אוננות

-=כִּי-יִהְיֶה בְךָ אִישׁ אֲשֶׁר לֹא-יִהְיֶה טָהוֹר מִקְּרֵה-לָיְלָה וְיָצָא אֶל-מִחוּץ לַמַּחֲנֶה לֹא יָבא אֶל-תּוֹךְ הַמַּחֲנֶה:

כלומאר לא בא בחשבונ בכלל מרצונ ערנות ביומ    כי

 לְמַעַן תִּזְכְּרוּ וַעֲשִׂיתֶם אֶת-כָּל-מִצְוֹתָי וִהְיִיתֶם קְדשִׁים לֵאלֹהֵיכֶם: =-

 

 

-=לצערי  צניעות  היא כנראה די תוצאת עזר של תרבות אמת   אכ לא בהכרח מחוללת אותה=-

 

-=תבינ שהתורה כולה מושתת על יסוד התרבות התנכית  אשר היא רוכבת על גב דרכ הישר הקדומה   אשר על פיה  אינ יכלת להשיג צדק לכלל  בלא קדושה תמידית של כל פרט

הקדושה  היא  לספק כל יצר  אכ כרצונ יוצרו  ולהתחשב גמ ברגש הטבעי כחשק מטביעו, ולשלוט במצב  מתי איכ כמה ולמה, ולעולמ לא לזנות אחר ספוק היצר  שלא כתועלת רצונ המטביע

ודרכ קלה להגיע לתודעת קדושה היא  דרכ שליטה ביצר העז הזה יצר המינ, ועמ כל זאת לא לברוח אל חניקתו כליל עד סירוס כל תודעת רצונ, כלאמר לידע כי רצוי זה במקומ ובזמנ הנכונ עמ האשה המתאימה  וכנ חשק עז לי, ולא מזאת אני בוש, כי אמ  גאה אני בשליטתי,   וככ גמ יושפע על האדמ רסנ שליטה של כח עצור עוצמתי אל כל שאר היצרימ  לספקמ בקדושה  מתי איכ כמה ולמה כרצונ מטביע היצירה , אומנמ גמ בחדוה אכ לעולמ לא בזנות סחפ עיור לדאוה=-

 

-=על אלה אני בוכיה  על טהר לב אשר עכור הוא בהבלי זמה=-

 

-= שכנוע אשה לצניעות בטוענה פנ לשוא ינצלו גופה  שוה ערכ לשכנוע האיש להימנעות מהשחטת זרעו לשוא פנ יחסר לו בבא אשה מתאימה   והלא זה גמ זה מקורמ רק בדבקות לקדושה  אשר אכ דרכה יוכל האדמ בארצ להגיע אל המשפט והצדקה=-

 

-=קדושה היא איננה אטימות לב  ואהבה לא תמיד מאלצת תועבה=-

 

-= והגישה המתאימה אל הזימה  המתועבה  על פי פחד צדקת אדני אלהי  היא

  בריחה ודיחוי מכל רגש זנונימ  אמ לא שמותרה בזה הזרעה  ובטהר לב כעת רצויה   כי מטמאה היא כל שכבה

ולא בא בחשבונ דלקת לב ללא הוצאה  כי אז הראש מוסכ מגבורת עוז צדיקה  כמו הסכת יינ מחשיבה צלולה  עד הקפאת הבערה    אז כמו פחות רעה  השחתה מהירה  שבעתימ ממשיכה מתמשכה

ככ שבכלל מראש -כל הסלידה מרגע הטומאה  היא בשביל לברוח מזנוני קירובה  אשר המה כמו יאלצו העדפת טומאה עצובה

 כי רק מאפס זנונימ קדושה =-

 

 

-=חתירת הצניעות בקרב אנשי אמת  משנית היא לתועלת גופ האשה   כי בראשונה חשובה היא לשמירת ראש האנשימ בקדושה=-

 

 

-=יצר הוא דחפ הגיוני ומיסודו מותר   חשק מעשי אמור להתעורר רק אחרי רצונ מחושב   וחפצ זה כבר ממש מחשבת רצונ בלב שלמ=-

 

-=וקלות ראש מתמשכה בהכרח שתוליד זמה

וזמה זה נוגד לקדושה שהיא היסוד לצדק=-

-=יש ברגשות האדמ רכות יתר יחסית  המביאה לידי זנות  כי מאבדימ המה לרוב גמ מהזהירות  המונעת היסחפות  בנטשמ את הקשיות  כמו מימ רכימ גבהימ עלולימ להטביע כל סלעימ=-

 

 

-=אז למה החרדים כל כך מתעבימ -זרע לבטלה- ויכנו גמ כשוחטי הילדימ בנחלימ

קרא קרוא והבנ את העמקות אשר כתבתי לכ שמ

כעת לו קראת עד תומ    אני רוצה לענות לכ על השאלה

המ פשוט חושבימ שאמ המ יצליחו לצבוע את המראה  ככ המ ישנו דרכה את המציאות   אכ האמת היא אפילו המציאות המעוותת אצלמ  פורצת להמ מבינ הצבעימ  וכאובים=-

 

-=והנה המה שופכים את החבית ארצה  ומתפלאימ על תכולתה כי נספגת בקרקע   המ מתנתקימ משרשי הסיבות המבדילימ את זרעמ מהנכרימ  ומיד מתלוננימ מאיפה בא שויונ בינ הגזעימ נשואי תערובת ואחדות זנונימ=-

 

-=מהיצר  אסור להתעלמ   בנטיותיו  יש מצוה לשלוט בתבונה    כי היצר יסוד בסיס הוא לבנינ  והנטיות הרחוקות  עוד עלולימ להפיל אותו=-

 

–=דחפ היצר המיני בעני הלוחמ הקדש הישראלי  יכל להיחשב כמתנת עזר מנופ להשגת קדושה צדיקה

כי בידוע  לו ישתלט האדמ על היצר העז עז הלז  לנהלו בתבונה  מתי איכ כמה ולמה  כרצונ הטבעת יוצר היצירה    ויהי אז  יקנה בזאת לכל יצריו בנקל את עוז טהר קדושת הדרכ הישרה=-

 

-=קדושה  היא לא דברר רוחני שמימי  כנשגב   קדושה היא בראש כל דבר ארצי חומרי  במושג=-

 בתור לוחמימ בשדה מערכת העולמ הזה  במלחמת התרבויות העקובה הלזו  זכרו נא בכל לב כי  -=לוחמ חסר קדושה  הוא כחרב חסרת אחיזה=-הרבה אמת ושלומ

 

 

בתקוה לימימ גבורה נאמנה

המצפה לקצ הגלות בתכ ארצנו – ולכילוי ערב תרבויות הנכר בקרבנו

יששכר יוספ  בנ אליהו   הגולה לעת עתה מארצ נחלת גבעת יש שכר ליוספ  שלמ

תגובה אחת על הפוסט “אוננות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Heads up! You are attempting to upload an invalid image. If saved, this image will not display with your comment.