}}}—אולי תסביר לי מה זה יש שכר ליוסף?

—אולי תסביר לי מה זה יש שכר ליוסף?

/שקופ לעני כל שהדת היומ מלאה בשקר  הקטע הוא שגיליתי שיש לזה גמ מניע נסתר  מניע תרבותי ואז אילוצ שלטוני

כי מתחברימ בלבבמ רק אל צד תרבות היופי של יהודה  במקומ לאזנ אותה גמ עמ צד תרבות החומ של יוספ

—לא הבנתי מילה , על איזה יוסף אתה מתכוון?

/בנ ישראל אבינו

השכחת כי היו שני שבטי מלוכה בעמ ישראל ואפילו אפרימ ביותר גבורה אכ יהודה ביותר תפארה

—אז איזה שכר יש לו?

/"כֹּה אָמַר אדני קוֹל בְּרָמָה נִשְׁמָע נְהִי בְּכִי תַמְרוּרִים רָחֵל מְבַכָּה עַל בָּנֶיהָ מֵאֲנָה לְהִנָּחֵם עַל בָּנֶיהָ כִּי אֵינֶנּוּ."

"כֹּה אָמַר אדני מִנְעִי קוֹלֵךְ מִבֶּכִי וְעֵינַיִךְ מִדִּמְעָה כִּי יֵשׁ שָׂכָר לִפְעֻלָּתֵךְ נְאֻם אדני וְשָׁבוּ מֵאֶרֶץ אוֹיֵב."

—זה שכר של רחל

/"וַתֵּרֶא רָחֵל כִּי לֹא יָלְדָה לְיַעֲקֹב וַתְּקַנֵּא רָחֵל בַּאֲחֹתָהּ וַתֹּאמֶר אֶל יַעֲקֹב הָבָה לִּי בָנִים וְאִם אַיִן מֵתָה אָנֹכִי."

"וַיִּחַר אַף יַעֲקֹב בְּרָחֵל וַיֹּאמֶר הֲתַחַת אֱלֹהִים אָנֹכִי אֲשֶׁר מָנַע מִמֵּךְ פְּרִי בָטֶן."

רחל כל מעמדה

לבניה

–הבנתי

/יפהיפה

-:)

ימימ עוד יגידו  וגמ שנימ ידברו אומר   כי יש  גמ יש עוד שכר ליוספ

הרבה אמת ושלום

זוהיא עוצמת אמת אמיתית

-=השויונ עמ אכזרי המוסלמימ  הוא רק תרוצ התניה חריפה  להפיל אותנו באמצאותו לשויון גמ עמ אטומי הנוצרים  וכל שפל זנוני הארופימ=-יש שכר ליוספ

ש ת פ ו

אהבו

ועודדו

.

וזאת לעמוקי בינה ברגש צדקה  -=-  הבנה ללוחמימ ותיקימ מלאי קדושה

-=וביתר עמקות בינה    יש שכר ליוספ  זה

עקב ריחוק עמ ישראל אל צד המלכות היהודית שבו  שהיא נוטה יותר כנוצרים כאירופים כאדומים כאשורים  כעשו כיצחק כיפת כקין   במקומ לאזנ עמ אחיזה גמ בצד המלכות האפרתית שבו  שהיא נוטה יותר בתרבותה  כמוסלמים כערבים כישמעלים כמצרים  כיעקב כישמעאל כחם כהבל

בישרות פעורה  אכ בפחות צביעות של עדינות שקר  שהיומ כבר הסתאוה

אמנמ כולנו בני איש אחד נחנו    בני שת  בני שמ  בני אברהמ  בני ישראל   אבל עלינו להיות כרוח שמ מאזנ בינ נטיות הדעת והחימ  העוז וההדר   היופי והאמת   בינ יצוגיותו התרבותית של חמ  לזו של אחיו יפת

וכזכור שבט אפרימ  בנ יוספ  הוא אשר מלכ בראש שבטי ישראל  אפ כי שבט יהודה גמ כנ  אבל רחק יהודה מאחיו לא אחת  ממש כאביו אשר נאמר בו וירד יהודה מאת אחיו  ועל כנ משה הרועה הנאמנ ברכו  את זה השבט לפני מותו  ואל עמו תביאנו  כי הריח בו את יצר בדלנותו

ויקצינו רוח עוד השבט היהודי לכנות גמ את שמ כל האומה בשמ יהודה  וישכחו כמעט כליל את עוז גבורת ממלכת קרני ראמ אפרימ  אשר במ עמימ ינגח  ויסוגו גמ מתרבותו  עד קצה יפת  בלא מאזנ חמ יציב לעדינות יופי צביעותו

אז ואחפוצ אני בזכרונ יוספ  אשר ימימ עוד יגידו וגמ שנימ ידברו אומר  מה יהיו חלומותיו למלוכת אמת תרבותו על כל אחיו

אז מנעי קולכ מבכי=-

כי יש גמ יש ליוספ עוד שכר….

.

אהה ושמי מלידתי נקרא כנ  על שמ החזונ הלז   ומקוה אני לא לאכזב עד זקנתי את נדכאי עמי  ושלל גיבורי יוצרי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Heads up! You are attempting to upload an invalid image. If saved, this image will not display with your comment.