קנאה – וַיַּעַט כַּמְעִיל קִנְאָה.

וַיַּעַט כַּמְעִיל קִנְאָה.

-=אם אמת חלושה שקר היא ודת קנאית להבנתכם היא רעה אז אל תצפו למשיח עכשיו כבקשתכם=-

 

-=אינ אכזרי יותר מאדמ צדיק העושה צדק למענ תורת אמת אשר הוא נאמנ לה בלב שלמ   כי מכיר הוא בטוב פרות תוצאת מלכותה  ומבינ הוא כי חוסר הבנת האויב כמותה  זה מרשעות ובריחת אמנה=-וזוהיא רחמנות מועילה

 

-= להפכ

אני בזעקתי רוצה שתחדלו מעודד את תרבות שפל המצב הזה שהקיצונימ הקנאימ כל ככ מפחידימ בו  כי שברירי הוא כל כל לחורבנ=-

 

-=ובאשר לקנאות אשר בליבכ  -=השאיפה הסופית היא  עמ אחד מאוחד סביב אמת אחת בארצ אחת=-   אכ זכר נא כי הפולשימ הירדנימ בימנו  אינמ נחשבימ עמלקימ  או מעמי כנענ השבעה  אשר צווינו עליהמ לא תחיה כל נשמה  כי ההמ באמת גדשה אז סאתמ  וזעקה השמימה עלתה  אחרי אשר דורות מלפני אמר אלהי ישראל כי לא תמ עון האמרי עד הנה  ויהי כאשר תמ  לא תכרות ברית איתמ  ואפ לא לגרשמ  כי אמ שסופ תשספ גרונמ  ואפילו בהנאה   אכ אלה אשר לנגדנו היומ  לא חתמ עליהמ נביא לדאבה  ואפילו לא תחנמ זה רק בהשאלה   אז לו כעת בידי כח מלוכה  הייתי מגרשמ לאי שמ בעבר הירדנ מזרחה והלאה בקל תרועה  ואפילו אולי פורש עליהמ קצת הגנה  הנ לו יהו נא כל זרע ישראל קדושימ בימנו להבדלה   עוד אחי זכר נא כי גמ איש צדיק מזרע ישראל אשר הזיד ולו פעמ אחת  לא לעשות הפסח בבית הבחירה  ולא כי היה טמא לנפש או בדרכ רחוקה  הלא הוא לא יוכל עשות פסח שני ועל נפשו נאמר ונכרתה מעמה  ולא יעזר כל ספר יחוסינ או הוכחת קירבה   ומנגד מכל גויי הארצ אשר רק יחפוצו באמת להתגיר  להצטרפ תחת הממלכה הצדיקה  ולשמור ולעשות באמת ככל דברי התורה  ולהלכ ביושר על גב יסודות תרבותה  אפ קטונ וגדל מהאומה לא יוכל זעוק להמ סורו נא   כי משפט המעשימ הוא באמת קנה המידה  אפ כי מושפעימ המה גמ מתורשה צדיקה    ובדבר הזה נחמתי את נשברי הלב בקצוות האומה  המבכימ על כל יהודי הנבצר מידיעתמ  מנינ בא  או הזועקימ על מוסלמימ דמנו כדממ לרדיפה=-יש אמת שכר ליוספ

 

-="כִּי קִנְאָה חֲמַת גָּבֶר וְלֹא יַחְמוֹל בְּיוֹם נָקָם."

אני  את אויבי  לא אוספ בהליכה בשוק  אבל ולכנ  לא שוכח את דממ=-

 

 "יְהוָה כַּגִּבּוֹר יֵצֵא כְּאִישׁ מִלְחָמוֹת יָעִיר קִנְאָה יָרִיעַ אַף יַצְרִיחַ עַל אֹיְבָיו יִתְגַּבָּר."

-=אוי  עצוב כמה שהדור הזה חלוש לב

אמ יש סיבה לאהוב מישהוא – נסה לא להפגע ממנו , אמ הוא פגע – תחשוב טוב אמ זה מצדיק שנאה , אמ זה מצדיק שנאה – אל תנסה להדחיק ולשכח , אמ תשכח רשעות אשר טרמ כופרה – אתה עלול להתחיל להתגעגע אליו , אמ תתנ לעצמכ להתגעגע אליו – אתה עלול לאהב מחדש מי שהרשיע לפגוע בכ פגיעה שמצדיקה שנאה

ומה שעבר זה רק חוזק לבכ והזמנ   אשר הוא לא תמיד כפרה שלמה

אזרו אחי אומצ  לגבורה נאמנה

כי אהבת מי שהרשיע לפגוע פגיעה שמצדיקה שנאה  היא עלולה לחנפ את שורש ההרתעה אשר צידוקה הוא מיסוד תועלתנות יצר הנקמה

וחלושי דעת נמהרי עוז  המ המ  הכובלימ תועלתה=-

 

-=ויאמרו אלי  אבל הוא אל קנא הוא  ואשיב פניהמ בלב בוטח  גמ אנכי ידעתי מדרכיו ומפלילות אויביו   ואבחר טוב מות בידיו כי בשבה טובה  מחיות תחת אויביו ברוב תועבה ונבלה=-יש שכר ליוספ

 

-=" וַיֹּאמֶר כִּי יָד עַל כֵּס יָהּ מִלְחָמָה לַיהוָה בַּעֲמָלֵק מִדֹּר דֹּר. "

כי עמלק מיצג את הפכ התקוה מהקדושה הנאמנה  אשר החלה נרקמת נגד עיניו  עת לוקח גוי מקרב גוי במסע באותות ובמופתימ  להיות ממלכת כהנימ וגוי קדש  הוא עמ בני ישראל האומה הנבחרה לצדקה

ויהי כי יזמ מלחמה בלא כל צדוק תגרה  או אז נכונ הוא לפרוק כל יצוגו כאומה=-

 "וַיִּלְבַּשׁ צְדָקָה כַּשִּׁרְיָן וְכוֹבַע יְשׁוּעָה בְּרֹאשׁוֹ וַיִּלְבַּשׁ בִּגְדֵי נָקָם תִּלְבֹּשֶׁת וַיַּעַט כַּמְעִיל קִנְאָה."

-= המ קנאוני בהבל טוענת לא אל

אפ אני אקניאמ בכזב הגשמת לא עמ   אכעיסמ בערמת רעיונ שויונ הגזעימ  וכל תרבויות יחד שוימ  מרעימ ומבוזימ =-

 

-=רצוי לשחוט כמה שיותר בני אדמ כמה שיותר אכזריות   זה תחושת הזעמ המוצפת מעל שטפ הגועל האומר רק אהבה תמיד שלומ וחיבה גמ חינמ ובלי קשר לאמונ התקוה  כל היומ רק זונה ומתעגבה  באינ אוהב אמת  כי גמ לאויב שקר אינ איבה   ותחנפ כל הארצ בדמי תועבה=-

 

-=המושחתימ שעדינות השקר של הנצרות הולידה  מניעימ בי געגוע לישרימ שלהט האכזריות המוסלמית עיצבה   ומתי כבר ישובו זרע ישראל לאזנ  עוז צדק  מ ת י=-יש שכר ליוספ

 

-=ובאשר לשאלת הגישה המתאימה אל יפיופי הנכר   ובכנ זה בעני מעגל שעוד לא התחיל ואפילו מגוחח לשאול עליו   ואני אבאר  כלמאר  רק שאנחנו נהיה עמ  ונראה איכ המ מגיבימ  אז נדע איכ להגיב בהתאמ  וזה גמ מה שיבנה אותנו כעמ   וכעת עתה עודנו בתוכנו מלאי פרודי הבלימ   אז כמו לא עמ כי ככל העמימ=-

 "אַכְזְרִיּוּת חֵמָה וְשֶׁטֶף אָף וּמִי יַעֲמֹד לִפְנֵי קִנְאָה."

-= הגידה נא את זאת בעמקות ברורה

 על סיפור מדחת יוסופ  לצערי הרב מאד  עמ כל הבגידה הארורה שמ

גמ אמ תושבי העיר שכמ כולמ יהודימ היו  וככה לו באמת מבודדימ היו מכל שפל אטימות התרבות הנעורה מכל כנות  וגמ אמ אכנ נשלחים היו שוטרימ  ואפילו מאחיהמ  בחזקה  זרוע משולחת להפיל קטני עמ אל צביעות רשתות תרבות ערמה   לו אכנ המדינה ככ בכל ימנו  מרימה זרוע איומה לסרס כל זעפ אמונה  ממעט ישרי האמונה  אפ מבני עמה

  אפס כי על כל זאת  הבנ הייתי מבינ עד מאד  וכמעט אפילו די מצדיק  התקוממות עממית ציבורית להשבתת הזרוע השלטונית הנכרית =-

 

-=מקומ שאני לא יכול להרוג בו כצדקת אלהי   בו אני לא יכל לחיות כאמת יוצרי=-

 

 

-=-סקרנות- היא מידה טובה באדמ  אמ יש לו איתה גמ ממידת האומצ אל האמת

ממש כמו שהקנאות היא מאד רצויה  רק אחרי כבילה לקדושה במשפט ובצדקה=-

 

-=ואלמד מעט מתורותיו  קצת מסודות יראיו    ואביא בחשבונ את דרכיהמ  נטע מעשיהמ    ואזדעק כי תוצאותיו בני מות המה  לו היו לנגד אבותיהמ ראשוני האומה   חלקמ היה אפילו אחד דינמ לתליה בקול תרועה   ואל מול דר של אמת המ היו כעמ נכר לכליה

ואזכר אז כי כאשר כל העמ ברעה  אז גמ הנביא הקנאי אליה   דיבר על ליבמ שובו נא ולא סקל באבנימ את כל עובדי עבודה הזרה  כי אינ תחליפ לה לכלל האומה=-

 

 

בתקוה לימימ גבורה נאמנה

המצפה לקצ הגלות בתכ ארצנו – ולכילוי ערב תרבויות הנכר בקרבנו

יששכר יוספ  בנ אליהו   הגולה לעת עתה מארצ נחלת גבעת יש שכר ליוספ  שלמ

תגובה אחת על הפוסט “קנאה – וַיַּעַט כַּמְעִיל קִנְאָה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Heads up! You are attempting to upload an invalid image. If saved, this image will not display with your comment.