ירו שלמ לשלמ צדקתה

-=וינעלו על דבר עבודת דת סביב ירושלימ  בהר אשר בדרומ מזרח  ויאזנומ אחיהמ ברגז כחש חרות מתורה בתכ תלאביב בשפלת מישור החופ אשר לצפונ מערב   ובינותמ בוכיה שוממה עיר שלמ  טבור הארצ האמתיה  אשר עוד מימי אנשי קדמ הבוחרימ בהמלכת תרת חרות באמונה  היא התישבה בשכמ הרימ  כי התקבצו עדיה כל חלקי הארצ והאומה  וגמ המורימ החדשימ מאז בינ ההרימ ביבוס עמימ ירו שלמ לשלמ צדקתה כאנשי קדמ בגבורה=-

וטוב שמנה מעוצבה

בפאת מסיק.

 

-=והתורה היא בכלל ניתנה כחרות בתכ הגבורה  ולא כדת עבדות סביבות להשפלה=-
-=ויצטופפו בערימ הדחוקות בינ רוב כלי עזר  וינתקו ממרחבי האדמה בצמוד לטבע   ויצברו גמ עושר  ולא למחיה=-
-=יותר חשוב ממיקומכ בסולמ  היא מגמתכ בו   שבעתימ חשוב מצדקת מחשבתכ  זה האמ ראשכ נעול או תמיד ליבכ פתוח לדיונ=-
-=ויתירו גמ לחבריהמ מעט קדושה  כי חשבוה חלפ לרב תרה נאמנה=-
-=ובכנ המ  זה כל ישות בעל השפעה אשר לא חותר לעצור את שטפ החרה המציפ אותנו    ואולי כל אחד מאתנו הוא אשיות ונשטפ  ולא חותר מספיק לעצור=-
-=אוואהה  גמ בצעדות השועה כולמ סברו שרצונ האלהימ בראש עדרי ומושפל וחסר התקוממות    אהה סליחה זה בכלל קרה אז  ואסור להזכיר מזה  זה בכלל מעולמ אחר בידי יצורימ אחרימ מהיסוד אשר גמ מניעיהמ ויצרי תרבותמ בכלל בלתי נתפסימ לעדינימ כמונו   ובכנ זה קרה כאנ וכעת  כי איבוד האמונ במשפט הצדק התנכי  הוא עד השמימ זועק  וכאנ בארצ עוד צפוי להתפוצצ=-
-=טוב לכ ככה  לא מפתיע יעיור   ובכנ גמ המכונות ליצור בצימ הקרויות משומ מה תרנגולו  כאילו היו בעלי יצרימ ונפשות חיות  גמ המ נולדו לתכ זה ולכנ לא ממש מרגישימ בחסרונ  ואפילו מתאימימ את נבכי אשיותמ לשמ  כי מעולמ לא סיפקו באמת את יצר הדוגרנות  או הליקוט בחול  או הגנת זכר והזרעתו  או אפילו לעיתימ תקיפת אויב במקר חד ומרתיע או אולי ככ סתמ לפרוש כנפימ לרגע קט במלא הרוחה  ולפסוע קצת על קרקע אדמה   אז נכונ חלפ כל אלה  מימ אוכל ואור  לא חסרו אפילו בהלעטה וגמ קרקוריה די תמידיימ  כאילו מלאת תוכנ היא בחיי סביבתה  וכאילו מה לה ולתפילת גאולת עמה  אבל נו באמת  בנ אדמ המביט מגבהה על שלמות התמונה ואמיצ להביא בחשבונ גמ את חסרונות מצבה  ביחס אל בסיס טבע הבריאה  הלא יצדיק משפט כמעט טוב מותה מחיה ורעבונה שבעתימ מכליאתה    אז התעררו נא ליחל לבנית המקדש באמת  אשר מהווה מאחד מיצג תרבות לכלל מלוכת תרבות תרת אלהי ישראל  ובטח לא מקדש חותמ הרוכב על גב התרבות השלטונית הקימת ככל העמימ ביסראל=-
יששכר יוספ  בנ אליהו   גבעת יש שכר ליוספ  שלמ

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Heads up! You are attempting to upload an invalid image. If saved, this image will not display with your comment.