במסע חצאי הרבע

-=לפעמימ עמ בני ישראל מתנהגימ ככה שאמ אני לא אוהב אותמ כמו ילדימ אני אכעס עליהמ כמו על גדולימ=-
-=במסע חצאי הרבע  יש גמ רשע מתכבד באילוצו להיטיב=-
בבנית הכנפ טרמ יציקת הגג

במסע חצאי הרבע

-=אחרי אשר השכל הכניס את האדמ לדרכ עליו לעורר את הרגש בשביל לא לסור מנה=-
-=וידבר אלי פתוחות איש רוחמ ויאמר אלי הלא תסכימ אתה בלב כנה של איש אמת בפה מלא  כי יש מנ החוקימ שלנו כדוגמת ריתמת חגורות ברכב וקסדה על ראש חשופ אשר המה טובימ לנהוג כמותמ אז למה זה תתרעמ על חקיקתמ
ואפתח פי בשלשה ואומר על ראשית בפרטימ ובשלישית עמוקימ
ראשית הנה נא גמ על חריצת היעד המוסכמ כטוב אולי אולי נחפזתמ כי רתמות עלולימ ללכוד במדורה או להקשות על תגובת מפלה וקסדה מקשה על שדה הראיה אז אולי יעילה היא בכבישימ מהירימ אשר גמ במפלה  הידימ לא מספיק מגיבימ  אכ בתוכ הערימ לא שוה הסכנה את רבח הזעה
ושנית בואו נא קבלו גמ ממני הזמנה צלמו אינ ספור פצועימ ופתחו אינ קצ אתרימ מזעזעימ הגבירו הרתעה הציגו אפילו מוחות מעוכימ על מדרכה  אבל אבל מי אתמ חלושי לב כי תאלצו אדמ להגנ על חיו יותר מאשר על ליבו ותבונתו וחישובי תועלתו  האמ אבד אבדתמ אתמ כל אמונ בצדק האנושי עד אשר חיפשתמ כל דרכ עמ הצדקה דלה להשפילו פנ יגבה וישחית פעולו
ולא ארחיב את הדיונ העקוב הלי בטיחות וסדר הנוגעימ גמ לאחרימ  ובטח לא על חוקימ למניעת איבוד המציאות בהסתממות והתאבדות ומי בכלל המחוקקימ
ושלישית השבתיהו דבר בעומק הקשבה כי אתה אולי שוכח כי בעולמנו הדרכ היא חלק מהיעד   לאמור זה שאתה מגיע אל הטוב לא אומר שהגעת בדרכ הנכונה כי מי ערב על דבר חינופ הארצ פנ תתפרצ הרעה בדרכ השניה או בכלל על עקביות הטוב בראשונה=-
-=לפנות שיפנו את הצואה באסלה  בית בארצ ישראל הקדושה שלטונות אטומימ רק מחריבימ=-
יששכר יוספ  בנ אליהו   גבעת יש שכר ליוספ  שכמ

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Heads up! You are attempting to upload an invalid image. If saved, this image will not display with your comment.