצדקת פשע בשמו=-

 

-=ואפגוש באוד המוצל מתנער מהמשרפת  ודורש את המבעיר  בכל ליבו  את נקמת אחיו  ואזכירהו בתעוזה  לא כל רעתכ  זה אכ בגלל רשעותמ   כי המה כולמ נתונימ בידו    אז מה  האומנמ כל מעשי האדמ המ מעשי יוצרו    ובכנ בברור לא  אבל בטח גמ בהתעלמותו  כי הסכימ גמ הוא על דבר אשר לא מגיעה לכ מספיק הגנתו   אז נקומ נא  אכ לכבוד משפט צדקו=-

 

-=ויתפתו להאמינ בתחושת טוב חיהמ  כאילו במנותק מצדקת דרכיהמ  ומעט אנשי אמת מנסימ לזעוק באזנמ  גמ רכב חזק הופכ למשא כבד כשהמונע נכבה=-

 

-= אפס כי צדק בלא גב של אמת  כמו בטן נפולה הוא בלא גב של עצמות מיצבות  ולא תוכלון המליך את צדקת האלהים ופרותיו בלא הליכה בדרכו ואמונה ביכולתיו   אפ כי גמ בעניו שבעתימ טוב עשות כרצונו מאשר אמונה בעצמ קיומו=-

 

-=את צדקת ערכ הכבוד  שכחו היהודימ בגלות   ואת האומצ אל האמת  באזור שברונות קדמ החורבנ=-

 

-=ויפרו גמ את דברו  בהשכיממ קומ ביומ שבתו  תחת שנת אדמ ערבה לשובע נפשו  ככל אשר יחסר לו   ויביאו את חטאמ הישר אל בית תפילתו  וימנעו מהמ אפילו עונג שתיה  וירוצו אל מקדש מעטו  להלל את שמו ולשבח את יומ מנוחתו=-יש שכר ליוספ

 

-=ואחזה בתמיהה גמ מהמ נואשימ  בדרכ זנות חפצימ המלכת האמת  ואלחש למ כי דרכ כזבימ היא גב רקוב למשענ האמת  גם לו  יכל להיות שיש מצב שאולי יגיעו אליה  כפגר מת=-

 

-=וינעלו על דבר עבודת דת סביב ירושלימ  בהר אשר בדרומ מזרח   ויאזנומ אחיהמ ברגז כחש חרות מתורה בתוכ תלאביב  בשפלת מישור החופ אשר לצפונ מערב   ובינותמ בוכיה שוממה עיר שלמ  טבור הארצ האמתיה  אשר עוד מימי אנשי קדמ הבוחרימ בהמלכת תרת חרות באמונה  היא התישבה בשכמ הרימ  כי התקבצו עדיה כל חלקי הארצ והאומה  וגמ המורימ החדשימ מאז בינ ההרימ ביבוס עמימ  ירו שלמ לשלמ צדקתה  כאנשי קדמ בגבורה=-יש שכר ליוספ

-=וילמדו גמ לבניהמ תרה  כי דרכמ כמו חסרת אחיזה בלא סורה תמידית מרוח תרבותה=-

לאמור  מאחרי המילימ   שמענו שמעונו  וגמ את מעייני התורה הקדומה אנו פגשנו  ובכל זאת לחנכמ מודרנית חפצנו

 

-=ויהי בינ חנותי חישבתי בליבי  לפחות על החותרימ לבנית מקדשו אתפלל נא בלב שלמ ביראתו  אכ ברוכ אלהי חוננ כל בינותי אשר לא הסתיר מנגד עיני  כי  אלה המה שואפימ אל סדר עולמי אשר בית המקדש הוא המגדל בבל שלו  המ לא באמת מאמינימ באלהי ישראל ובצדקת תורת משה עבדו=-

מי יתנ כי רק עדינ לא

 

-=ומצאו פרצה קטנה בני עמי  ויקראו לא פולינ זה אשכנז  כי אשכנזימ יכולימ לצאת גמ ממרוקו   ויתעבו עדיני שקר בערמת גזע=-

 

-=ויבחר הוא בצדקת מעש האדמ ההולכ בדרכיו  על כנ בחר ראש חדשימ לעמו  במועד לקיחתמ לו לעמו לקראת בחירתמ את תרתו    ויושפלו פליטי עמ בחיריו  לזכור כאילו את זמנ בריאתו את כלל עולממ  על כנ הגדירו ראש השנה כאילו בשמו  ויברחו המ לתפארת בריאת האלהימ  כאילו ככל העמימ=-

 

-=ואדברה בשפתמ   בגלל שאני נונקורפונמיס בנושאימ מהותיימ יסודיימ וחשובימ מדי   אני אנטי קורפונמיסט  להבדיל גמ משורשי הבלמ את קטני בני=-

 

 

 -=והנה היומ נעמדתי נגדמ חלקמ ונכחתי כי נרגזימ המה מול כל תוכחת צדק וכמו מותשימ נגד כל אנשי אמת  אז אמרתי לאמר  הנה כל תפוח המחובר לאדמה הוא יפרח מהשמש  והלא כל המנותק מנה הוא ירקב מהאור=-

 

-=ויחפוצו להמונימ זמה  כי חתרו אל שלטונ מרכזי אשר כל הלהוט אחר היצר  הוא נכונ לשפלות שליטה ככל בהמה   כי בלהט נורמה סחופת זרמ בלתי מתחשב    וירתעו גמ מלתת אמונ בנתיניהמ  למלוכ כולמ על יצריהמ  כטוב באמת בעניהמ  כי נואשו מאחיזה נכונה בצדקת אלהיהמ    ויהפכו צדק גמ בבטחמ בבחירת עלמת חנ  זקנה  את חזיונ בעלה  כי רפו  בזו  באמונ מציאת בעל טוב מאביהמ  והסכמתה=-

 

-=על אלה אני בוכיה  על טהר לב אשר עכור הוא בהבלי זמה=-

 

-=ויחניפו צדק באמרמ  אנחנו לא חושבימ שזה נכונ אבל אנו עושימ את זה ברצונ רב   ויותן למ גמ להמשיכ לצפות לצפית גאולה  פנ גמ יבא וירחיקוהו כמרחק זעקה=-

 

-=וכשאיבדו בני האדמ את עוז הקדושה בליבמ  אז נאלצו לקדש את עליונות החוק על ראשמ

וינעלו צדק בהגדרות מחשב  וירמוסו בעושק בני אנוש=-

 

-=וישגו בבהלתמ לחפש את היחלשותו של כלל האדמ  כי איבדו את האמונ בעוז יעיל המוטה רק נגד רשעותמ  ויצליחו אכ חלקית  ויקומו מקצת מחוזקימ להתנשא על חלישותמ   וגמ המה עצממ נדחקו לתעב ולרמוס כל עוז צדיק  אשר לא הושפל לחפוצ כמותמ  כי איבדו אמונ בצדקת כח האדמ=-

 

-=ויצטופפו בערימ הדחוקות בינ רוב כלי עזר  וינתקו ממרחבי האדמה בצמוד לטבע   ויצברו גמ עושר  ולא למחיה=-

 

-=והנה היומ  הגיע אימת כח זרוע השלטון לכזה שפל   עד כי לא דרוש להיות ישר דרכ וטהור לב בכדי לא ליפול ברישתה  אילוצ רק להיות בעל -מזל-מקרי עצומ לאורכ זמנ=-

 

-=אז אמ המלחמה על הצדק  כבר הולידה רוע   הלא זה בגלל רדפכמ צדק כטוב בעניכמ  ולא באמונה באמת כהטבעת רצונ יצרכמ   אז התיאשו נא ממעללי דרככמ ואל נא ממשפט צדקת אלהיכמ=-

 

-==ותקומ עוד מימי אז  תחת בתולת בת ישראל  דתיית בת גלות נכר   ותפצ כזביה בשמ הקבה קל עולמ  ותרתע גמ מקרא בשמ אדני אלהי ישראל  אל אמת   ותזנה גמ אדומ ממנה ותיפול תחת ידמ בנדודה מארצ עמה  לשברונות מי נכרותה

  וישובו בניה לארצ עמה  ועודמ גולימ כהבלי תרבויות נכר בתוכה=-

 

-=ויהא כל פלג ורפש חלק  מיתממ בשפתו על כלל העמ הפרודימ  הלא מימי אז הייתמ קשיי עורפ אטומימ   ויחניפו גמ תרבות ודרכ  במעלמ באמת אלהי ישראל=-

 

-=וילחשו בלבבמ בינותמ לעברי  הלא אתה רדופ תעוזה וכבוד  אז איככה זה תעיז להידמות כגואלנו משפלותינו  וצפייתנו היא לעני רוכב על חמור ונבזה ולא חשבנוהו

  וארגיעמ  אני מילדותי יונק את הכבוד המופנה אל רודפי הענוה  (עד כי בנערותי הגיתי   ענוותנות מופגנת  זוהיא גאוה סרוחה)  ובכלזאת לא נסוגתי מהשג תעוזה לצדקה

אני לא מתנגד לאסופ את כל הכבוד המאוס בדרכ  בשביל להכינ את המעבר לנבזה האמיתי=-

 

-=וישאלוני אמ נביא אנוכי  ואתעצב אל ליבי ואומר האמנמ אכנ אחרי כל דברי המה לא הבינו משפטי צדקי כי בדעת אמת היא ולא בהכרח מנבואת בראי  ולמה זה להמ נס או אות או כל זעפ מאותת לנכונותי   ואתנער ואשוב ואחשוב לפשר  ואשיבמ דבר  כי אינ טעמ בנביא מנבא בלא אזנימ פתוחות לשמוע  ומר כלענה נביא וידימ סותמות על פיו  כי אפס  כי רק אחרי חתירה ככל יכלת הבנתך רק אז תבא נבואה לתוספת צדקתך     אבל אז אפ אז אחרי לכתי שעיתי בנחמתי  כי לא כל דובר הבל ישאלהו כמותי   אז קצת אולי באמת  דבר אלהי אבותמ ניצת במ כאש  וכפטיש בסלע פוצצ    או אולי פנ הריחו מעט הקשבה  וימצאו הד בוז לריחוק החברה=-יש שכר ליוספ באמונה

 

-=ואלמד מעט מתורותיו  קצת מסודות יראיו    ואביא בחשבונ את דרכיהמ  נטע מעשיהמ    ואזדעק כי תוצאותיו בני מות המה  לו היו לנגד אבותיהמ ראשוני האומה   חלקמ היה אפילו אחד דינמ לתליה בקול תרועה   ואל מול דר של אמת המ היו כעמ נכר לכליה

ואזכר אז כי כאשר כל העמ ברעה  אז גמ הנביא הקנאי אליה   דיבר על ליבמ שובו נא ולא סקל באבנימ את כל עובדי עבודה הזרה  כי אינ תחליפ לה לכלל האומה=-

 

-=חזיונ ההוה המתמשכ  הוא רק תעתוע העבר הנשכח  והרדמת צפיית העתיד=-יש שכר ליוספ

 

 

בתקוה לימימ גבורה נאמנה

המצפה לקצ הגלות בתכ ארצנו – ולכילוי ערב תרבויות הנכר בקרבנו

יששכר יוספ  בנ אליהו   הגולה לעת עתה מארצ נחלת גבעת יש שכר ליוספ  שלמ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Heads up! You are attempting to upload an invalid image. If saved, this image will not display with your comment.