קדושה – יסוד בלעדי למשפט ולצדקה

קְדשִׁים תִּהְיוּ כִּי קָדוֹשׁ אֲנִי יְהוָֹה אֱלֹהֵיכֶם:

 

-=אמת  מארצ תצמח   וצדק משמימ נשקפ   והאדמ הקדוש  שופט נכונה ביניהמ=-

 

-=קדושה  היא תצאה אילוצית  תחת כבילות כנה אל האמת המשפט והצדקה

והנה האמת  תמה   הרגש  במשפט   ובצדקה  הכרעה=-

 

-=אדמ קדש   זה אשר מעורר את רגשותיו לפי מידה בחכמה  לפי זמנ בתבונה  ולפי דרכ בדעת נכונה   אדמ קדוש  זה לא אדמ חסר רגש אטומ לב=-יש שכר ליוספ

 

-=הצדק העברי  מבוסס על קדושת האזרחימ  כאחדות של בודדימ קדושימ וגיבורימ

הצדק הדמוקרטי מבוסס על שתיקת הנתינימ  ככפית שויון על המונימ נואשימ ומסורסימ=-

 

-=וכשאיבדו בני האדמ את עוז הקדושה בליבמ  אז נאלצו לקדש את עליונות החוק על ראשמ

וינעלו צדק בהגדרות מחשב  וירמוסו בעושק בני אנוש=-יש גמ יש עוד שכר ליוספ

 

-=כל נקודת חומר היא למעשה חלקיק מהתגשמות הביטוי הרעיוני של האלהות הרוחנית הכוללת

וגמ כל החיות עמ כל המתיקות והאכזריות שבהמ   המ נוצרו כל אחד רק כביטוי רוחני של חלק אחד מהרעיונ האלהי הכולל   ובחייהמ  המ מיצגימ צורת התנהגות יחודית המשליכה תצאות לרע ולטוב

 והאדמ נוצר אחריהמ  כי יכל הוא ללמוד מהמ  כמו איזה תרבות חיה נכונ לנהוג  בכל מצב רגע זמנ בחיו    כי עמ כל הנטיות המוטבעות שבאדמ  הוא איננו כבול לתרבות אחת  כי יש בפיו שיני כרסומ גמ שיני טרפ  אפ שיני טחינה

  והאמת היא אפילו יותר חריפה ככ שלעולמ לא יוכל האדמ לנהוג כמו תרבות חיה שלא קימת בבריאה  ואפילו לנמלימ יש איזשהו יצוג התמדתי רעיוני כלשהוא    ולאורכ זמנ  כל אדמ אשר ירשיע לנעול את דרכיו כתרבות חיה אחת ולא בהתחשבנות צדיקה  מתי איכ כמה ולמה למועלה   לעולמ הוא יתאכזב מתישהוא   כי גמ כלב אשר הולכ בחזקה אחר רגשות הלב לאהבה  כנ הולכ הוא אחר רגשות הלב לשנאה   ואפילו יצור אשר רק אוהב  כנ יאהב הוא את מעללי הרשע לרפיונ הרתעה   וכנ גמ אמ כמו אריה ינהג האדמ תמיד  אז שיביא בחשבונ  ברגע של חולשה  עלול אריה אחר לטרופ את גוריו ולבעול את אשתו המיוחמת תוכ יומ לדאוה

   ככ שאינ באמת לאדמ מנוס חכמ מאשר עמל הצדקות  מתי איכ כמה ולמה  בחשיבה כבולה לתועלתנות  כרצונ יוצר היצירה=-וזוהי בעברית  קדושה

 

-=צדק לא בונימ בחוקימ  צדק בנו ביראת אלהימ  כי כל החוקימ לא יכילו את הצדק   וקדושת אנשימ היא אשר תוליד משפט אמת=-יש שכר ליוספ

 

-= וחזיונ נקודת טעותמ  אלה המונ שחצני בני האדמ החלושימ המכונימ אנשימ  והמה חדלי אמת אישימ   אלהה בחשבמ כאילו אלהינו מתעב סירוס בהמה  רק בגלל רגע הכאב בעקירה    וישכחו מליבמ כי השמדת יצר זהוא התכחשות ליצירה  במקומ התמודדות יראה נכונה   ואת זה מתעב הוא אדונ הבריאה

ופה טמונ גבורת הקדושה המתחשבה =-

 

-=איש חרבו על ירכו  בשביל קדושת הימימ   כי יש דינ ויש דינ וגמ תולדות לכל הדרכימ=-

 

-=התועבה  היא בקצה הנגדי לקצה הקדושה  והאהבה בינותמ להגברה   ויהי האדמ הקדש  השולח ידו פתאומ לאחוז באהבה  בחופזה  הוא עלול להזרק גמ עד התועבה  מגדל התנופה   והגבורה היא לדעת לאחוז בכל רגע במידה נכונה גמ באהבה  וגמ בקדושה=-

 

-=לא כל איש רוח מבינ בצדק  ולא כל איש דת יודע קדושה מהי   ולמרות פוגשמ לפרקימ בקצה הרעה   על דבר חינופ הארצ גמ שניהמ נתפסו=-

 

-=יש לנו קדושה  והיא תנצח   כי רק בלי אהבת שוא  את האויב נכסח=-

 

-=האדם בין הרשע  הוא כמו ברזל בין מגנטים  והצדיק ישכון בניהם   וישפוט מתי וכמה לימין  ומתי וכמה לשמאל   רגע אחד כי ישן  והנה על אחד הצדדים הוא נשען  והרשיע   או באמצע נרדמ  והבאיש=-

והסוד הוא למעשה  ששני הקצוות  של עדינות עודפת ושל קשיחות סתמית   אלו כמוט המכופפ לאחור כמו קשת עזה  כי אלו קרובימ מאד לנבלימ עזימ המדלגימ ביניהמ    ורק הצדיק המאוזנ בקדושה  הוא יריח מיד עדינות סתמית  ופנ כבר אכזריות עודפה=-יש שכר ליוספ בגאוה צדיקה

 

-=קדושה היא איננה אטימות לב  ואהבה לא תמיד מאלצת תועבה   אבל הזהירות לעולמ חשובה=-

 

-=בחברה אשר גבריה מאוחדימ סביב קדושה  המקומ הטוב ביותר לנשימ יהיה תחתמ לעזרמ ולא שוימ למ למלחמה

ואכנ חברה הרודפת שויון היא חסרת אחדות בגברימ  ובה ימצא לפרקימ השפלת נשימ  ובחברה אשר תראה נשימ מתנשאימ  תמצא בינ גבריה תחכימ  כי כמו טובות אלה על ראש זונימ=-

 

-=ויכנו גמ את כל הבריא ברגשותיו עדין ילד כי המה כולמ נואשו ולא אמצו צדק לנהל נכונה את יצריהמ בלא אטימת ליבותיהמ=-

 

-=ובכנ  אמ אתה מגדיר את עצמכ גבר  אז דע לכ שבשביל להיות גבר  עליכ להיות קדמ כל בנ אדמ   ובשביל להיות ממש בנ אדמ עליכ להיות ער לרגשותכ  ולא רדומ להקפיאמ

ובשביל לא לבחור בשתיקת הדחקתמ  עליכ לנהלמ בקדושה תועלתנית  מתי איכ כמה ולמה

ורק אז תוכל באמת גבר לזעוק השמימה  ולהשמע=-

 

-=והדרכ אל הצדק השמימי  היציב  עוברת דרכ הקדושה הארצית  האמיתית=-

 

-= אני רוצה להעיר לכ על שני דברימ  אשר המה נכונימ בליבכ  ועל שלישי אתה שוגה במ

כעסכ גדול  כי אמנה מלאה הבל כל הארצ

חזית בנקודת בוז  כי מוריקימ בה שלל הבל  זוהי אכנ  רחפ הכתיבה  תעתוע השירה

והנה בפחזותכ נמהרת להוריק אינ קצ תיעוב זעמ על יסוד זו הנקודה   כאילו אינ בה יכלת לנצלה בקדושה  את השירה =-

 

-=דחפ היצר המיני בעני הלוחמ הקדש הישראלי  יכל להיחשב כמתנת עזר מנופ להשגת קדושה צדיקה

כי בידוע  לו ישתלט האדמ על היצר העז עז הלז  לנהלו בתבונה  מתי איכ כמה ולמה  כרצונ הטבעת יוצר היצירה    ויהי אז  יקנה בזאת לכל יצריו בנקל את עוז טהר קדושת הדרכ הישרה=-

 

-= בחימ האלה  אמ לא תשלוט בהמ בקדושה  אז מישהוא אחר ישלוט בהמ ביד קשה   כי לא תוכל להיות גמ חי וגמ חסר תנועה  כלאחר המיתה  אז עורו נא לשלוט בחיכמ במשפט ובצדקה=-

 

-=ויהי באשר בחרו המלכת צדק בחוקימ  ולא בקדושת אנשימ  אז גמ נקל בעניהמ פריצות הנשימ  כי להזנות את הגברימ ובנקל לחוקק על ראשמ אינ קצ חוקימ   ותהא גמ הזימה אפ מוסיפה בעניהמ אחוה מדומה   אכ רתיחת חוסר צדק גמ עמה=-יש שכר ליוספ

 

-=חתירת הצניעות בקרב אנשי אמת  משנית היא לתועלת גופ האשה   כי בראשונה חשובה היא לשמירת ראש האנשימ בקדושה=-יש שכר ליוספ

 

-= שכנוע אשה לצניעות בטוענה פנ לשוא ינצלו גופה  שוה ערכ לשכנוע האיש להימנעות מהשחטת זרעו לשוא פנ יחסר לו בבא אשה מתאימה   והלא זה גמ זה מקורמ רק בדבקות לקדושה  אשר אכ דרכה יוכל האדמ בארצ להגיע אל המשפט והצדקה=-

 

-= כל עוד הראש תפוס בזימה  הוא איננו פנוי לרדיפת צדק   וכאשר ליבו בקדושה  הוא בנקל יאחז באמת באמונה  גמ בכל מדבר שממה=-

 

-=תבינ שהתורה כולה מושתת על יסוד התרבות התנכית  אשר היא רוכבת על גב דרכ הישר הקדומה   אשר על פיה  אינ יכלת להשיג צדק לכלל  בלא קדושה תמידית של כל פרט

הקדושה  היא  לספק כל יצר  אכ כרצונ יוצרו  ולהתחשב גמ ברגש הטבעי כחשק מטביעו, ולשלוט במצב  מתי איכ כמה ולמה, ולעולמ לא לזנות אחר ספוק היצר  שלא כתועלת רצונ המטביע

ודרכ קלה להגיע לתודעת קדושה היא  דרכ שליטה ביצר העז הזה יצר המינ, ועמ כל זאת לא לברוח אל חניקתו כליל עד סירוס כל תודעת רצונ, כלאמר לידע כי רצוי זה במקומ ובזמנ הנכונ עמ האשה המתאימה  וכנ חשק עז לי, ולא מזאת אני בוש, כי אמ  גאה אני בשליטתי,   וככ גמ יושפע על האדמ רסנ שליטה של כח עצור עוצמתי אל כל שאר היצרימ  לספקמ בקדושה  מתי איכ כמה ולמה כרצונ מטביע היצירה , אומנמ גמ בחדוה אכ לעולמ לא בזנות סחפ עיור לדאוה=-

 

-=בלי צניעות אינ קדושה  בלי קדושה אינ אמונ  בלי אמונ אינ אמת  בלי אמת אינ משפט  בלי משפט אינ צדק   בלי צדק אינ שלומ

  וידעת כי שלמ אהלכ  אחר כי קדושת צניעות ברחובותכ=-

 

-=כי האמת היא  כגודל שנאתך זנות ככה חזותך ערמה  כי צמידות בגדיך נוטפימ זמה    וחדל חדלי נא מלבטאת בפיך את שיקור דעתמ של אויבי אדני   כאילו טהר קדושת העמ זה לא שאלה של גופך הפרטי

וכל עד לצערי הפריצות היא חטאת יחיד בענינו   יחזק פי הנוצרימ הצועקימ לעברנו  עיזבוהה כי מה לכמ עמה ועמ בוראה

 כי כל עוד לא נתעב את חוסר קדושת מחננו  אוי איזה נכרימ נבלימ יתהלכו בקרבנו=-

פנ תלבש בגדי ערמה נוטפי זמה  מבלי לספק את יצרו אשר לשמה  ורק תשפיע חוסר קדושה בתכ עמה   והלא קדושה היא יסוד בסיס למשפט והצדקה  כי רוכבת היא ביציבות על גב האמת והאמונה….

 

-=אני בקדושה  אומר על מרשעת שהיא זונה  כייי

=יש פריצות מדודה בפה  משרתת את אמת קדושת המעשה

אז מה אתמ  נ ר ת ע י מ=-

 

-=הלב הוא כלי דחפ לאהבה אשר בראש  אכ הוא גמ כלי הבערה לשנאה מאותו מפקד אז למה זה הכלביימ הרגשנימ האמרקיימ מקדשימ את הכלי  אמ לא בשביל להזנות את הראש   כמדבקת לביבה בכל חור   במקומ חתירה למחשבה קדושה בכל מצב=-

 

-=מצוה או לא מצוה  חיבת או מותר לך

הבל הבלימ

כי טהר קדושת העמ  זה לא שאלה של גופך הפרטי=-

 

-=בקרב אנשי אמת   צניעות האשה  רק מקלה על תקשורת אנושית  חסרת רתיעה   כי לבמ לבמ פנ יאבדו את הקדושה בדרכ אל הצדקה=-יש עוד שכר ליוספ

 

-=איפה שיש זמה אינ צדק  במישור המידי  יענ כי תפוס הראש בזימה  לא פנוי הוא לרדופ צדק   אכ בעמקות הדברימ  זמה שהיא זנות אחר היצר המיני העז  היא מבטה בנפשו של האדמ ספוק היצרימ בלהט עור אחר שתפ זרמ בלתי מתחשב  וזה הפכ צדקות הקדושה  המתחשבת בסיבת כל יצר  ומצב תועלתו נאמנה=-

-=חדלו הראש מנ זמה  למען מקומ יהיה בו  לצדק ולקדושה

כי אפס כי איפה אשר יש זמה  הלכ הצדק ובא ערמה=-

-=כלומאר השאיפה היא באשה לעוז גמ נוספ על ההדר  ואז היא תוכל גמ להשיב בוקר טוב  לעמ קדוש=-

 

-=אני גמ שותה מימ בקדושה  במודעות כי זה הדבר הנכונ לעשות לבריאות חימ של לחימה צדיקה=-

 

-=ובקרבכ אשת איש  בקרבת גברימ זרימ  זכרי נא קדושת עמכ  וכי נוספ על יופי גופכ  גמ רגשות לבכ נועדו לבעלכ=-

 

-=הדרכ היחידה להשליט שוויון בינ האיש לאשה  היא בכפיית האיש לרפיון קדושה אשר תאלצ עורמת קלות דעת לדאוה=-אכ יש גמ עוד יש עוד שכר צדיק ליוספ בגבורה

 

-=וכשאיבדו בני האדמ את עוז הקדושה בליבמ  אז נאלצו לקדש את עליונות החוק על ראשמ

וינעלו צדק בהגדרות מחשב  וירמוסו בעושק בני אנוש=-

 

-= אסור להקפיא אפ רגש

דרוש לתעל את כולמ בקדושה =-

 

-=כנ  זה חילול השמ

כי יש דבור האומר  קדשימ תהיו  כי קדוש אני אדני אלהכמ

ולפעול דבר בסתמיות חסרת התחשבות רק בגלל שטפ הנורמה המעוותה  הלא זהוא הפוכ הקדושה=-

 

-=גמ לאדמ הקדש ביותר  כמו גמ לעדינת היופי הספונה ביותר  יש רגעימ של טומאת חוסר נקיונ וקדושה  החוכמה היא להכיר את זמנמ ומקוממ באמונה=-

 

-=האמת היא גמ אני ימנע אינטרנט וכלל הבלי העולמ מהבנ שלי  אבל אמ אני יראה אותו גודל להיות איש צדיק וחזק בקדשתו  אנכי גמ אפציר בו ליקח כלימ חדימ לתועלתו ולכבוד מלכות תורתו ולשמור גמ עממ על יראת קדשתו=-

 

-=קדושה  היא איננה אטימות לב   ושליטה  לא מאלצת רמיסה   אז התגבר נא על העבר אכ אל תתעלמ ממנו=-

 

-=השגת צדק דרכ רוב חוקימ  במקומ על יסוד קדושת אנשימ   זהו זה חטאת עצ הדעת    ונפתות להאמינ בנורמת המנהגימ  אחר להט אחיזת הנשימ   זה זה עקב איבוד תרופת והוא ימשל בכ    -ואלה מולידימ שברונ לב   כי בְּעִצָּבוֹן תֹּאכֲלֶנָּה כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ  למענ לא בעוולתה תשלח ידכ=-

כי אמ המעשימ לא קדשימ והדרכימ לא יראימ   מה זה ימנע נבלה  ומה ירחיק הליכי רשעה..

 

-=כלומאר אני חותר אל צדק שמניב פרות לא רק בגלל שהוא הצליח לרכוש הסכמה נרחבת מכלל הנתינימ  אולי בעקבות איזה שהוא מענה רגשי  או מאזנ לתרבות אכזרית כלשהי   למעשה הצדק שאני מדבר עליו  הוא מושתת על דרכ הישר הקדומה  שהיא מולידה תרבות בראשיתית המתחשבת בכל היצרימ בקדושה  בלי להקפיא רגשות  אכ בשליטה עליהמ   והדרכ הישר הזו נותנת אמונ בנתיניה להותיר בידמ מרחב שיפוט  ולכנ עליהמ להיות קדושימ  ולחתור לשלטונ שיעודד עוז קדושה  שהיא לא דורסנית  ואינ בה אטימות לב  ככ שאפילו יצר כנקמנות הוא רצוי לתועלת הרתעתית  אכ במידה תועלתנית  {שאגב יש לה אבנ בוחנ בעצת לב קלילה וצדיקה בתרת משה  אשר אומרת  נקומ כמה שהיית מוכנ שינקמו בכ לו אתה היית מועד להרשיע ככ וככ}

ובכנ  כל נאמנות לדרכ אחרת  תכזב בנו בחלופ הזמנ  כי גמ כל איזונ מתמשכ  דחיפה כואבת היא  והאדמ מוכנ להקריב כל סבל בשביל מניעת חניקת איזהשהו חלקיק רגש יצר=-

 

-=עוד לא הגענו למצב הקדש הזה  ששיסופ גרונות אדמ יהיה יעיל לצדק  על רקע דעתמ   כי גמ בכל מלחמת התרבות העולמית  פסה נגע הזוהמה הערמומית=-

 

-=" וַיֹּאמֶר כִּי יָד עַל כֵּס יָהּ מִלְחָמָה לַיהוָה בַּעֲמָלֵק מִדֹּר דֹּר. "

כי עמלק מיצג את הפכ התקוה מהקדושה הנאמנה  אשר החלה נרקמת נגד עיניו  עת לוקח גוי מקרב גוי במסע באותות ובמופתימ  להיות ממלכת כהנימ וגוי קדש  הוא עמ בני ישראל האומה הנבחרה לצדקה

ויהי כי יזמ מלחמה בלא כל צדוק תגרה  או אז נכונ הוא לפרוק כל יצוגו כאומה=-

 

-=קדושה  היא לא דברר רוחני שמימי  כנשגב   קדושה היא בראש כל דבר ארצי חומרי  במושג=-

 

-=וכמה ימ דיבור שפכתי ופחדתי עוד  פנ המה עדינ לא הבינו כי אני אינני שואפ סתמ  לשיסופ גרונות   כי אמ למצב קדוש כזה אשר אמ אחד יבדל מאחדות כולמ סביב האמת  או אז יאלצ אחד גורלו לחרב  למענ לא יסורו אחרימ אל הרעה כמותו    וכי אמ מראש אתמ יראימ מהחרב אז למה בכלל חתור אל האמת ואת השומרימ לה כבלתמ ראשונה=-

 

-=אמ הינו מקימימ את הממלכה מחדש  היינו פותחימ -פייסבוק- לעמ ישראל לבדו  בקדשה ובטהרה   אבל היומ גמ בלי -פייסבוק- זהו שפלות מצב האומה וגמ הכלי -פייסבוק- מנוצל להגברת הרעה  אבל אני טרמ יראתי מהחרב  אפ כי נפחדתי מניצולה לרעה=-

 

-=ויתירו גמ לחבריהמ מעט קדושה  כי חשבוה חלפ לרוב תורה נאמנה=-

 

-=ובצחקמ רבות גמ על קדש  החניפו כבר את הצחוק מהיבדלות בוז נוחה מהבלימ    ומחסממ דרכ קלה  נאלצו רגוז על כל חלקיק נבלה  ואת הצחוק הותירו לבדיחה עצובה חסרת מטרה   אבל כל זאת באמת עדינ אולי לא בשלמות קרה  וגמ כל רגשות האדמ כבר מזמנ בסבכה=-

 

-=הנ עמ לבדד ישכונ ובגוימ לא יתחשב  אילוצ מקדימ הוא לואתמ תהיו לי ממלכת כהנימ וגוי קדש=-

 

 

בתקוה לימימ גבורה נאמנה

המצפה לקצ הגלות בתכ ארצנו – ולכילוי ערב תרבויות הנכר בקרבנו

יששכר יוספ  בנ אליהו   הגולה לעת עתה מארצ נחלת גבעת יש שכר ליוספ  שלמ

2 תגובות על הפוסט “קדושה – יסוד בלעדי למשפט ולצדקה

  1. פינגבאק: משתמש אנונימי (לא מזוהה)

  2. -=אדמ לעמל יולד, ורגשותיו מקרבו חותרימ לפרוצ, השאלה היא רק להטותמ במשפט יוצרו לבעבור לא יהא לריק כל עמלו=-יששכר יוספ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Heads up! You are attempting to upload an invalid image. If saved, this image will not display with your comment.