זקנ – לא לחיה ולא לילד

 וְלֹא תַשְׁחִית אֵת פְּאַת זְקָנֶךָ

-=זקנ הגבר  הוא אות זכרונ להמשכת מבטו אל העתיד  ולא סתמ דמה דמה קול הילד לאשה=-

 

-=-סירוס-

"בָּנֶיךָ וּבְנֹתֶיךָ נְתֻנִים לְעַם אַחֵר וְעֵינֶיךָ רֹאוֹת וְכָלוֹת אֲלֵיהֶם כָּל הַיּוֹם וְאֵין לְאֵל יָדֶךָ."

ולגברימ אינ כח לעמוד בפרצ

כי השפילו תרבותמ לגלח זקנמ  כי זנו אחר תרבות אשר מונעת רצח דרכ העלמת כל הנרצחימ  או כבוד עוזמ  כלומר מעלימה כח במקומ להצדיק את הדרכ בו

מתי נאזור אומצ להיות גברימ וצדיקימ  ועימנו נשימ וגמ קדושימ  ולא אוטמות ליבמ בשביל להמנע גמ מזנונימ=-

 

-=עצוב נורא  כי בימנו הגברימ מתנהגימ בכזו נשיות ילדותיות אפ חיתיות והשחתת זקנימ   עד כי גמ הצדק כמעט נהיה שויונ עמ הנשימ=-

 

והנה הסיפור מאחורי המילימ היפות של התרבות העכורה הוא זה
-=וישגו בבהלתמ לחפש את היחלשותו של כלל האדמ כי איבדו את האמונ בעוז יעיל המוטה רק נגד רשעותמ ויצליחו אכ חלקית ויקומו מקצת מחוזקימ להתנשא על חלישותמ וגמ המה עצממ נדחקו לתעב ולרמוס כל עוז צדיק אשר לא הושפל לחפוצ כמותמ כי איבדו אמונ בצדקת כח האדמ=-
אז בחרו להידמו כאילו לעדיין ילד בכוח וחסר כל יכלת לדעת

 

-=ויבוזו בהבלמ גמ לברית המילה  המבטאת רק ריסונ מוגדר ליצר עז אחד   ויגלחו כליל את זקנמ  המבטא סירוס יסודי לכל עוז שיפוט גבריות אשיותמ=-לבושתם

 

-=וישקרומ לאחי בערמה  כאילו מקטנות אינטלגנציה  אבותיהמ לא הותירו לידי נשותיהמ את התורה  אבל כיומ לעיני כל מהירות חשיבת נשותיהמ נתגלתה   וככ קידמו את חנופת התורה בהפוכה   ולא נפלאתי כי גמ אחרי זאת חדלו בוש מהשחתת זקנמ בהתעלמותמ מיחודיות גבריותמ  מרוחב כתפי שיקול דעתמ=-יש שכר ליוספ

 

-= יש ישיש וילד בראשו  ויש בחור ובראשו זקנה  כי הגיל בראש  וכי בן חמישים שנים לא בטוח בן מוסר חיים נכונ מהמ=-

וזאת באשר לדבורה הנביאה

 -= והנה נא העדר הזנב באדמ  הוא  כי לא כבול הוא לתרבות חיה מוגדרת    ויחודיות זקנו  זה  על דבר אשר לא בנקל יוסט מהשקפתו =-

 

-=ובכנ אולי התקופה הזו עברה מנ העולמ  אבל זה נורא עצוב שהיא עברה מהעולמ   כי היומ אולי חיימ כפליימ שנימ  אבל מתימ בלא שובע ימימ   אכנ נגד כל השחתת העבר  המודרנה זה אולי הרע במיעוטו  אבל אל מול תורת משה  היא בטח לא הטוב במיטבו    אז תזעק הדמוקרטיה  יש אינ קצ דעות ותרבויות בדיות  אבל שתימ פחות אחד זה נשאר אחד  למרות אפס סבירות בהתחשב בתצאות השקר לאינ סופ=-  ועוד יבואו ימי מלכות תורת משה

 

-=ועל השחתת הזקנ

חי אדני אלהי  אמ לא על הדבר הזה עודנו כלואימ לשפל הבלי הנכר

"וַיַּגִּדוּ לְדָוִד וַיִּשְׁלַח לִקְרָאתָם כִּי הָיוּ הָאֲנָשִׁים נִכְלָמִים מְאֹד וַיֹּאמֶר הַמֶּלֶךְ שְׁבוּ בִירֵחוֹ עַד יְצַמַּח זְקַנְכֶם וְשַׁבְתֶּם."

כי נותקתמ מהצדק המוטבע ביצירת האל

ויסוגו גמ עד אלהי מסכה המשקרימ בתורה=-

 

-=יבואו ילדימ  ישיגו נשק  ידרכו אותו  ויגידו ליולדים  לזקנים שבהם  שבו כאן למשפט כנועים   הלא זה הבל הבלים   ואם יצטדקו הזקנים זה רק בשביל להשאר בחיים  ולא בגלל צדקת השופטימ=-

 

-=אבל אנכי נאמנ לאלהי ישראל אל קנא    אשר כולכמ אתמ המורימ סרתמ מנו

אני אשר יכל ללמדכמ קדושה  לו תתחנננו אולי למרגלותי שבעה

ט ע י ת מ   בבנותכמ חיצ ענק בינ איש   לנשוי חסר אשה  ,,, ויכונה נסוי לה   תחת  על שכמו נשיאתה

בטוח אנכי בהריחי ביראת אלהי אבות אבותי  כי יצחק אבינו לא נגע כלל להשחית מפאת זקנו בטרמ נשא הוא את רבקה לאשתו

כי גיבור צדיק היה הוא גמ מעצמו   ולא מסורס בדעתו עד לפני עזר כנגדו=-

 

-=זה שאני ממאנ לגדול כאנשימ הקטנימ הסובבימ אותי  לא אומר שאני עדינ בתקופת ההתבגרות

כי הלא ילדותי לחשוב כי יש חיצ ברור בינ יולדימ לילדימ  וגמ ילד מותש הוא לא בהכרח זקנ שבע=-

 

-= זקנ הוא גבורת יסוד  הרבה לפני כל מצוה   כי רק את איש צדיק בגיבורימ  נכונ לצוות עוז מצוות אמינימ

והאלהימ אשר דאג לאדמ הראשונ לאשה  הוא אשר ידאג לכל אשר לא ימכור את נשמתו כבודו בשבילה

אז באמת בשפל של כלל הדור  שרחק כבר מגדולת טבע הזקנ  אז חשוב להבינ אט אט את ערכו וצידוקו  ואל נא בחופזה כפייתו    אבל    למה זה תרחקו ממנו במסכות אינ קצ  מדרכ אלהי עמי

 הלא אמ אינ תקוה לרוח קדושה  אינ עוד טעמ בהבלי הרשעה    ולחימה במ צדיקה  היא רק על גב עוז קדושה=-יש גמ יבא עוד שכר ליוספ

 

-= כחלקלוקת..   זה שפל מדי לדבר על זקנ כטוב או רע

זקנ זה ביטוח מעמד חוזק  אשר יכול לנוצל לטוב או לרע

ורק מאבדי האמונ בצדק האנושי מעדיפימ לסרס אותו כצפעוני=-

 

-=איה הם זקני הארץ אשר  הבן הבינו וגם יבינו לרכים באדם  כי אף כל המלחמות עלי אדמות הם בכלל מלחמת התרבויות  ומונעים מכלל האנשים ולא אך מהשליטים  כי מלחמות הם רק תוצאה של מה שבניהם=-

 

 

בתקוה לימימ גבורה נאמנה

המצפה לקצ הגלות בתכ ארצנו – ולכילוי ערב תרבויות הנכר בקרבנו

יששכר יוספ  בנ אליהו   הגולה לעת עתה מארצ נחלת גבעת יש שכר ליוספ  שלמ

2 תגובות על הפוסט “זקנ – לא לחיה ולא לילד

  1. פינגבאק: משתמש אנונימי (לא מזוהה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Heads up! You are attempting to upload an invalid image. If saved, this image will not display with your comment.