מדע ותוכחה

"כֹּה אָמַר יְהוָה אִם יִמַּדּוּ שָׁמַיִם מִלְמַעְלָה וְיֵחָקְרוּ מוֹסְדֵי אֶרֶץ לְמָטָּה גַּם אֲנִי אֶמְאַס בְּכָל זֶרַע יִשְׂרָאֵל עַל כָּל אֲשֶׁר עָשׂוּ נְאֻם יְהוָה."

-=לצערי  כמעט דרוש להכנס לראש של מדען גדול  בשביל להבינ  שהרבה מהתאוריות המבוססות ביותר של המדע   המ למעשה השערות רק על גב הנחות ההשקפה המתנערת מהבלי חנופת כזב השקרימ הרבימ אשר נמכרו בשמ אלהות הדת הקדומה=—

 

-הוכחה במובנ המדעי  זה רמת סבירות בלתי ניתנת לערעור בכלימ הקימימ  אכ ההוכחה המושלמת היחידה  היא שאינ הכחה שלמה  כי גמ כל הבנה היא בראש  וגמ כל תחושת ידיעה היא רק במודעות האדמ  ולא בשלמות התמונה מחוצה לה-

-=יש הבדל עצומ בינ מדע ההוה  שניתנ לראות אחוזי הצלחה בניסוי וטעייה מול הענימ  לבינ גחמנות אינ קצ מדע העבר  שניתנ בקושי להשערות לב  והוכחות שבינ חצי תקופה כבר לא מחזיקות מימ=-

-=כי לא מנ המדע הצדקות  ולא אצל השפלות ענוה=-

 

-=להפכ

התפתחות המדע הואצה  כאשר שבו מנ העמימ לתרבות אלהי ישראל  בהתנערמ מהבלי הדתות אשר שקרו בשמו    ורע רב המדע הביא עמו כי נסוג גמ עד סורה מדרכ הישר מהטבעת יוצרו=-

וזאת באשר להבלי הבבולוציה

-=הרמתי ראשי מעל האופק  והנה העולם עוד האנשות מלאה שורצת לה מדענים אשר זורעים את דעותיהם נטע דרכיהם בתצאות המבחנה הישר מן מרטפי המעבדה =-

 

-=בריחת איש ישראל  מהפטיות ההיבלית  לבוז העיור   היא המעודדת עתה את הסתר פני אלהי ישראל=- אכ יש עוד מעט שכר רב ליוספ

 

-=התרבות הזו אשר אנכי חולמ ומדבר עליה  היא איננה מתכחשת למדע

היא פשוט בזה מהיסוד לרעיונ הרדיפה

כי לא רק מנ המדע הבינה או מהמחקר הקשבה=-

-=והנה היומ נעמדתי נגדמ חלקמ ונכחתי כי נרגזימ המה מול כל תוכחת צדק וכמו מותשימ נגד כל אנשי אמת  אז אמרתי לאמר  הנה כל תפוח המחובר לאדמה הוא יפרח מהשמש  והלא כל המנותק מנה הוא ירקב מהאור=-

 

-=ובאשר לשנות קיומ העולמ

הוא כל ככ אל אמת בצדקת מהות התוכנ שלו  עד כדי שגמ אמ הוא בחר -מיתולוגית- בלבד לידענו על ראשית האדמ ועולמו  מלפני ששת אלפי שנת בריאתו בלבד   אז זה כנראה טוב מספיק ליושר משפט צדקו  בהתאמ להגיונ יצירתו

 מה גמ שאינ יכלת מדידה אמינה על דורות שנימ עברו לפי קני מידה אשר רק לענינו היומ הוא בנגלה  ומי בכלל יכל להתימר לחשב תופעות טבע יוצאות מהכלל המשבשות כליל את המדידה

והלא הלא  אינ קצ דירוגי מסקנותמ  רכובימ המ על גב השערה נכחה של התגלגולת ארוכה מרגע חלקיק הבריאה  ולא מפתע רצונ אל ליצרה עומדה  כלאחר שנימ של תהליכ הויה   כי כמו צידוק נמצא למ מרוב כזב השקר הנמכר סביבמ בשמ אדונ הבריאה  ויעדיפו גמ נטישה מאשר נקיונ טוהר יהלומ התורה=-

 

-=אז החוקיות של האבולוציה לא אמורה להפתיע שהבורא נסמכ עליה בלא נס

להפכ  זה אפילו ממש צפוי שהוא נאמנ לאותמ החוקימ הניסיימ שהוא קיבע מאז רגע הבריאה

אבל את זמנ היצירה  הוא בטח יכל להריצ ולעצב ככל אשר כליבו רצה=-

 

-=אשרי החילונימ אשר לא מתדיתימ נגד כל מרצה  כי לא מאבדימ בתולי ראשמ מול כל תכחת הבל    כי לשמר את מרצ נעוריהמ להתחרד אז לדבר אדני באמת  ולא להסחפ אחר כרדת פלילות אויביו עכשיו=-

 

-=אני חותר לעמ אחד מאוחד סביב אמת אחת בארצ אחת

ונאמנ אנכי ליצוגיות קדושת אמת אלהי ישראל  גמ אמ אינ אלהימ  ובאמת מבינ אנכי שלא ניתנ להוכיח שאינ והגיוני מאד שיש  ואני מכיר את טהר כלליות משפט צדקו התואמימ את פרטי סבכ בריתו  אז אני בטוח יש

העולמ יכל להברא הרגע עמ עבר של תהליכ דמיוני בנ אלפ שנה  ,,אז נו באמת.. מה למדע ולתוככת יסוד  בכלל=-יש שכר ליוספ

 

-=אבל בנושא הקדושה והצדק  זה בכלל לא חכמ לצפות גמ מהנבונימ ביותר ליושר לב   כי פה מדובר בהרבה פיתויימ ונגיעות אשיות בהרבה מדדימ

על כנ אמרתי לאמר  כי לא מנ המדע הצדקות  ולא מהשפלות ענוה=-

 

-=שימ לב שטוענת קטנות האדמ  אל מול עוצמת הבריאה   חותרת להוביל אל רפיונ עמל הצדקות   וזה כמו די מוצדק בהתחשב בהבלימ שנמכרימ היומ בשמ האלהות

אבל הבריחה מכל התחשבות של נכונות צדקות  היא מולידה שבעתימ עמלל יגע ונדכאות=-

 

-=רצח חסר הצדקה זה פשע גדול ונורא  לא רק לאנושות  כי אמ יותר לאדונ הבריאה   על דבר הוצאת שחקנ מהמגרש  בלא תוכחה מועילה  וחינופ הארצ עד להשחתה=-

 

-=אמ בנ אדמ עוסק בשימור עצמו  מתי הוא יביע את דעותיו אשר בשבילמ הוא  אפ כי אמ יביע דעותיו  תירדפ נפשו אשר בשבילה המ   כי בלי תוצאות חישוב העבר לא יגיע לעתיד טוב יותר אכ ללא הווה בטוח לא יגיע לעתיד כלל   והאלהימ ישפוט בצדק מי הוא זה השומר נפשו אכ למענ תשמר תורתו עמו  וגמ לא ימנע תוכחה ככל יכלתו    בעוד השאלה החזקה לעבד אדני היא  האמ השאיפה היא חלק מחיכ או באמת כל חייכ חותרימ אליה=-כנ גמ איזונ המדע וההשקפה

 

-=אילוצי הכלימ המ רק התרוצימ של הצדק לעולמ לא המניעימ האמתימ שלו=-

 

 

-=וילעג  במה תפחידני ואני לא מאמינ בקיומ אלוהים   ואשיב  אלהימ יענישכ רשע  על כי סרת מדרכ הישר  כי הצדק הטבעי הוא אלהי גמ אמ אינ בורא  ועוד תופתע כי אלהי ישראל אמת  אכ לעת עתה  אני אזכור את דברת שירתו  "אַשְׁרֶיךָ יִשְׂרָאֵל מִי כָמוֹךָ עַם נוֹשַׁע בַּיהוָה מָגֵן עֶזְרֶךָ וַאֲשֶׁר חֶרֶב גַּאֲוָתֶךָ     וְיִכָּחֲשׁוּ אֹיְבֶיךָ לָךְ וְאַתָּה עַל בָּמוֹתֵימוֹ תִדְרֹךְ."=-

 

 

בתקוה לימימ גבורה נאמנה

המצפה לקצ הגלות בתכ ארצנו – ולכילוי ערב תרבויות הנכר בקרבנו

יששכר יוספ  בנ אליהו   הגולה לעת עתה מארצ נחלת גבעת יש שכר ליוספ  שלמ

2 תגובות על הפוסט “מדע ותוכחה

  1. פינגבאק: משתמש אנונימי (לא מזוהה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Heads up! You are attempting to upload an invalid image. If saved, this image will not display with your comment.