מ ל ח מ ה

וְכִי-תָבאוּ מִלְחָמָה בְּאַרְצְכֶם עַל-הַצַּר הַצּרֵר אֶתְכֶם וַהֲרֵעתֶם בַּחֲצצְרת וְנִזְכַּרְתֶּם לִפְנֵי אדני אֱלֹהֵיכֶם וְנוֹשַׁעְתֶּם מֵאיְבֵיכֶם:

-=מלחמה זה לעיתימ טוב מאד כמענה לאילוצ הרע אשר נכנסנו אליו=-

-= יהי כאשר תחדול המחשבה בראש  עוד תחל המלחמה בידימ  כי לא הגענו אל המנוחה ואל הנחלה וכל רגע של שלוה  הוא רק זמנ מחשבה=-

-=הדרכ אל שלומ אמיתי  רצופה מלחמות קשות בשקר הערמומי=-

-=איה הם זקני הארץ אשר  הבן הבינו וגם יבינו לרכים באדם  כי אף כל המלחמות עלי אדמות הם בכלל מלחמת התרבויות  ומונעים מכלל האנשים ולא אך מהשליטים  כי מלחמות הם רק תוצאה של מה שבניהם=-

-=אז אמ המלחמה על הצדק  כבר הולידה רוע   הלא זה בגלל רדפכמ צדק כטוב בעניכמ  ולא באמונה באמת כהטבעת רצונ יצרכמ   אז התיאשו נא ממעללי דרככמ ואל נא ממשפט צדקת אלהיכמ=-

-=הצבא צועד גמ על קבתו  אכ רצ לנצחונ רק על דבר משפט צדקו=-יש שכר ליוספ

-=הבוז בסכלות האמירה  שהמלחמה פה בארצ היא על חלקת אדמה  מאשר ההכרה כי היא בכלל על תרבות צדיקה

  דומה נרא להבלות שבאמונה  כאילו השתחויה לאבנ  הורתה על אדנות הבריאה  או איזו שהיא שליטה ביצירה   תחת הבנה נאמנה כי האבנ בעבודה הזרה היתה רק מוצג תרבותי להתאחד סביב אמונה מוצקה   לאמור  המהללה  מהלל למשל את אליל מואב המיצג עדינות שקר או חוסר רחמימ  והיורק  בז לעברה  הוא יומת כי בז ליסוד תרבות הבלמ

אז מלחמת תרבויות מתחוללת פה בעולמנו   ורק בתחפושת של ריב אומות או אדמות=-

-=אשרי החי בצל ימי הסבל   למענ קדש מלחמה  אחר ההבל=-

-=ובכנ  זה לא שהתרבות הנעורה סובלנית יותר אל תרבויות אחרות   זה שזהו שפל מערומה  לצוד תרבויות שונות ומנוגדות  אל שוויון אחוה מדומה   ..ועל זאת היא נלחמת בלא כל חמלה

זו אגב  התרבות המודעת ביותר לשפל ערכה  והחסרת ערכ ביותר למודעות יציבה   ..הלא תתאימ יותר מכל  לקצ הבריאה שהושחתה=-וכבר יש שכר ליוספ

-=טוב שלומ כוללני  ממלחמה סתמית   ומערכה מדודה למענ הצדק טובה שבעתימ משניהמ=-

-=אבל היומ כנראה לא נכונ לקדש על אומה שלמה מלחמת חרמה  לא בגלל שזה לא מתאימ לרוח התקופה    כי אמ יענ כי כבר אינ אומה מוגדרה כמו בעת העתיקה  אשר כל אזרחיה נאמנו כליל לנבלות דרכי אלילה=-

-=ולעיתימ כל המלחמה היא רק בשביל שלומ צודק יותר   אז למה לכמ נטוש צדק  בדרכ אל רדיפת שלומ  ולא במשפט אמת=-

-=העולמ הזה הוא שדה מערכה ארוכ וסבוכ  וכאשר האדמ שובת ממלחמה זה לא יענ כי אינ לו סיבה כי אמ זה על דבר חוסר יכולת מועילה  ומחוסר יכלת אל נא לשכח את השאיפה   כי אמ שאיפתנו היא בדרכ משפט וצדקה  אלהי אברהמ הוא לנו לעזרה  וכי אי זה יכלת הוא חסר בבריאה  הלא על כל סיבה אינ ידו תקצר מתשועה   וכול עוד העולמ הזה נושמ  יש עוד תקוה  לעמ אחד מאוחד סביב אמת אחת בארצ אחת  אחדות אשר רק תורת משה תוכל לעוררה=-יש שכר ליוספ

-=ומלחמת החרב בכלל היתה אמורה להיות אילוצ  כהשלמה למלחמה האמיתית  מלחמת התרבות בפה ובהתנהגות=-

-= ויפלאו בפני שוב ושוב  אבל ההמ בכלל לא ידעו ואולי גמ רצו להפכ   ואגלה אזנמ בכל לב  כי המלחמה פה היא בינ תרבויות  לא בינ עמימ   כי אלה רק חילימ של הרעיונ  ולעיתימ אפילו בלי להבינ את עלילת המפקד=-

-= ההגנה השמימית פועלת ככ  שאמ אינ מספיק הצדקה לא להגנ עליכ  ואינ לו תועלת עלילתית קדושה במותכ  אז אתה מוגנ מאויבכ =-יש שכר ליוספ

-=מלחמת האויב מזכירה לך מה אתה אוהב=-

-=ותרנות לרשע  זה פשע   צדק זה גמ מלחמה על מעט זניח אכ מעוות  פנ הארצ תחונפ=-

-=טוב צדיק יודע מלחמה בשביל שלומ אמת  מאשר רשע מחרחר שלומ למענ אילוצ מלחמה כוללת=-

-=רוב מחרחרי השלום  המ במקרה הטוב מוציאימ עצממ מהשפעה במשחק הלחימה אשר לא יעצור  ויש בניהמ אפ משפיעימ רבימ להשפיע רפיסות מלחמתית מול אויב זקופ   ויש מבניהמ רק משפיעים היבדלות מן המלחמה  כאילו היא לבדה או גם ככה לא תוכרע=-

-= אפ דבר טוב לא מקדימ את זמנו  אמ מתמיד הוא חתירה לקדמ אל יעדו =-

-=ומקצתמ אומרימ לי   חיזקת דיכ את בסיס היציאה כעת צא נא לקרב אל המלחמה   ואעירמ כי כל עוד אינ מספיק חומ וחומר בערה  עודפ רוח רק עלולה  לכבות את הגחלת במקומ להבעירה=-

-=אח שרוצה להחריב את ביתי בלא צדק  אני בברור איתו במלחמת אחימ עד מות=-

-=אמ אינכ יכול עליו תצטרפ אליו  אמ זה משחק מחשב   אבל אמ חיו להצר לכ ומלחמתכ להקל מעל הבלמ  תלחמ גמ בעד כל טיפה ואל תנטוש את השאיפה=-יש שכר ליוספ

-=צבייה גם אני כאשר נפקחו עיני וראיתי רעה נלחמתי בה אך משהבנתי שהעם הוא אשר חפץ בה ואף תולה בה תקוותיו ונחמותיו אז נסוגתי אני אחור והחלתי הלחם ברצונותיו אשר בליבותם  ומלחמה בלא חרב קשה היא כמלחמה באויב מחבק=-

-=אמנה לא רבו  אבל ראו גם אותם ראיתים  כאלה אשר חייהם בשביל עבודתם  ולא למענו   אלה אשר גם הארץ היא בשביל המלחמה עליה  ולא למען משפט צדקו=-

-=מלחמה פנימית כובלת את הכח להילחמ באויב חיצוני   ומחלישה את החוזק להגנ על הפנימי לאורכ זמנ=-

-=המלחמה על העבר   היא לעולמ בשביל צפיות העתיד=-

-=המלחמה הממשית בימנו היא בפה ולא בחרב  והיא יותר על לבבות העמ  מאשר על קרקע אדמה   אז גמ החילימ המ שומרי האמונימ ולא ממש לובשי המדימ=-

-=במלחמת הצדק אסור להכנע ללא קרב   גמ אמ זה על החטאת האחרונה של סדומ=-

-=מלחמת תרבות מתחילה בשתי קצוות מרוחקים  אשר במהלכה חלקים ממנה משתנים  האחד יותר לכיוון האחר   כאשר לעיתימ בסופה הקיצונים היציבים ביותר  צוברים כח מעשי ויוצאים במלחמת חרב  נגד הקצונים הרעועים  המתעקשים על הקצה ממול   וכך גם כך כל המלחמות בעולם הם תוצאה של מה שבניהם=-

-=למה זה ראיתי מוכנים למות בעד הצדק  אבל בשבילו אפילו לא רגע מהחיים

 כי הלא יותר חשוב מלמענ מה אתה נלחם עד מוות  בשביל מה אתה חי בזמן שלום

  כי מלחמות הם רק תוצאה של מה שבניהם=-

-=בעולמנו זה  אמ לא תלחמ בשביל השלומ   אתה עלול להשלימ עמ המלחמה=-

-=ואחזה גמ מהגברימ  רגשני ההבל  מסתודדימ סביב כדורגל   ואלעג בבוז כי אנשי רוח תרבותמ מעודדימ מאיתמ פחות  כי הלא הגשר לא ממש נועד לאלה אשר כבר בעבר השני  כי כבר הטו את רגשות המלחמתיות לא רק על כדור הבל  ומעצבי תרבותמ לא מאמינימ במשפט המינ האנשי להלחמ רק על אמת הצדק  -ויסרסומ בהטית ליבותיהמ=-

-=האשה  היא במהותה ניתנה כמעמסת עזר תומכת לחימה  במערכה הזו של קרב מלחמת התרבויות אשר נוצר בו האדמ=-

-=המלחמה הישירה על הצדק  עלולה לגבות קרבנות יותר מהרשע המתפרס   אבל להציל קורבנות מאד רבימ  מנבלות הרשע של חיים ביסורימ=-יש שכר ליוספ

-= כי הגיע הזמנ לשוב לצדק הבראשיתי הטהר  בלי מסכות מאזנות כמענה לתרבויות אשר רחקו עד מאד מאמת האלהימ

עורו נא אחי לפאת דרכימ נאמנימ  למענ אשר אפ באפיסת כחכמ  עוד יאשרוכמ הזדימ

העגלה מתחילה לנוע

הצטרפו  עזרו נא  ואל תעצורו

העסק הסתאב

גדשה הסאה

אינ מנוס ממהפכה

אמ תבחרו בחרפה

לא תמנעו גמ מהמלחמה

מ ה פ כ ה

יש צדק

יש אמת

יש קנה מידה בראשיתי

יש דרכ הישר

יש  ח ז ו נ

 אבל חשוב לזכור שהמערכה כאנ היא משולשת

על אמת הדת

על עוז התרבות

ועל צדק השלטונ

רק לחימה אמיצה בשלשת החזיתות גמ יחד תוכל להגיע לנקודת הכנעה צדיקה=-

 

 

בתקוה לימימ גבורה נאמנה

המצפה לקצ הגלות בתכ ארצנו – ולכילוי ערב תרבויות הנכר בקרבנו

יששכר יוספ  בנ אליהו   הגולה לעת עתה מארצ נחלת גבעת יש שכר ליוספ  שלמ

תגובה אחת על הפוסט “מ ל ח מ ה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Heads up! You are attempting to upload an invalid image. If saved, this image will not display with your comment.