מות – הפחד ממנו וצדקת מקומו היעיל בחיימ

כִּי בְּיוֹם אֲכָלְךָ מִמֶּנּוּ מוֹת תָּמוּת:

כי כל אכילת דעה אשר לא כבולה לתועלתנות החיימ  סופה לעורר מות וייסורימ

 

-=אז לבנאדמ ניתנה כאילו מודעות כאובה לקירבת מותו

ובכנ התבוננו נא  כי האדמ  כל מהותו  הוא אשיות רוח נאמנותו אל יצוגיות אלהות תרבות דרכו

על כנ העמיקו בבינה  כי מטבע מודעותו  אמ יעמול הוא להתאימה בקביעות אל רצונ אדונ הבריאה  או אז עת מותו היא רק חלק מנשגבות אשיותו  אשר היא רק חלק מנשגבות תפארת אדונ עולמו=-

 

-= בחימ האלה  אמ לא תשלוט בהמ בקדושה  אז מישהוא אחר ישלוט בהמ ביד קשה   כי לא תוכל להיות גמ חי וגמ חסר תנועה  כלאחר המיתה  אז עורו נא לשלוט בחיכמ במשפט ובצדקה=-יש שכר ליוספ

 

-=אבל פעמ חיו מעט  פעמ חיו מעט  והצדק שאתה מדבר עליו זה היה פעמ   ובכנ נכונ פעמ חיו אולי פחות אבל זה היה פעמ   ומה יהיה מחר  שלוש מאות שנה אורכ חימ בהקפאה  אז הלא טוב מות מחימ ביסורימ  ואתמ שכחתמ טוב מהו מרוב חימ בהבלימ=-

 

-=לא שווה להצטער כל החיים  על רגע אחד של מוות   וכי התהיה מודע בחסרונך  וגם אם כל חייך הם לבוראך  אז נכון כי הוא יצטער ויעקב מותך   כי תפעל למען החיים ויוצרם=-

 

-=למה זה ראיתי מוכנים למות בעד הצדק  אבל בשבילו אפילו לא רגע מהחיים

 כי הלא יותר חשוב מלמענ מה אתה נלחם עד מוות  בשביל מה אתה חי בזמן שלום

  כי מלחמות הם רק תוצאה של מה שבניהם=-

 

-=ויאמרו אלי  אבל הוא אל קנא הוא  ואשיב פניהמ בלב בוטח  גמ אנכי ידעתי מדרכיו ומפלילות אויביו   ואבחר טוב מות בידיו כי בשבה טובה  מחיות תחת אויביו ברוב תועבה ונבלה=-

 

וַיּאמֶר אַבְרָהָם אֱלֹהִים יִרְאֶה-לּוֹ הַשֶּׂה לְעלָה בְּנִי וַיֵּלְכוּ שְׁנֵיהֶם יַחְדָּו:

-=ואיש צדיק ההולכ בדרכ הישר  היה עונה אל בנו הנפחד מקרבת מותו

פחד מרשעותכ  אל תירא את תצאותמ לשוא   כי לו תאחז בדרכ הישר בגבורה  אז אתה תמות שבע ימימ בשבה טובה  ותאספ אל אבותכ בנחת זיקנה באספכ רגליכ אל המיתה=-

 

-= ההגנה השמימית פועלת ככ  שאמ אינ מספיק הצדקה לא להגנ עליכ  ואינ לו תועלת עלילתית קדושה במותכ  אז אתה מוגנ מאויבכ =-ויש צדקת שכר ליוספ

 

וְנִשְׁמַרְתֶּם מְאד לְנַפְשׁתֵיכֶם כִּי לֹא רְאִיתֶם כָּל-תְּמוּנָה בְּיוֹם דִּבֶּר יְהוָֹה אֲלֵיכֶם בְּחֹרֵב מִתּוֹךְ הָאֵשׁ:

-=ברמת היסוד  אנכי כל כולי על מחשבותי ורגשותי  של יוצרי אני  אז דאגתו שלו וחפצו הוא לשמור עלי  כי בשבילו בראני   רק שהברא הזה עלול לנוטשני לו ארגיזו למשל בחוסר שמירה על עצמי     אומנמ טיעונ מעגלי  אבל עלול להיכנס בו צדקת תלאות החימ וגדל אהבתו=-

 

-=לא כל השאלה  על מה אתה נלחמ עד מות   חלק גדול מהשאלה זה  בשביל מה אתה חי בזמנ שלומ=-

 

-=אני לא בעד הרצח הזה   זה פשוט שקופ שהשלטונ מנצל את זה לתעל את כל הכעס על מכאובי החימ עקב שלטונות מושחתימ  אל רגע כואב אחד של מות ממחבלימ   כאילו המהמ האויבימ החשובימ=-

 

-=אח שרוצה להחריב את ביתי בלא צדק  אני בברור איתו במלחמת אחימ עד מות=-

 

-=כלא זה לא עונש  כלא זה רצח ארוכ של תקופה מהחימ   והמתת עתיד אמונ אנשימ

כי כאב עז ומתמשכ  יש בו   והרתעה ממשית  חסרה בו

ורצח  זהו עולה ישירה אל מול האלהימ=-

 

-=לא תרצח

זהו צווי האדמ מול האלהימ

כי אדמ מול אדמ   רגע של מות  ומי כבר מרגיש בהעדרו אחרי מותו

אכ האלהימ בברור חש בחסרונ שחקנ בשדה מערכת מלחמת התרבויות  בהעדר הצדקה טהורה

  אז ההצדקה להרוג איש  היא אכ לאילוצ דרכ הישר להגנת היצוג התרבותי של משפט צדקת אלהי ישראל   יוצרי=-יש שכר ליוספ

 

-=תשמע   מות  זה לא צחוק  הלא בכל הרגעימ של החימ יש רק רגע אחד שהוא לפני המות  ובכל זאת הוא יכול לרצות לעיתימ את הבוחרימ בחימ=-

אבל

-=עדינות עודפת  בהכרח מעוררת רוגז עז על רבימ שסרימ ממשמעה    והשואת סולמ הדאגה ממות -מקק- ככל גופה=-

 

-= חפצ חימ אנכי בכללי  ולכנ מעיז גמ להרוג למענמ לעיתימ

 כי חימ צודקימ של המעט   ערכמ רב בהרבה  מחיימ מושחתימ של ההמונ =-

 

-=הכבדת ענישה על פשעימ  עלולה לשחוק גמ את ערכ החימ  ואז אפ עיפות ויגע עד חוסר יראת אלהימ=-

 

-=בצלמ  אלהימ עשה את האדמ  ולכנ אחד דינו למות אמ למרות זאת  ממש הרשיע    ואפ על עצ תתלה נבלתו כגדל נבלותו  אמ בכל זאת גמ פשע מאד

אכ אכ גמ היא לא תלינ עד ערב לחרפתו  כי יש גבול גמ להקרבתו הפושע   למענ ישמעו ויראו מבראו כל הדומימ לצלמו=-מי יתנ עוז שכר ליוספ גמ לטובתו

 

-=רק צדיק באמונתו יחיה  וכי רשע בהבלו מות יומת=-

 

-=מה לאלפ אלפי עזאזל קורא איתכמ בני עמי

השאלה היא מה הוא עשה

אולי שכב אשת איש

אולי הוא רצח

ואמ כנ מוצדק מותו בראש צלול  אז זה באמת עלוב לירות בו ממרחק  במקומ להרוג אותו מקרוב בכיכר העיר  אחרי הרצאה ארוכה של שפל הרוע שהגענו אליו  ולהגיד בואו נעצור את זה כאנ

ו-רק מרוב אהבה לאדמ יש אילוצ קיצוני לעיתימ להרוג אותו למענ צדקת הכלל  כי חימ ביסורימ רעימ יותר ממות

"יַד הָעֵדִים תִּהְיֶה בּוֹ בָרִאשֹׁנָה לַהֲמִיתוֹ וְיַד כָּל הָעָם בָּאַחֲרֹנָה וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ."

אכ אומנמ במקרא הזה זה לא נראה טוב=-ויעיל

 

-=אינ צדיק אמת בארצ ולא חי  כמה קל להזנות בני צדיקימ בארצ אחר יצר החימ  כאילו היו המה חשובימ גמ בניתוק כל קשר למשפט הדרכימ  ואמת המעשימ=-

 

-=תענוג החימ הטבוע בבריאה  קל יותר להשגה בצמוד לטבע האלהי  אבל הוא ניתנ להשגה ביתר נוחות גמ עמ עזר כלימ פרי פיתוח אנושי   רק שאלה עלולימ לפתות לתרבות ריחוק המקשה על טבע החיבור לחיי הבריאה=-

 

-=נו נו    אז אמ מקדשימ אתת החימ  במקומ את אימוצ הדרכ הצודקת בתוכם  היפלא אחרי זאת מבוהלימ מרגע שחיטת החיות  שבעתימ יותר מעצמ יסורי שנות גידולמ=-

 

-=הלא בשביל להיות לו לאדונ הבריאה  עמ סגולה מכל העמימ  עלינו לאגור כח רוחני רב יותר בצדקתו אפילו מאוסטרליה  ברדפה אחר מניעת כאב חיות לשוא   ועלינו עמ בני ישראל להלחמ בכאב חיות אפילו לתועלת ממשית  לו חסרת הצדקה היא הרדיפה התעשיתית   כי הברא התיר לשחוט ברגע  ולא להחיות ביסורימ כל החימ=-יש שכר ליוספ

 

-=יהדות יהדות  ממתי העזו לצפות ממנה בפה גלוי  ליצג חימ של היבדלות עיורת ממות   במקומ המתת נקודות הבל מהחימ=-יש שכר ליוספ

 

-=בדר שקרן  יש הכל ופי שניים   אבל לא דבר  ולא חצי דבר   כי הרבה עזרימ לאינ חימ  ולריק מתכלימ כל הימימ=-

 

-=ויעצרוני בטוענת  אבל יש בזה אחוזי סכנה  ואלעג ברוגז לפניהמ  הלא הכי בטוח זה בספה בבית וגמ שמ יכל ליפול עליכ טיל  אז אולי נישנ באדמה עד אשר נצטרפ אל המתימ=-

 

-=המלחמה הישירה על הצדק  עלולה לגבות קרבנות יותר מהרשע המתפרס   אבל להציל קורבנות מאד רבימ  מנבלות הרשע של חיים ביסורימ=-

 

-=והנה מאבדי האמונ בחוקי האלהימ לתועלת הבריאה   המה המציאו שכר ועונש בעולמ הבא

ויתיאשו גמ מלהוכיח את תוצאות הרעה הרחוקה וקשרה לכל רשע   וימציאו גמ מתימ לתחיה

ויחניפו ארצ בשיקורי זנוניהמ=-

 

-=אמונה אשר לא עומדת למבחנ  -אלהות היא

ומתימ על תצאותיה גמ אמ לא ידעו  כי לא חקרו את אכזריותה=-

 

-=והנה אתה אומר אלי טוב לכת אדם בדרכו בכל כוחו כי החיים קצרים

ואני אומר יען כי הפוך  הם לא קצרים מדי כדי לא לפעול נגד הכאב  כי גם אם מימ ישפכו על אדם יפעל הוא ליבש ולהתלבש  כי לא עוד רגע מתים  כך גם אני אומר את הדעות לעתיד טוב כי עוד שנים אולי חיים ואולי גם ילדים ולמה לחנף את הארצ בדעות שקר  דרכי תועבה  דתות הבלים  במילה  באמירה  עוד מעט מתים=-

 

-=הלא חיים בייסורים  רעים יותר ממות   אז שקרנים טוב מותכם מחיכם אם לא תקוות צדקתכם=-

 

-=ויומ המות מיומ הולדו,,, או שלא

כי רק לא התעמק ממש כבודו על חיותו  בהשתמעות משפט שלמה  על טוב שמ משמנ טוב    כי אולי כבר יתנ החי אל ליבו=-

 

-=לו תתגבר על החימ  אתה תהיה מת  אפ כי כאשר המה יגברו עליך אתה תחיה ביסורימ=-

 

-=אבל נו באמת ,,

 הספור פה הוא על מניעת דעה מאדמ,,

   תמוהה משהוא  הלא כנ

 הלא אל דעות אדני  ולו נתכנו עלילות

אז למה זה ימנע דעת אמת מבני אדמ  ועוד יענישמ בידיעת מותמ  ולמה זה האשה בסיפור היא זו שסחפתהו לאכילת הנחמד למראה  ומה ציפו ממנו מראש שיעשה  ולמה זה בכלל נבחר הנחש ליצג ערמה ומה קשור חסרונ בגדימ לערומימ

ידעתי גמ אנכי בדמ נפשי ידעתי  ועמי רחוק רחק ממני  הלא על זאת בעיני תמיד דמעתי ובכל ימי ולילותי בוכה הנני   כי גמ כל עמי דוחה אותי   במקומ לרדופ אל מצא פי=-

 

-=גם הבוכה יערב לו אם נכון מצבו לבכי  וגם בכל נשימה יהנה אם צדיק הוא ונכון לחיים=-

 

-=אבל האמת היא  כאשר האדמ זונה אחר החיים בלי דעת  הוא עלול לאגור דעות אכזריות יותר מאדמ הזונה אחר הדעת בלי חיים   ואשרי המאזנ בקדושה

כי אינ לאדמ באמת יכולת חיים בלי דעת  ואינ באמת דעת בלי חיימ   וארור המפר איזונ צודק

והנה הלא אמ כל חי נתפתה ליופי הדעת  ואב הזכרימ נפל בחיק הווה החיים=-

 

ובאשר להתאבדות

-=בתור איש אמת מזרע ישראל הנאמנ לדרכ אלהי ישראל  אני יכל לומאר כי קשה להגיד בפה מלא שהבורא אוסר על יציריו לאבד את נפשמ  למשל נכח שברונ קיצוני באפס תקוה   כי למעשה  החיימ המ ככלי חסר משמעות  אמ לא בהתחשב בתכולתו   ולא אחת למדנו מהנביאימ כי נפש האדמ לעיתימ היא ניתנת כשלל מתנה לרוח אשיותו

אבל חשוב גמ לזכור  שהאדמ כל כולו  על נפשו ורוחו  ,של הברא הוא,  כי בשביל כבוד צדקת עלילתו הוא נוצר   אז כל עוד הוא במצב שהוא יכל לשאת בעול חייו   תהא זו פשיעה נגד אל עולמ המקודש בפי כל  אמ יאבד הוא את נפשו משדה המערכה פה בעולמו =-

   וגמ הלא חלק מהנאמנות לדרכ הישר  כוללת בה את סיפוק יצר החיימ

        וְהָיְתָה לְךָ נַפְשְׁךָ לְשָׁלָל כִּי בָטַחְתָּ בִּי נְאֻם יְהוָה.

 

-= הרשע יאבל כל חיו על מותו

ורק הצדיק ידע מלידתו  כי מראש לא נבראנו להיות יותר מרגע בנצח האלהי  אז נהא נא רגע אמוני =-

 

-=אני למשל מעדיפ להתחבר לתרבות החימ של יוספ הצדיק  אבי   מאשר להתרפק אינ קצ על קבר מיתת היחודי=-

 

-=תחית המתימ היא המצאת כפירה  הנובעת מחלישות אמונה  הסותרת מהיסוד את כל צדקת התרבות התנכית

ל א  ת ד ר ש  א ל  ה מ ת י מ

את הצדק עלינו לרדופ בהתחשב בעולמ הזה בלבד  ומדר לדר  ולא לברוח לאמונה בחימ של עולמ הבא  גמ אמ יש כזה  ומעט אולי עוד נגיע אליו

כי חזיונ תעתוע עולמ המתימ  הוא רק משחק רגשי להבלי העולמ הזה

ורק הרשע  שלא מוכנ  להכנע להיות עבד אדני בלב שלמ  ככלי של בראו  הוא אשר ינסה להתחרות בו כנצחי   מרב באוש גבהות לבו

ויהי כאשר מכניסימ ל-משואה –נתונ מרובה משתנימ שאינ לנו באמת שליטה בו   אז מעקרימ כל ערכ מהמשפט והצדקה=-

 

-=לא מספיק המ הרסו את ערכ החימ  המ עוד חולמימ להאריכ אותמ=-

 

-=ואחזה בסבלמ  ממש רוקדימ וצוהלימ בבית מסיבתמ   ואומר בליבי איכ המ באמת חימ את המות הזה=-

 

-=חימ יש גמ מתחת למימ  ובכל זאת האדמ נברא מהלכ בתוכ אויר צח  ולא תחת מימ מעורפלימ=-

 

-=הטבע זה החימ  המכונות זה העזר  אז מי אשר מוקפ סביבו ביחס עודפ מדי של מכונות  הוא מלא עזרה לאינ חימ=-

 

-=טוב אזור מלא חימ  חסר מקומות עבודה   מאשר מקומ מלא עבודות  באזור חסר חיימ=-

 

-= יש ישיש וילד בראשו  ויש בחור ובראשו זקנה  כי הגיל בראש  וכי בן חמישים שנים לא בטוח בן מוסר חיים נכונ מהמ=-

 

-=מותר לחשוב  שהמטרה הנעלה ביותר זה חימ טובימ  דרכ חימ צודקימ

 אבל האמת היא  שאומה נאמנה לדרכי יוצרה  זה ממש ספור נשגבות חשק רוח מניותה  כי כמו אשת אמת היא למשפט צדקת אלהה

והנה נא גמ מעוז שניהמ   מטרת כבוד טוהר אדונ הבריאה=-

 

-=יש דועכים אל המות ודואגים להם   ויש רוקדים בחיים ובזים להם=-

- אמנה בלי חום אין חיים  אבל גם מעודף חום יש מות -

-המות מביא להתחדשות החימ לעיתימ-

-=חופש למתימ  ומנוחה לצדיקימ=-

וּבָחַרְתָּ בַּחַיִּים

 

 

בתקוה לימימ גבורה נאמנה

המצפה לקצ הגלות בתכ ארצנו – ולכילוי ערב תרבויות הנכר בקרבנו

יששכר יוספ  בנ אליהו   הגולה לעת עתה מארצ נחלת גבעת יש שכר ליוספ  שלמ

תגובה אחת על הפוסט “מות – הפחד ממנו וצדקת מקומו היעיל בחיימ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Heads up! You are attempting to upload an invalid image. If saved, this image will not display with your comment.