חק – ביומ ההוא ירחק חוק,

" יוֹם לִבְנוֹת גְּדֵרָיִךְ יוֹם הַהוּא יִרְחַק חֹק. "

והנה נא מרב חוקימ  כבר לא רואימ את החופש

-=החוק זהו כלי אימתני  אשר לא בהכרח מכיל את הצדק האלהי=-

-=צדק לא בונימ בחוקימ  צדק בנו ביראת אלהימ  כי כל החוקימ לא יכילו את הצדק   וקדושת אנשימ היא אשר תוליד משפט אמת=-יש שכר ליוספ

 

-=באופנ טבעי ותקינ באומה  דת תרבות ושלטונ באימ כפותימ בחבילה אחת ומאותמ המקורות   ככ שהשקר הערמומי הזה  לאמור אנחנו נמליכ בראשכמ כאלה וכאלה -אלגוריתימ- חוקימ מותנימ  ואתמ בדת  ככל חפצכמ חושבימ עושימ    ובכנ זה ממש חצופ יותר מלקשור אדמ בשלשלאות פילימ ולומאר לו צעד אל החופש ככל אשר יחפוצ לבבכ=-

 

-=וכשהחוק -גורסס- שאתיחס לילדי כ-אפוטרופוסס- רק מכוח סמכות הגדרתו

 אנכי אתנגד לחוק גמ אמ הוא חסר כל צפי להעיז הגדרה שונה=-יש שכר ליוספ

 

-=מי שהתיאש מהצדק  ועדינ סובל מהפשע  הוא מתנחמ אל החוק אשר כובל את שניהמ    וימאנו הרשעימ שפוט  עד כמה יאוש ממה  ומתי סבל מאיזו כבילה=-

 

-=אבי הכללימ הוא  כי לכל כלל יש יוצא ממנו ולכל חוק יש מקומ המפר=-

 

-= ואמ האדמ גדול מהחיות במחשבתו  אז אולי ישב הוא כל שעותיו כמה שיותר לחשוב  עד לחוסר מעש    ואמ האדמ נישא על החיות בדיברו  אז אולי ידבר בכל לילו ויומו  עד בלא מעצור    ואמ האדמ נישגב מהחיות בלבושו  אז אולי ילבש רבבות שכבות עד רבצו בתוכ בגדיו

ואמ האדמ יכל להיות צדיק מהחיות גמ בגלל חוקיו   אז אולי יחוקק אינ קצ חוקימ  עד שכחת חופש בחירתו=-

 

-=הדת  באינ ספור מצוותיה  כובלת את חרות המחשבה   אשר התורה במעט חוקיה  מגנה עליה=-

 

-=כל אבנ וצורתה  כל מקריות ונסיבותיה  ואפ כי המקריות איננה איננסופית בנסיבותיה  היא קשה לחישוב כספירת אבנימ וחלקימ באינ ספור גדלימ וצבעימ

 אז למה זהה נטשתמ עוז משפט  ותפילו על ראש כולנו  אינ קצ חוקימ מקובעימ=-

 

-=וכשאיבדו בני האדמ את עוז הקדושה בליבמ  אז נאלצו לקדש את עליונות החוק על ראשמ

וינעלו צדק בהגדרות מחשב  וירמוסו בעושק בני אנוש=-אכ יש שכר ליוספ

 

-=השגת צדק דרכ רוב חוקימ  במקומ על יסוד קדושת אנשימ   זהו זה חטאת עצ הדעת    ונפתות להאמינ בנורמת המנהגימ  אחר להט אחיזת הנשימ   זה זה עקב איבוד תרופת והוא ימשל בכ    -ואלה מולידימ שברונ לב   כי בְּעִצָּבוֹן תֹּאכֲלֶנָּה כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ  למענ לא בעוולתה תשלח ידכ=-

 

-=חוקי האלהימ המה ציוני דרכ אל הצדק  המ לעולמ לא מחסומימ למרחב השיפוט

כלומר  לא אמ רק תעשה ככה וככה  אתה בפנימ   כי אמ רק לו תאמצ לבכ גמ תמיד לשפוט באמת  מתי איכ כמה ולמה=-

 

-=ויהי האדמ המאמינ בטוב ורע רק בגלל חינוכ  הוא אשר יאבד תקוה בצדק האלהי    כמו אשר חסר תקוה מהצדק האנושי  הוא אשר יאמינ באינ קצ חוקימ רק בשביל חינוכ כובל ומגביל=-

 

-=משפט  הוא לא רק תרגוווומ של הצדק   הוא גמ שיקול דעת של האמת

אז למה זה  אינ קצ חוקימ   ואפס אמונ בשופטימ=-

 

-=חוקי האלהימ  המ רק ציוני דרכ אל הצדק   המ לא התכולה הבלעדית שלה    ולכנ המ גמ לעולמ לא מחסומימ למחרב השיפוט בקרבה=-יששכר יוספ

 

-=גמ לו אפשע  אז אלהי  יכבדני  אמ בלב שלמ אחשוב כי זהוא רצונ תועלתו

אבל הרבה לפני פעולתי הוא יפתח לי פתח אמת להבינ את דרכו  ואחפוצ כנס כגדל צדקתי

  צביאל  אני מרחמ שאפילו אתה נפלת לבור הפילוסופי הזה  של אינ אמת  וכל אחד והבטו

 והאמת  שמאחורי הדברימ  עומד שוייון מעוות בינ כל אדמ  ואז אכזבת חוסר דעה אחידה בינותמ

אבל אדונ כל הארצ יודע  שרשע  ירשיע גמ בלי יכלת להבינ הפוכ בתרתו  והצדיק יריח איזה אדמ ירא אלהימ יותר באמת במחשבתו

הלא

אדמ שרוצה למאר על דברת האלהימ  לא תרצח  כי זהו רק משל   הוא באותו מידה או אפ במידה מושחתת הרבה יותר  או אפ בקלילות יתר  הוא יכל לומאר על דבר כל רב  בנ אדמ  אשר יומאר לו שזה ציווי מעשי ולא פיוטי  כי הוא דבר את זה בצחוק  או לשעתו  או ברגזו  או ברעיונ  אן בשאר רוח  אווו

אז עדיפ כבר להשאיר  את דבר אלהימ קדש על מכונו  ובאור האדמ  תמיד פתוח לדיונ  כגדל צדקת הבנתו  ואומצ ליבו אל אמת רצונ יוצרו

כמו "וַאֲמַרְתֶּם לֹא יִתָּכֵן דֶּרֶךְ אֲדֹנָי אִישׁ כִּדְרָכָיו אֶשְׁפּוֹט אֶתְכֶם בֵּית יִשְׂרָאֵל." אז למה בכלל לומאר  -בדרכ שאדמ הולכ בה  מוליכין אותו מהשמים-=-

 

-=להינעל על חוק  ולהפר חוק   אלו שני צדדימ של אותה נבלות  הסרה מרוח הרעיונ המנחה את החוק=-

 

-=דת  באשר היא  היא סבכ ענפימ פרוע  הצומח על גב שורש חטאת עצ הדעת    תורת משה היא ממש לא דת  כי אמ תרבות אמת של חיימ קדשימ  לילכ בדרכ צדיקימ לרוח האלהימ  והחוקימ בה המ רק ציוני דרכ להולכימ בתמימ  כמו רעיונות גדולימ המאירימ נכונה את בחירת המעשימ  אשר לא מראש נכתבימ  כי בכל מצב בחימ המ מחדש נשפטימ   כי לא מנ המוכנ בעצ המה נקטפינ =-

 

ובאשר  ל ס י יי ג י ם ו ל ג ד ר ו ת

-= ומאחר וחתירה בצדקות  תגיע אל אותו יעד הבנה  גמ אמ במעט שינוי רמה   או אז אינ הצדקה מראש לאינ קצ הגדרה  כאילו לאלצ את הבנה שונה  בזמנ שבאמת זה סכלות לאלצ הליכי רשעה    כי חתירת רשע תגיע אל יעד אחר  ואחר ככ עוד חפצ לו לחסומ אחרימ הליכי סורה=-….

 

-=היבהלות הפחד העיור והבריחה הגורפת מבל תוסיפ  מאלצת לנטוש את דרכי האל ולשקר אינ קצ בשמו=-תתפלאו , עמוקות,,

-= דינא דינ דינא דינא דינא   מגעיל אותי רק מלשמוע את הצליל הגלותי של הבלי הבבלימ   תורה של עמלק היא גמ תורה  והיא ממש אויבת לתרת אלהי ישראל   וכי האני כבול  למערומי חוקתממממ  דינא דמלכותא דינא דזנותא=-יש שכר ליוספ

 

-=האדמ היחיד אשר מותר לו לקחת את החוק לידימ  הוא האיש אשר מעולמ לא הותיר את הצדק בידי החוק=-יש שכר ליוספ

 

-=ויהי באשר בחרו המלכת צדק בחוקימ  ולא בקדושת אנשימ  אז גמ נקל בעניהמ פריצות הנשימ  כי להזנות את הגברימ ובנקל לחוקק על ראשמ אינ קצ חוקימ   ותהא גמ הזימה אפ מוסיפה בעניהמ אחוה מדומה   אכ רתיחת חוסר צדק גמ עמה=-

 

-=והנה קמ לו שלטונ  אשר גמ חוקיו רשעימ  וגמ נשאיו מושחתימ   ונוספ על כל זאת  מגביה תרעומת על הנרדימ הבורחימ   כאילו דמה לטהר עוז שלטונ הקדמונימ=-

 

אההה  חווק   חוק  חוקי  חוקים   חוקימזדרויפשטיג
נראה לי שרצוי לחקור מה מקור מוצאמ
הלא ידוע למשל שאחד החוקימ החשובימ הוא לנקות את הישבנ אחרי הוצאת צאה

 

-=וידבר אלי פתוחות איש רוחמ  ויאמר אלי הלא תסכימ אתה בלב כנה של איש אמת בפה מלא  כי יש מנ החוקימ שלנו כדוגמת  ריתמת חגורות ברכב  וקסדה על ראש חשופ  אשר המה טובימ לנהוג כמותמ  אז למה זה תתרעמ על חקיקתמ

ואפתח פי בשלשה  ואומר על ראשית בפרטימ  ובשלישית עמוקימ

ראשית  הנה נא גמ על חריצת היעד המוסכמ כטוב  אולי אולי נחפזתמ כי רתמות עלולימ ללכוד במדורה  או להקשות על תגובת מפלה  וקסדה מקשה על שדה הראיה  אז אולי יעילה היא בכבישימ מהירימ  אשר גמ במפלה  הידימ לא מספיק מגיבימ  אכ בתוכ הערימ לא שוה הסכנה את רוח הזעה

ושנית  בואו נא קבלו גמ ממני הזמנה  צלמו אינ ספור פצועימ  ופתחו אינ קצ אתרימ מזעזעימ  הגבירו הרתעה  הציגו אפילו מוחות מעוכימ על מדרכה  אבל אבל מי אתמ חלושי לב כי תאלצו אדמ להגנ על חיו יותר מאשר עולה על ליבו  ותבונתו  וחישובי תועלתו  האמ אבד אבדתמ אתמ כל אמונ בצדק האנושי  עד אשר חיפשתמ כל דרכ עמ הצדקה דלה להשפילו פנ יגבה וישחית פעולו

ולא ארחיב את הדיונ העקוב הלי בטיחות וסדר הנוגעימ גמ לאחרימ  ובטח לא על חוקימ למניעת איבוד המציאות בהסתממות והתאבדות ומי בכלל המחוקקימ

ושלישית  השבתיהו דבר בעומק הקשבה  כי אתה אולי שוכח כי בעולמנו הדרכ היא חלק מהיעד   לאמור זה שאתה מגיע אל הטוב  לא אומר שהגעת בדרכ הנכונה  כי מי ערב על דבר חינופ הארצ פנ תתפרצ הרעה בדרכ השניה  או בכלל על עקביות הטוב בראשונה=-יש שכר ליוספ

 

-=ואביט כנגדמ בלב זועמ ואטענ  כי אינני נוטל את החוק לידי כי אני מראש לא הותרתי את צפית הצדק בידיו  ולמה זה החוק לקח את הצדק לידיו  והתיאש מהותירו אצל אמונ המונ העמ נרדפיו=-

 

-=וישגו בבהלתמ לחפש את היחלשותו של כלל האדמ  כי איבדו את האמונ בעוז יעיל המוטה רק נגד רשעותמ  ויצליחו אכ חלקית  ויקומו מקצת מחוזקימ להתנשא על חלישותמ   וגמ המה עצממ נדחקו לתעב ולרמוס כל עוז צדיק  אשר לא הושפל לחפוצ כמותמ  כי איבדו אמונ בצדקת כח האדמ=-

 

-=בראשית כללימ  נועדו להקל על הדרכ   לעולמ לא לעצור להצר אותה=-

 

-=ברגע אשר האדמ מכריז על עצמו כחופשי מכל ערכ  או אז הוא מפיל על עצמו עבדות לאין ספור חוקימ של בערכ      וכאשר החברה מכריזה על עצמה כחסרת יראה ודרך   היא מפילה על עצמה משטר דקדקן  ועבודת פרך

כי אמ המעשימ לא קדשימ והדרכימ לא יראימ   מה זה ימנע נבלה  ומה ירחיק הליכי רשעה

כי רק לעבד אדני אשר לא נח לרגע מרדיפת צדק  יש פורקן חופש ומנוחה מנבלה ורב הבל=-

 

-=אילוצ חקיקת חוק  זה רק מתנת עונש של ציונ דרכ כבד   לבל יסורו שוב הרחק מהצדק הידוע מעולמ ועד=-

 

-=חוקימ המ רק ציוני דרכ אל הצדק האלהי   המ לעולמ לא מחסומימ למרחב השיפוטי=-

 

- ויניעו גמ בשמ החוק והסדר  חנק שבעתימ ופי עשר -יש שכר ליוספ

 

-=וכשאיבדו בני האדמ את עוז הקדושה בליבמ  אז נאלצו לקדש את עליונות החוק על ראשמ

וינעלו צדק בהגדרות מחשב  וירמוסו בעושק בני אנוש=-

 

-=וכשמעודדימ תרבות  אשר מאלצת בצעדי ענק את קירוב השואה  ועוד מפילימ את אשמת השואה על תרבויות שקדמו לתרבות מחוללת השואה  שכעת עוד מעודדימ אותה   אז עדיפ כבר להכחיש שאה

אז כעת ענו נא האמ אמ אחמאדינדשד מכחיש שואה  או מדינת יסראל מכחישה את העלמת המסר העולה ממנה  בעידודה חוקיות דמוקרטיה ככל העמימ  ההופכימ את העולמ מחשב ואת בני האדמ לרובוטימ=-

 

-= המדינה צריכה לחוקק רק את החוקימ שהמ היו אילוציימ מבלעדיה  ולא את מה שהיא יכולה בעקבותיה=-הרצל

 

-=כל ישות בעלת כח מלוכה  אשר לא ממליכה את חוקי הליכי רוח תרת משה  באמת במשפט ובצדקה   היא אויבת לה   כי אינ מקומ בארצ לשני מלכויות בזמנ אחד=-יש גמ יש עוד שכר ליוספ

 

-= תנו את החוק לידים ותוציאוהו מהמחשבים , ואת משפטו לפה ותוציאוהו מהרמקולים , כי  למען עשות צדקה ולא רק חישובה =-

 

-=אם כל חוק בנוי על גב פלוסופית חיים  וכל פלוסופית חיים נתונה לפיות השופטים  אז מי הם המחוקקים ומי אלו הנבחרים או למען מה שוטרימ=-

 

-=הפשע הוא לעיתימ הרע האילוצי של החוק הפרוצ  כי בכליאתו צפוי פיצוצ    אז הרעה היא לעיתימ מידי העמ  אכ התמדת רגילותה הוא לרוב כתוצאת נוהג ראש שלטוני=-יש שכר ליוספ

 

-=השגת צדק דרכ רוב חוקימ  במקומ על יסוד קדושת אנשימ   זהו זה חטאת עצ הדעת    ונפתות להאמינ בנורמת המנהגימ  אחר להט אחיזת הנשימ   זה זה עקב איבוד תרופת והוא ימשל בכ    -ואלה מולידימ שברונ לב   כי בְּעִצָּבוֹן תֹּאכֲלֶנָּה כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ  למענ לא בעוולתה תשלח ידכ=-

 

-=נכונ שהעולמ דורדר אולי עד שפל כזה  שחברה של צניעות  תהא יותר מושפלת לרמיסה שלטונית   אבל בחלופ רגילות הזמנ  הטבע מתישב על מקומו  והוא  כבוד האדמ בהצנעת גופו    פנ יוטה ערכו לפחז חזיונ צלמו  ויופל אז אל התעמרות שלטונית אינ קצ בבשרו  או רוב חוקי הגבלה לדאונו=-

 

-=רוח תרבות  מולידה

משפטימ  אשר המה מכלולי

מצות  שמעליהמ

חוקימ חשובימ  אשר כל נושא שלהמ הוא

תרה  וקוי המנחה לכמה תורות זה

דרכ  אשר כלל דרכימ יחשבו

לדת

ויחשבו הליכי דיני כלל תחומי החימ  לרוח האלהימ  כתורת משה

מימינו  אש דת  למו=-

 

-=ואוחז בצדקת עוז אמת אלהי אבות אבות אבות אבותי  ואשפוט מבינתו   כי הנה נא אלהות היא החוט המקשר בינ עמ ארצ ותרה  כי אלהי הארצ  הוא אלהי עמ ישראל  והגשמת יראתו על פי תרת משה עבדו     אז מינהוא זה בכלל האדמ השפנ הצבוע  אשר העז יעיז פניו לומאר לי  שאמונה במדינה היא לא עבודה זרה   הלא מדינה במהותה  היא שליטה על אזרח  בתכ תחומ קרקע  לפי מכלול חוקימ

ויאלמו אומר גוש הזונימ=-

 

 

בתקוה לימימ גבורה נאמנה

המצפה לקצ הגלות בתכ ארצנו – ולכילוי ערב תרבויות הנכר בקרבנו

יששכר יוספ  בנ אליהו   הגולה לעת עתה מארצ נחלת גבעת יש שכר ליוספ  שלמ

2 תגובות על הפוסט “חק – ביומ ההוא ירחק חוק,

  1. פינגבאק: דעת – לא רק מתכון לגלידה | יש שכר ליוספ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Heads up! You are attempting to upload an invalid image. If saved, this image will not display with your comment.