תרה מהשמימ – על צדקתה מהשמימ ועל מערומי אוחזיה בארצ

זִכְרוּ תּוֹרַת משֶׁה עַבְדִּי אֲשֶׁר- צִוִּיתִי אוֹתוֹ בְחֹרֵב עַל-כָּל-יִשְׂרָאֵל חֻקִּים וּמִשְׁפָּטִים:

 

-=איש צדיק  עובד מנעוריו את דרכ אלהי השמימ והארצ   ובגדלו  בוחר הוא בתרת משה עבד אדני אלהי ישראל -ככלי יעיל להכיר ולהבינ את טהר עוז משפט צדקו   אשר דרכ הישר מוליכה אל שמ כבר מעצמ אמת הטבעתו=-יש שכר ליוספ

 

-=המשגה הגדול שלכם הוא כי אתמ מקדשים את אלהים בלי הקשר לתורתו  ושופטים  את תורתו בלי הקשר לאלהותו  להפך ממשה הרועה הנאמנ  אשר הציג את התורה הנכונה מפי אל אמת=-

 

-=עיצוב ספר תרת משה  על כל פרקיו  דומה הוא כאילו לאגדות אמונה סביב המדורה של כל עמי נכר  רק שאותמ הגומ בקלות דעת אנשי כזבימ  ואלה ספרומ מאב לבנ אנשי אמת ברגש כנה של אמונה   ובשונה משאר ספרימ  האוחזימ בה  בעומק משפט צדקה  היא חותמת להמ ולא המ סומכימ לה   ככ שהתפקיד של הרשעימ המשקרימ הבל בשמה  הוא רק להנגיש אותה  ורק הצדיקימ אשר יאהבו בלב שלמ את גדל משפט צדקה  לבריאה   המ יבינו באמת את גדל כנות אמינותה=-

 

-=טוב נוצר מסר תרה  מזוכר מילות תנכ לבחינה

והמבינ ללב האויב  על מה מענה רגשי בשקרנותו  שבעתימ מהמחדד הבלי נקודת חולשתו=-

 

-=אנשי הרוח בצדיקימ אשר בעמ ישראל  בוחרימ בתורת משה כי מבינימ לעומק טובה  ומודימ גמ אחרי כנ על דבר אשר אל חי הוא יוצרה    המונ האדמ בעמ חפצימ בה כי מודעימ לאלהותה המקיפה בקשרה לאדונ הבריאה  ופתאומ גמ אחרי זאת פוגשימ בטוב שליטתה    ואחשוק גמ את כל בני עמי אנשי רוח  המוכנימ בליבמ גמ לעשות הכל למענ יוצרמ  ומיושרי אומצ מאביהמ מלידתמ=-יש טוב אמת שכר ליוספ

 

-=נו נו

אז אמ מוכרימ בשמ התורה כל ככ הרבה שקרימ   אז בטח אינ טעמ לשמוע לה אמ היא לא מהבורא באמת

..אבל לתרת אמת נאמנה  אשר אוחזימ בה אנשי אמת בכנות גבורת אמונה צדיקה   יש גמ יש טעמ לבחונ את עומק בינתה  ולחדש נאמנות לאמת אלהה יוצרה=-

 

-=כמו שהנאמנות לדרכ הישר  קודמת היא לתורה   למרות שרוח התורה היא אשר למדתני את פרטי דרכ הישר  אכ היא עודנה רק כלי באור לדרכ ולא סמכות מעליה

ככ גמ ההקשבה לחכמימ  אסור שתחליפ את הנאמנות לאלהה  כי אז יהפכו המה  מכלי עזר אליו  עד לאלוהה עבודה זרה כאויביו=-יש שכר ליוספ

 

-=ויאמרו לנו יש גב עתיק  מסורת ענפה  הסטוריה עמוסה   אבל הלא הלא  אבל הלא רגע של תורת משה איש אמת  חזק הוא מאלפיים שנות ככמים שקרנים

"הֲלוֹא כֹה דְבָרִי כָּאֵשׁ נְאֻם יְהוָה וּכְפַטִּישׁ יְפֹצֵץ סָלַע."

תרה צוה לנו משה  מרשה קהילת יעקב

 כי מרשת קהילת עמנו היא רק תרת משה רענו=-יש גמ יש עוד שכר ליוספ

 

-=והנה הפכו את פלפולי התורה לרעיונית שמימית   אז כבר לא מצאו הצדקה לבדלה מלמידה נשית  כי כבר פחות ופחות אמיצה לשפיטה מעשית

 ואולי לעיתימ קשימ מהנ  אמיצימ מעשית   אכ להבליהמ=-

 

-= ואתמ עוד אומרימ בכל לב נואש  שנבראנו בשביל להשתקע בלימוד תורה

אוי אתמ עוד בתפיסה הגלותית הזו

כאילו המכונה נוצרה בשביל לקרא בה את הוראות היצרנ=-המעוותות

 

-= התרה שבעל פה האמיתית  כבר כתובה על ספרי הנביאימ =-

 

-=התורה אמורה להיות מסורה לעמ  ומורה רוחני אסור כי יהיה מקודש כאלהימ   כי עבדי המ   ורק לו יפלא מהמ דבר  בדברי ריבות  וקמו ועלו אל הכהנ או השופט  ועשו גמ יעשו ככל אשר יורומ מנ המקומ אשר יבחר אדני אלההמ בו=-

 

-= השמועה אומרת כי החרדימ לא נהגימ לקרא הרבה תנכ בגלל מחסור בהסכמות של רבנימ בפתיחה חהחהחה=-

התורה הקדושה היא חותמת לעצמה  יש לי הרבה כבוד והערכה אליהמ  אבל המ מנצלימ אותה לחותמת לדבריהמ ואינ להמ מספיק נאמנות לתוכנה

עד כדי ככ שיש מהמ כל ככ חשימ בסורמ מנה  עד שמודימ בפיהמ לאמור היא מלאה קודימ והסתרה  בשביל להכשיל גוימ באמונה מוטעה  אבל באמת ההשקפה היא די הפוכה מרוח הדברימ אשר כתוב בה

 

-=ואשיב אפ אני לו בדחקו לאמר  נכונ כי מציונ תצא תורה  אכ ודרכ ארצ משומרונ    כי דרכ אנשי חיל יסוד בסיס היא לתורת אמת=-

 

-=והיה כי יפלא ממכ דבר למשפט  אחר כי רוב תורה לכל העמ ידועה ולא אינ קצ לפסקי הלכתה   דברי ריבות בשערכ  כי לא בזמנ שלומ ידרושו מליבמ ככל הגיגי נפשמ  כי אמ אכ דברימ אשר נחשבו לאחד אזרחכ לריב עליהמ   וקמת ועלית אל המקומ אשר יבחר אדני אלהיכ בו  ולא אל כל חצר אחורית של מקדש מעטו   אל הכהנימ הלוימ או אל השופט אשר יהיה בימימ ההמ  ולא סתמ מכובדימ בכל ימימ ודורות של הסתר פנימ והסטת מהמ מבטו    ועשית על פי הדבר אשר יגידו לכ מנ המקומ ההוא אשר יבחר אדני  כי תשכונ על פניהמ שמ יראת דרכו  ורק אז ושמרת לעשות ככל אשר יורוכ  כי אז  זה ממש משפט צדקו=-

 

-=וילדיהמ יאמרו לי  אבל עלינו ארצה  והנה כל ימנו בתורה   ואזהירמ פנ בתכ בית המטמונ חולמימ רק להשיג צאה  ככלב שב על קיאו בתכ המלונה=-

 

-=תרת משה  היא קדמ כל תורה שלטונית   דמוקרטיה  היא אחרי הכל מדינה בנ לאומית=-

 

-= זיהוי הרקות היחסית של תרת משה  אל מול אכזריות חלק מקדמי הדורות  אינ בה כדי להוליד את התובנה שהתורה ניתנה בכדי לדרדר את העמ עד עדיני השקר  ערמת המסכה   כי אבות אבותי למענ האמת הצדיקה  קדשו גמ מלחמות גבורה   ובטח לא זעקו עד השמימ  סתמ בשביל להדרדר לתרבות של שתיקה=-

 

-= ויאמר כי את-שבע כבשת תקח מידי בעבור תהיה-לי לעדה כי חפרתי את-הבאר הזאת: לא על-כן קרא למקום ההוא באר שבע כי שם נשבעו שניהם:

והלא שחצני הידע היו זועקיימ על כפילות סיבה אשר כזו  שתי תורות היו בזאת אבל הנה נא שקופ שחסרי בינה המ בנוהג תרתו

כמו..

וַתַּהַר וַתֵּלֶד בֵּן וַתּאמֶר אָסַף אֱלֹהִים אֶת-חֶרְפָּתִי: וַתִּקְרָא אֶת-שְׁמוֹ יוֹסֵף לֵאמר יסֵף יְהוָֹה לִי בֵּן אַחֵר:

ועוד רבימ אשר המסר מובנ בהמ גמ בלי להבינ את קישרי המילימ

הֲמִבְּלִי אֵין-קְבָרִים בְּמִצְרַיִם לְקַחְתָּנוּ לָמוּת בַּמִּדְבָּר

הֲיַעֲשֶׂה-לּוֹ אָדָם אֱלֹהִים וְהֵמָּה לֹא אֱלֹהִים:

ועוד כאלה רבימ..

אז הפנימו נא כי הגיונ ה-ניסוח- התנכי שונה מראש פתיותכמ=-

 

-=זנות עיורת אחר תורת משה

בלא כבילות נאמנה לכנות דרכ הישר

דחויה היא ממש כלהט אחר יופי עצ הדעת=-

 

-=וישאלני באשר לעצמ קיומה של תורה שבעל פה   ואשיבמ דבר בזהירות נפחדה  כי מסירה פה אל פה היה היתה  ובטח הכתיבה כולה היא רק נגד השכחה   כמו אשר ציוה משה רוענו את יהושוע שופטנו  לכתוב את משנה ספר התורה דברימ אשר דבר משה לבני ישראל ביומ מותו  על האבנימ בתכ ארצ ישראל הקדשה  באר היטב   לאמר היה באור על פה ומובנ מחשבה  ויכרתוהו גמ על אבנימ  עזר לאנשי אמת להזכרה

  אכ שבעימ פנימ רק לה לתועבה=-

 

-=ואתמ המון הדתיימ הרגזתמ  ולדאבה חלישות לבבכמ   יענ כי שכחתמ מליבכמ כי התורה תרת משה  היא קדמ כל תורה שלטונית  משמימ הזכירוכמ כי גמ הדמוקרפיה היא אחרי הכל מדינה בינ לאומית=-

 

-=מה לעזאזל                   אוי      בתולת ישראל

מספיק להיות בגיל ארבע עשרה בשביל להבינ שהדת  איכ שהיא מעוצבת כיומ  היא הבל גדול  גמ אמ טרמ מספיק הגיל בשביל להיות איש אמת  עבד לאדני אלהי ישראל

אפ אחד לא ציפה מעולמ שנבינ את ״ המצוות ״ על סמכ התרה שבכתב בלבד  זה ממש לא נפל מהשמימ בחלל ריק  זה ניתנ סיפור אחר סיפור  מקרא אחר מקרא  ציווימ אל משה פה אל פה  והיה ברור בנקל לבני אותה התקופה מה היתה המשמעות בכל מילה  ואלה הורישו את רוח הדברימ נאמנה  גמ אמ לא עשו בכל דור ככל מצות התורה

אבל מכאנ ועד לברוח למחשבה שהיו שתי תורות המרחק הוא רב

 אינ ממש קשר בינ דמות הנאמנת לרוח תרת משה  לבינ כל דתי שינסה לעשות כים התורה שבעל פה   כאילו לקחו להמ את התרה כחותמת לדבריהמ  בלי נאמנות כנה לאלהי עמ אבות אבות אבותיהמ

לא כל מה שלא מובנ לי אני אומר שזה על דרכ המשל   אל תפשעי בי לומאר כנ

יש מובנ לי שמשל הוא  ויש גמ לא מובנ אכ הוא איננו משל

אינ ליבי שלמ כלל עמ כל מה שאני לא עושה   אבל  הביניני נא כי התרה ביסודה היא תרה של עמ שלמ  לא של יחידימ בודדימ   וכשהעמ סר מנ הדרכ  אז גמ לי קשה  אבל עוד יבואו ימימ

בגיל ארבע עשרה הייתי בשל מספיק גמ לזבח פסח   יצאתי מהר בטרמ אשרפ

זרקתי הכל  כי בזתי לשורשי המחשבה המעוותימ  ולא רק להבלי המעשימ

היומ אני עוד יותר מכבד  כי מבינ לעומק הנסיבות  אכ עודני כלל אינני מצדיק

ומה לכ לכתוב כי שכחתי  וכי אי זו מידה רעה עוד מצאת בי  הגידי נא פה בלא רתע ביננו   אלהי עדי  מי כמוני בוחנ את עצמי  בכל רגע מחשבתי  וחותר לעשות כלבב אלהי צדקי

גמ משה אמר ליהושוע ממשיכו  לכתוב את דברי התרה על אבנ באר היטב  ככל העולה על רוח הבנתו  באמת  במשפט  ובצדקה

את לרגע שלמה עמ עצמכ  כי את מחפשת טוב  ולא דרכ אמת  אכ זה עוד יכזב בכ

אינ לכ ספקות  כי את לא אמיצה אל האמת

וראית את אחרי ופני לא יראו

 יש דברימ שנועדו להשאר בערפול לנצח   ויש הרבה אשר עורפלו בזדונ  ורק חלושי לב ירוצו לבחור -זיופ- מרוב בהלה מחוסר הידע

בטח שקשה לעת עתה לקימ את המצוות  נראה כי שכחת לרגע שהעסק התפרק  ודרוש ממש להקימ מחדש   אנחנו לא באיזו תחרות פרסימ שעלינו לאסופ מעשימ מוגדרימ בשביל להגיע אל יעדימ ברורימ   לא   יש פה עלילה על עמ סגולה  הבנוי על גב אנשי אמת ואמונה  ואנו כרגע בנפילה עמוקה  וחסרי נבואה=-

 

-=כאשר אצדק כנ עוד יוטב עמי, ועל כל עמל במשפט  כנ אשא פרות באמונה

ועלילת כלל העולמ והאומה , תיותר בידי אדונ הבריאה=-

 

-= אבל על גב מסכות וגינונימ  הלא כל גחמת עצלות ועיוותימ  תהא בינ רגע מוצדקת בשמ הבל והבלימ

ואז  אמ עוד ישרדו   מישהוא יאלצ לנער את השני אל המציאות הכאובה  ותחת אילוצימ  הכניעה  משמימ לא ממש מתקבלת כתשובה טהורה ברוגע ושלוה

וכל ניפוצ פתיות האמונה  גמ  עוד תדרוש את האכאבה שלה

אני גמ מודע למשמעות של כל אות ומילה  אכ אינני נסחפ לראשי תיבות ומשחקי -גמטריה- עד להשחתה=-

 

הִנֵּה יָמִים בָּאִים נְאֻם-יְהוָה וְכָרַתִּי אֶת-בֵּית יִשְׂרָאֵל וְאֶת-בֵּית יְהוּדָה בְּרִית חֲדָשָׁה:

-=ברית חדשה בינ עמ לאלהיו  אמשלה נא להסכמ עסקי חדש  בינ שואב נפט לקוני דלקיו  אשר שבעתימ ינוסח ההסכמ שוב ושוב לאחות מסכמיו  אכ לעולמ לא ישתנה משא קניניו

ככ גמ הברית החדשה  אשר לו תכרת נא בימנו מהרה  היא תנסח מחדש את דרכ קשרי האל והאומה  למענ יציבות ברכה נאמנה על פני האדמה  אכ דלק התורה הוא משא הכריתה  אז שינוי גופו לא כלול בחידוש הכריתה   כי תרת אדני לעולמ נאמנה  והיא עצמה קנינ הטובה ולא רק שילומ לעת עתה   כי היא חכמתכמ ובינתכמ לעיני העמימ אשר ישמעונ את כל החוקימ האלה ואמרו רק עמ חכמ ונבונ הגוי הגדל הזה   -גמ לפי גודל יציבות הטוב אשר יצמח מכל זה=-

 

-=הבורא ותורתו   יש המאמינים בהיותו  ולכן מכבדים את תורתו  אך כרצונם   יש המאמינים בצדקת מה מתורתו  ולכן מכבדים אותו  אך כרצונם    ויש אנשי אמת מאמינים בצדקת תורתו לטוב בכל בריאתו=-

 

 

בתקוה לימימ גבורה נאמנה

המצפה לקצ הגלות בתכ ארצנו – ולכילוי ערב תרבויות הנכר בקרבנו

יששכר יוספ  בנ אליהו   הגולה לעת עתה מארצ נחלת גבעת יש שכר ליוספ  שלמ

תגובה אחת על הפוסט “תרה מהשמימ – על צדקתה מהשמימ ועל מערומי אוחזיה בארצ

  1. -=והנה על גב הגישה הפחדנית הזועקת בשמימ היא, כי התרה לא בהישג ידו של האדמ , קמה טענה כפולה וערמומית לבוז וללעוג לכל המאנישימ את הבורא, לפעול כיסודות מנהגי בני האדמ ,כאילו לא הוא כליבו בראמ וכמחשבת תרבותו יצרמ כולמ בצלמ חלקמ=-יששכר יוספ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Heads up! You are attempting to upload an invalid image. If saved, this image will not display with your comment.