כותונת השלמה

-=וישאלוני בחצי תמיהת בוז האומנמ ככ הלכו אבותנו אנשי שער פרועי ראש ובשלמת כותנות

ואשיבמ אמנמ כנ ואמנה לא בהכרח לכנ אמנמ כנ אנשי שער היו ברובמ עד לתקופת השנה עת הסירו מחלפות ראשמ -ראסטות- וחלקמ אפ שנימ לא הסירו שערמ ואת פאת זקנמ לא השחיתו מעולמ מקטנמ ועד גדלמ ואת ראשמ לא תמיד כיסו כי פרקו עול מהבל המצב הקימ לעיתימ אז הפכ כובד ראש המ ביטו על הפנימ ובכותנת השלמה המ צעדו כי הבינו בכבוד בצניעות בקדושה ובנוחות מעודנה

ואמנה לא בהכרח על כל מי מאבותנו אני מביט כי יש מאבותנו שהמציאו בשמ אלהנו מצוה תמידית לכסות הראש אכ יש מהמ גמ צעדו ברגליהמ לעבודה זרה

ויש מאבותנו המציאו בשמ אלהנו התר לשחת פאת זקנמ כאילו כתוב רק לא בתער עד הסופ ולהמציא תחת זאת מצוה לשני צידי פאות ראש אשר אינמ זקנ

ויש מאבותנו המציאו דיחוי גועל מכל איש שער וחוסר הבנה מהיסוד בחזיונ השפלות ה מ ג ע י ל ה בהליכה במכנסימ מחוטבות על גופ

ויש מאבותנו אנו ויושפלו גמ מנ הנכר=-

בירידה ההיא לנחל עמק תרצה

כותנת שלמה מעודנה

 

,,,,

אהובי זרע עמ בני ישראל  הנה נא הגדלתמ תמוהה והנני להשיב  אזי שמעו נע ממני הסיבות ללבישתי שלמה כותונת ולא מכנס

א-אדני אלהים אל עולם עשה לאדם הראשון ואשתו כותנות עור והלבישם אחר כי ידעו כי ערמים הם  ולא מכנסי עור

ב-יעקב אבינו עשה ליוספ בנו אהובו כותנת פסים

ג-אלהי ישראל הורנו בסיני חוקים ומשפטימ צדיקים מצוות ותורות נאמנים בזמן אשר לבשו אבותינו וכל בני האדם כתנות ואדני אלהים חי לא בז ובטח לא ציווה לשנות

ד-גם לכהני מקדש אדני עשו מכנסי בד לכסות בשר ערווה בעלותם המזבחה  וכן אולי במצב מלחמה אכ לא היו אלו תחליפ לכותונת השמלה כי אמ נוספ תחתיה למענ הצנעה גם ברוחב פסיעה במעלה  או בקפיצת רכיבה

ה-בכל ארצות העולם המערבי והערבי יצג ומיצג המעבר מכותונת למכסים ברחובות את המעבר אל זרועות התרבות המערבית הנעורה מכל אמנה חסרת האמון בבני האדם  והלא נכון לנו עמ בני ישראל להציג לעיני כל וללבנו הידמות לאנשי אמת אבות אבותנו  אשר גם אם תקצר רוחנו ויטרד לבנו מעבודה קשה בגלות כה ארוכה ונראה  אז גם אז נביט אל לבושנו ולא נשכח מאיפה באנו ןלאן שאיפתנו

ו-יען כי זה צנוע יותר

ז-יען כי זה מכובד יותר

ח-יען כי זה מאורר יותר

ט-קל יותר וזול יותר לתפירה בפחות תלות במפעלי העולם הרודפ ויכול בשלל צבעים וחופש יצירה אישית  כלמשל כתנת פסים

י-כן כן תאמנו כן  כי כותונת מעדנת את הפסיעות ומשפיע גם על הראש מחשבות מתחשבות ולא גסות  כי תמיד במודעות כי כל צעד לא מחושב  יתקע בשמלה ואולי גם יקרע   וגופ מוצנע מחדיר ענווה  ובל דאגו יש גם שמלה מותאמת לעבודה  ולריצה

   מגו ליבי איחל לקרב גאלת אמת מהרה

     יששכר יוספ

,

-= אוהב את גופי כנ אבל שולט גמ במידת אהבתי אליו כי הראש הוא האנושי בספור הגופ הוא רק בהמת רכיבה אילוצית וחשובה ואכסה גופי לבגדימ לא כי אני בוש בו כי אמ להטות חזותי אל פני המראימ את דרכי המחשבות פנימ מאשר אל גופי המציג את חיצוניות ריצתי ובגדי המה רפויימ ולא צמודימ כי בוששתי מחיתוב גזרתו המולדת יפה בעוד פרות מאמצי אל הטוב המה בדרכי מחשבתי בראשי

על כנ אחי אהובי בחרתי בכותונת שלמתי ואותיר המכנסימ לקטני ילדי עמי=-

הביטו נא למשל אתמ על עצמ תרבותכמ לאנ שופלתמ  עד כי השמן ופחות יפה בוש  והחדלת תפארת מאד נכלמה  ,הגידו נא  אמ צדוק צודק זה בעניכמ להסתכלות שיפוט נכונה

 

המצפה לקצ הגלות בתכ ארצנו

יששכר יוספ  בנ אליהו  גבעת יש שכר ליוספ  שלמ

6 תגובות על הפוסט “כותונת השלמה

  1. =-הזכר מכיל את רכות האשה בחזהו אכ לא את רחמ פריונה בבטנו על כנ כותנת מתאימה גמ לו אכ לא שמלת אשה כאשתו ולאשה לא נכונ להכיל כל כלי גבר לעוז מלחמה=-

  2. אלינעם קוזוב – elinoam kozub
    בס"ד

    מאוד אהבתי את הנימוקים שהבאת, ישר כח!
    בע"ה לעתיד לבוא אולי כולם יתהלכו עם שמלות?

    בברכה,
    אלינעם קוזוב

  3. Noam Livnat nl@neto.net.il
    7 יוני

    אני

    יששכר יוסף, נהניתי לקרוא את דבריך הראויים.
    אתה אמנם מכביד על הקריאה בהתעלמותך העקרונית מאותיות סופיות, בניגוד לדברי חכמים, מסורת ישראל ורגילוּת העיניים – ובכך הופך את ההתבוננות בדבריך למשימה מעיקה, המסיטה חלק מתשומת הלב מן התוכן להתמודדות הטכנית – אך, למרות זאת, שווה לקרוא.

    יישכוייח.
    —-
    ואלה שלשת התגובות על חצי התחתונ של הכתבה כאשר העליתוהו אז אל ה-מייל- הישובי באלונ מורה

    • ככתוב
      "וַעֲשֵׂה לָהֶם מִכְנְסֵי בָד לְכַסּוֹת בְּשַׂר עֶרְוָה מִמָּתְנַיִם וְעַד יְרֵכַיִם יִהְיוּ."
      ובמשמע
      שלא הכרחי כנ מחוצ לכהונה
      ואולמ
      אכנ עמוד זה נכתב בעריכת תוכנ חפוזה ולא שקולה דיה לעומק כי לנסיבות נקודתיות הוא נכתב ובכלות עריכת החזונ הוא ישנה פניו להעמקה בהירה ומהותית יותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Heads up! You are attempting to upload an invalid image. If saved, this image will not display with your comment.