מידרשים תפילות ומעשיות נשגבות

"וְאֵת שְׂעִיר הַחַטָּאת דָּרֹשׁ דָּרַשׁ מֹשֶׁה וְהִנֵּה שֹׂרָף

-=לא מקשים על הדרשן  כי הכל שקר=-

-=כזל מדרשימ כזל

 וכי למה זה בכלל למידה  ומעשית כל מסקנה תהא עמומה

הלא אמת מעורפלה ושקר בידוע   השתוו=-

 

-= כמו שהרמבם אמר פעמ    מי שמאמינ בכל המדרשימ  הוא פתי   ומי שלא מאמינ  הוא כופר   אז אני לא כופר ולא פתי  אני יודע שצריך להתמודד איתמ כעמ דברי בני אדמ  חלקמ עמוקימ  חלקמ עדינימ  חלקמ אפילו סותרימ ומרגיזימ   אבל זה כבודמ  וציבור הנפתה מדי לקדשמ  הוא זה שמבזם    כי ברגע שאנחנו הופכימ את זה לאמונה עיורת  אנחנו נופלימ בפח  והשלטון שמח עלינו =-יש שכר ליוספ

 

-=לא כל השאלה באיזו יראת ענוה אתה מתפלל אליו   חלק גדול מהשאלה היא  במה אתה בוחר להאמינ כציוויי דבריו

אז השאלה היא  מה מכילה אלהותו  ורק אז כמה אתה באמת מכבד אותה=-

 

-=ויענ כי שנאו מכזל עדיני השקר  גבור ציד אהוב לפני אדני אלהימ  אז קנאוהו בדרשותיהמ להיות המלכ הרשע של אור כשדימ  המורד באלהימ ומשתחוה לאלילימ והשורפ את אברהמ כנאמר הוצאתני מאור כשדימ  והאמ אולי גמ תרח ואברהמ בנו ולוט בנ הרנ בנו ושרה אשת אברמ בנו יצאו מאור כשדימ מתוכ בערת האש אשר שמ  וימת הרנ בארצ מולדתו באור כשדימ האמ הוא נולד באותה מדורה או אולי כל ארצו נקראה על שמ אותה מדורהההה מהמדרשיהה  וממתי אור זה אש=-

 

-=ויפרו גמ את דברו  בהשכיממ קומ ביומ שבתו  תחת שנת אדמ ערבה לשובע נפשו  ככל אשר יחסר לו   ויביאו את חטאמ הישר אל בית תפילתו  וימנעו מהמ אפילו עונג שתיה  וירוצו אל מקדש מעטו  להלל את שמו ולשבח את יומ מנוחתו=-יש שכר ליוספ

 

-= ויהי בימי שפוט השופטימ

בזמנ שפיטת השופטימ  כמו מלוכת המלכימ   ..ובימנו הדרשנימ משקרימ

איש הישר בעניו יעשה  מה שעדיפ שבעתימ מאשר עשות בכפיה אחת  כישר בעני המלכ  כי אז בזמנ שקר  גמ פתח לא נותר עשות כישר בעני האלהימ    ויעשו היומ גמ כנבלה בעניהמ  תחת עשות כישר אכ לא בעני מלכיהמ =-

 

-=קיבעונ תפילה  מורה על איבוד תקוה   פנ תכלו רגשותכמ במקדש מעט  ולא יותר לכמ עוד רגש לקרב מוכנות לבנית מקדש גדול  אפ כי המעט שימר מדורות גחלת כמיהה למרובה   אכ פנ עתה  תחסומ הגחלת בגופה  את בערת כלל האומה למצופה=-

 

            -=ואתיצב גמ נגד הדתי הנבהל מסתירת אינ ספור מדרשי ככמיו  ואעקצו  אני כופר אבל אתה פתי   אלהי ישראל יצג תמיד את הכפירה בעבודה זרה  ולא את הפתיות לה=-

 

-=אני לא נגד מי שמתפלל שלושה או יותר תפילות ביומ   אני נגד מי אשר מאלצ את רגשותיו לככ  ואפילו כלל לא מצליח לחבר את הגיגי פיו למחשבות ליבו  ועוד מכליל את כל אשר לא מתפללימ בקביעות מבני עמו  כאילו להוציאמ מעול עבדותו   ויוסיפ עוד לעג על יוצרו  כאילו דורש הוא מכל יצירו להתחננ על נפשו  ולבקש גמ טוב לעמו  בכל תחומ כמו לגשמ  מבלי אשר בכלל דאג באמת מחסרונו=-יש שכר ליוספ

 

-=ויתפללו אבותי לאלהימ על גשמ אשר איננו   אכ לא כי עוד לא נקבע בשמימ או בארצ מועד בואו   כי אמ יענ כל אשר לא ביכולתנו  זה תלוי בבוראנו=-

 

-= אבל יש יותר מדי מדרשימ שנראימ חשובימ מכדי שלו קרו  היו מוסטימ אל מחוצ לספרי הנביאימ

והמדרשימ… לא חסר בהמ הזיות שקרימ וסתמ משאלות לב רחפניימ  ..ואלה דורשו יחד עמ מקבצ מדרשימ אשר חלקמ הגיוניימ  או בטח מציאותיימ   עד כי לא חכמ לשער שהכותב רצה שהמ יביעו רק רעיון נשגב

אז ארור איש אמת המיחס אליהמ משמעות מכרעת ,בהתעלמות עיקשת.=-

 

 

אהה ואגב-=בריחת איש ישראל  מהפטיות ההיבלית  לבוז העיור   היא המעודדת עתה את הסתר פני אלהי ישראל=- אכ יש עוד מעט שכר רב ליוספ

 

בתקוה לימימ גבורה נאמנה

המצפה לקצ הגלות בתכ ארצנו – ולכילוי ערב תרבויות הנכר בקרבנו

יששכר יוספ  בנ אליהו   הגולה לעת עתה מארצ נחלת גבעת יש שכר ליוספ  שלמ

תגובה אחת על הפוסט “מידרשים תפילות ומעשיות נשגבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Heads up! You are attempting to upload an invalid image. If saved, this image will not display with your comment.