הומו

-=מהיצר  אסור להתעלמ   בנטיותיו  יש מצוה לשלוט בתבונה    כי היצר יסוד בסיס הוא לבנינ  והנטיות הרחוקות  עוד עלולימ להפיל אותו=-

-=ויהי כאשר זונימ כללית אחר כל יצר  במקומ סיפוקו בקדושה  אז גמ זכר את זכר משכבי אשה יכול להתאימ לרדיפה  וכי למה זה תביעה להגיונ ומההבל תמיהה עד שגעונ    אמ בכלל את היצר מספקימ בלי חשיבת הגבלה קדושה=-

 

 

-=וזה אשר השבתי למ נכחה  על דבר רדיפת זכר את זכר למשכבי אשה   ולא נסוגתי על אפ שקיעתמ בעמק הבכא  על יד גאי צלמות  בעברכ את גאי בנ הינומ  בואכ גאי ההרגה    אמנמ לא קיבע אלהי ישראל ביציריו אחדות נטיות שוות בהטבעת יצריהמ  ויכל לצאת מהמ גמ נטיות עזות נגד יעודיהמ  כמו אכילה עד הרעלה  נקמה עד השחתה  כבוד עד גאוה  מרצ עד רדיפה ולא לצדקה  שכיבת אשה עד זמה חסרת הזרעה ואפילו נטיות כאילו מנותקות כמו את זכר משכבי אשה  או הכאה עצמית משורש נקמה   אלה גמ אלה מצווימ לא להתעלמ  כי אמ לשלוט ברגשותיהמ בקדושה  -לפעול כשורשי סיבות היצרימ כאדונ הבריאה 

 

וַתַּעְגְּבָה עַל פִּלַגְשֵׁיהֶם אֲשֶׁר בְּשַׂר-חֲמוֹרִים בְּשָׂרָם וְזִרְמַת סוּסִים זִרְמָתָם :

ואפס כי לו הבנתי גמ אני  את שרש סיבת הטבעת יצר המינ  לאחות שכיבת תועבה את המינ אשר אני  כל יכלתי בנקל לתעל את רגשי ליבי לתועלת רצונ יוצרי   אפ כי אמנה טבועה באדמ רדיפה נטיתית חיתית מצפונית נכונה  אבל יכל הוא גמ לנקומ את ידו השניה  או להעיר את לבו לדרכ משפט וצדקה=-

ומה יהיה על לא תרצח

החמור הסוס והסיח

איפה שיש זימה  אינ צדק בלי בכיה

כי האמת היא שרגש לא נכונ  גמ אמ הוא נחמד  הוא יוצר פירצה לא מדודה ברגש אחר

 -=ותשאלני מה זה משנה  מה זה חשוב  נשכח  והיה כלא היה  ולא רצוי כרצוי  והכל זה בתחושה

ואשיבה דבר  כי אכנ לו כל השאיפה היא להנות מבצע יחסימ מינימ כמה דקימ  או רדיפת אהבה חלומית כמה חודשימ בודדימ  אז לא משנימ ממש המעשימ הישנימ  או אפ הקורות החדשימ

אבל לבנית יסודות אמת  לבנינ איתנ של תרבות חימ נכונה וצודקת  על גב ארצ נאמנה ולא מחונפת   אז כל מעשה לא מתוקנ  הוא כמתוק בראאשיתו  אכ בסופו אלמנ=-

-=עמ כל הכאב על ההיבדלות מאחי החוטאימ  די שמחתי   כי ידעתי כי היבדלותי מהמ במצבמ  יזכיר לי סביב מה חפצ לי להתאחד עממ בצדקתם=- יש שכר ליוספ

-=אכנ תועבה גמ אלה העושימ הבלימ מיותרימ עמ נשימ להמ נשואימ

אכ גדולה היא שפלות התועבה מקרבה מינית של אותו המינ לדאוה

ומי יתנ מהרה קרבנו אנו כולנו אל צדק הטבעת רצונ יוצרנו  אפ בכל רגשותנו ויצרנו=-

 

 וְאֶת זָכָר לֹא תִשְׁכַּב מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה תּוֹעֵבָה הִוא.   וּבְכָל בְּהֵמָה לֹא תִתֵּן שְׁכָבְתְּךָ לְטָמְאָה בָהּ וְאִשָּׁה לֹא תַעֲמֹד לִפְנֵי בְהֵמָה לְרִבְעָהּ תֶּבֶל הוּא.   אַל תִּטַּמְּאוּ בְּכָל אֵלֶּה כִּי בְכָל אֵלֶּה נִטְמְאוּ הַגּוֹיִם אֲשֶׁר אֲנִי מְשַׁלֵּחַ מִפְּנֵיכֶם.   וַתִּטְמָא הָאָרֶץ וָאֶפְקֹד עֲו‍ֹנָהּ עָלֶיהָ וַתָּקִא הָאָרֶץ אֶת יֹשְׁבֶיהָ.

 

ועל צער נחשפי הדתייייים
-=נו אז אמ כל מניות מתועבת מיסודה ומציאות הבעילה בכל תקופת הילדות מוסתרה ואז פתאומ אחרי הנערות מוגשת להמ אישה להזריעה במצוה אז למה שלא יקשה על רובמ להבינ את ההבדל הזועק בינ שכיבה המתאימה בקדושה כרצונ מטביע היצירה לבינ קירבת תועבה מאותו המינ לשפל דאוה נכזבה=-

 

-=מינ  זה  י צ ר

-הומו סקסואליות-   זה נטיה יצרית כל שהיא

הנטיה הזו לא טבעית  כלומאר לא כרצונ מטביע היצירה  אז עלנו להתגבר עליה ולהתעלמ

החשק לשכב אשה  זו נטיה טבעית  אז אסור לסרסו  עלינו רק לשלוט בו  לנתבו למקומ והזמנ המתאימימ

ככ גמ כל יצר  כולל יצר נקמה  יעיל לספקו להרתעה כרצונ מטביע היצירה  אכ לעולמ לא לזנות אחריו בלהט עיור המשמיד את היצירה   ולסרסו  גמ אסור

זוהי דרכ הישר הקדומה  שמיסוד התרבות התנכית הנשכחה=-

 

"וְאִישׁ אֲשֶׁר יִשְׁכַּב אֶת זָכָר מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה תּוֹעֵבָה עָשׂוּ שְׁנֵיהֶם מוֹת יוּמָתוּ דְּמֵיהֶם בָּם."

 ונבלות היא האימרה  -עשו ככל העולה על רוחכם בתוכ הבית  ורק אל תפגינו בחוץ,,תפנימו

תועבה בעמקי הבית=רצח בראש חוצות

 

המצפה לקצ הגלות בתכ ארצנו  ולכילוי ערב תרבויות הנכר מקרבנו

יששכר יוספ  בנ אליהו   הגולה לעת עתה מארצ גבעת נחלת יש שכר ליוספ  שלמ

15 תגובות על הפוסט “הומו

  1. -=אכנ אמנה ידוע נודע לי כי עמ העמ ה-זה אני יושב , אכ הנה נא גמ אנכי לא שכחתי כי את העמ הזה חפצ לי לזעזע ולשנות=-יש שכר ליוספ

    • מדהים עד כמה אתם רועדים מפחד ,חיצימניקים עלובים
      תגובות הבל רבות שלחתם אכ את זאת חשקתי הותר למען מאחז קרנים להשפלת ראשכם
      אענה רגע מעט על רגש פחדותכם ואז אישב ביושר שכל שיפלותכם, הלא תועבות אין קץ מכל מין והבל ישנם ברשת -אכ המקום הזה נורא מדליקכם, הנני אויב דתכם, שיהיה ברור -הדת היהודית כמו שאתם מתעגבים על זנוני הבליה כמעל אלפיים שנה עד לימנו -לא תשאר כמו שהיא, תחת שלטונ צדיק אשר עוד ניעור להקימ אני איש אמת וישרי לב עוד כמותי -דתכם תושםד!, ואחרוני כהני הדת העקשים לאחוז בהבלי אלילותם -יוצאו להמתה בקול תרועה לכיכר העיר לתלייה. יהי נא ברור, אלהי קדוש, לא אחמול ולא אחוס, וכבר מתעצומות פי אתם רועדים מפחד, וביושר שפתי אתם נזעקים לחפש פירצת חולשה לתקיפה ולבזיה כי ידעתם נולד נגד זנוני דתכם לוחמ עז צדק וחסר עורמה, וממש כילדים אתם יורים אגב מהמותן בלי עריכת כל חשבונ יעיל, קפצו לי! ,,אתענג על פירפוריכם האחרונים..
      ועתה מעט שכלית
      באשר לאי הבנתכם את אשר הגבתי לבאלזם ,הנני אבהיר ואמ חכמת חכמת לכ ואמ לצת לבדכ תשא, איש די מוצלח אנכי אני ברוכ יוצרי ויחסית חזק חכמ יפה ועשיר[קפצו לי, ענוותי איננה מבוססת על כזב התכחשות] ויהי היום ויתמהווא באזני חיצימניקים זעטוטים איככה ולמה זה טרמ לקחתי לי אשה להשלמת התמונה, שוב ושוב תמהוא כמדי כל פגישה בבואם להתנדב בחציבה או בבואי לתיקוני רכב באיתמר ,והנה בפעם האחרונה השיב הנער המדובר בקלות דעת וברפיון פה אני אתחתן איתו כנראה גם בשביל לבטא עד כמה צפויה אשה לא לחסור דבר לצידי בביתי, אבל אז מעבר לרגש הגועל אשר צפ בקצה אזני והשתקתיהו -ניעורתי מיד לחשוב לעומק השיפלות של פליטה אשר כזו ולעת ערב ישבתי לכתוב ושלחתיהו הודעה זו -=כשחושבים שלהקימ בית עמ אשה זה שותפות שויונית אז גמ נפתח פתח הייתכנות במחשבה לבדל שבב התאמת זכר לשותפות הקמה אבל היי האיש לא מצטרפ אל האשה זה היא שעזר לנפשו ניתנה וכשהוא את גבריותו מנהל נכונה אז גמ מוצדקת לצידו נפש אשה לעזרה ורק לזכר רקוב לא נדרשת אשה=- אז על גב השקפת יסוד צדיקה שני זכרים נדחים כרקובי גבריות ומחוסרי עזרה
      כלומאר שעל גב חינוכ השקפה נכונה בעלת תפישות עולמ ישרות -בדל יתכנות כלל לא מתחילה לכל הקשר זכר התאמה
      ופה כבר נכנסים לריקבון לב מחנכיכם אשר אגב משנאתכם חושכים שבט מגבכם ,,ובליבי עתה תוכחות חרף עוד רבות להצביע על זנוני עורמתכם אכ עייפתי וקטנה בעיני ערכ הקשבתכם ,רק אשבע חצי מילה לרוגז אווזניכם = הנה אעלה זאת במשפט חריפ ולא אלאה במילי בוז -=גַּם הוּא עָו‍ֹן פְּלִילִי כִּי כִחַשְׁתִּי לָאֵל מִמָּעַל.

      ואמ כבר הדתיימ האלה מנסימ להצטיר חדלי זימה ..ובמחשכים שטופי עורמה שמישהוא רק ילחש להמ על האזנימ שבכלל אינ כל דרכ עלי אדמה לקיימ חברה מלאת שקר ומאמת אלהי ישראל עמוסת בריחה -מבלי שמכל העם ילכדו לכניעת זנונימ ותועבה=- אשמתמ בראשמ ועלינו לחתור למהפכה צדיקה

      כִּי- הִיא זִמָּה וְהוּא עָוֹן פְּלִילִים: קףץו

  2. אדם המדמה עצמו למשיח א-להים אשר חושב שהוא בן 3025,ומדבר בשפת רחוב אשר לא נדע,מתבייש אני להעלות מילים אלו על הכתב אך בכל זאת:"קפצו לי","אתענג אני על פרפוריכם האחרונים"לדעתי הצנועה ביותר אדם זה הינו צריך להתאשפז ולא להפיץ תורתו ושטויותיו בקרב הרבים והתמימים חסרי הדעה.אשפוז רעי,אשפוז.

    • לא טענתי שנמשחתי למשהוא אפ כי ככל כוחי אחתור למהפכה, וצחוק גילי נועד להתנשא על תעתוע שקרי קדמות מסורתכם

      אינני לכוד אצל עדינות שקרנותכם הנכרית גלותית נוצרית יפתית, וגם אל תדמה בעניכ להתיפיפ בצביעות לנגד אזני
      וידעתי גמ המילה חרה הפריעה באוזניכם מפי(היונקת משמעה מרוע חרון אף אדני) -=ושוב בהיר כשמש בצהרי יומ קייצי שהמונחימ ההלכתיים לשמות שתן אדמ וצאתו בהכרח שנובעימ המ מלכידות שפלה ומגועלה בזנוני עדיני השקר מפאת בני יפת כי מה גדול בצאה ביחס למוצק אחר ומה קטן בשתן ביחס לאיזה נוזל ומה אמ ככה 'ענקים' ולמה שכל הגדולימ יוכתמו מילולית והקטנימ יגואלו הרטבתית הצחקתמני משפלי צביעותכמ
      וְעֻגַת שְׂערִים תּאכֲלֶנָּה וְהִיא בְּגֶלְלֵי צֵאַת הָאָדָם תְּעֻגֶינָה לְעֵינֵיהֶם:=- אלהי נקי מצביעות פה ולא מעורמה נקיונ טומאת שפתיים
      עמי התנכי עוד ישמידכמ בגאונ .ויכחשו אויבכ לכ ואתה על במותימו תדרוכ. בורכנו בשירת האזינו

    • וזאת באשר לעליבות מיליכ האחרונות

      וְקַצּתָה אֶת-כַּפָּהּ לֹא תָחוֹס עֵינֶךָ:
      -=ובאשר למקרא הנידונ המצוה וקצותה את כפה
      תנוני נא לחדד מסר בטרמ נירד אל חשיבות הפרטימ המעשיימ לדרכ הענישה באיזו נסיבה
      ובכנ המסר הכנה שמ הוא פשוט שלא יתערב הנושא כלימ לכבול את הלוחמ מיראת קרב ורתע מדמימ, כי לוחמ מוכנ הוא בשדה המערכה האיש בתכ מלחמת התרבויות אשר עוצבה פה באנוש בבריאה והאשה האשה היא רק נשאת כליו ואוי אמ יועבר יכופר ויסלח עזותה הפחדנית לבטא ריסונו וסירוסו מעוז לחימתו כאילו אמרה שצידוק אמיתי אינ לו בלחימתו ובערתו ודליקתו נובעת סתמ ממבושי טבע זכרותו וחוסר שליטתו ביצרו ותחזק במבושיו ..בחיוכ עורמה עדין ותפר כל אמונ מקדושת התנשאותו בצדקתו . אפס כי אחד הוא דינה לכריתת כפה וגמ לעיני בעלה ..כי העיזה לעקר מנ היסוד את עוז המשפט והצדקה במקומ לירא בפינה עד תוכרע אמת והתאמת מינונ כל פעולה=- הריחו אמת אלהי
      כי מנסה לעקר שורש צידוק עוזו

      כִּי-יִנָּצוּ אֲנָשִׁים יַחְדָּו אִישׁ וְאָחִיו וְקָרְבָה אֵשֶׁת הָאֶחָד לְהַצִּיל אֶת-אִישָׁהּ מִיַּד מַכֵּהוּ וְשָׁלְחָה יָדָהּ וְהֶחֱזִיקָה בִּמְבֻשָׁיו: וְקַצּתָה אֶת-כַּפָּהּ לֹא תָחוֹס עֵינֶךָ: ואדמה אתכם לזונה מפוחדה מאשר לניצת אח על דבר קדושה

      • לא מתנשא אני עליך אך ברצוני להבין מדוע תרצה בסבל ובכאב של נערים אלו אשר רק משתטים,ברצוני גם להבין את תגובותיך לתגובתי הקודמת כי נשגבו מבינתי.

        • כי סרו מדרכי אדני אלהי לבלתי שוב אליו עוד
          והשתטות זו איננה כלל בתחום תועלתנות החדוה ,למעשה היא עמוק בתחום חרחורי האיבה, וַיַּעַל מִשָּׁם בֵּית אֵל וְהוּא עֹלֶה בַדֶּרֶךְ וּנְעָרִים קְטַנִּים יָצְאוּ מִן הָעִיר וַיִּתְקַלְּסוּ בוֹ וַיֹּאמְרוּ לוֹ עֲלֵה קֵרֵחַ עֲלֵה קֵרֵחַ. וַיִּפֶן אַחֲרָיו וַיִּרְאֵם וַיְקַלְלֵם בְּשֵׁם יְהוָה וַתֵּצֶאנָה שְׁתַּיִם דֻּבִּים מִן הַיַּעַר וַתְּבַקַּעְנָה מֵהֶם אַרְבָּעִים וּשְׁנֵי יְלָדִים. קלי דעת להרע
          וגמ מי מהמ הכריז עלי מלחמה והמה לא השתיקוהוא ,על כנ הובאש ריחכם בעיני לעת עתה
          -=אני אינני אוסף את אויבי תוכ כדי הליכה סתמית בשוק אבל ולכנ לא שוכח את דםם=- הֲלוֹא מְשַׂנְאֶיךָ יְהוָה אֶשְׂנָא וּבִתְקוֹמְמֶיךָ אֶתְקוֹטָט.

        • ובאשר לרצונכ להבינ את תגובתי הקודמת
          משעשע שישנכ רצונ כזה מאדמ אשר הגית״צריךאישפוז״ אבל לא מידי אתעקש איתכ ובכלזאת אנסה לבאר (את הצפוי כקשה יותר להבנה לבני דורינו):לענייות דעתך העשירה;)
          ובכנ משיח באזני איש אמת זה אדמ בשר ודמ אשר נמשח(רצוי בידי נביא אדני) לכהנ במקדש או בראש העמ, ושמנ המשחה על ראשי לא עלה
          אכ לבל תיפתא לרגע לחשוב שלא אחתור ככל כוחי למימוש תקומת חידוש הממלכה…

          ותגובתי אשר פתחה במילימ וזאת באשר לעליבות מיליכ האחרונות
          בעצמ אמרה שבבזותכ אלי כינוי על אישפוז פסיכיאטרי למעשה חשפת ריקבון ליבכ שירא אתה מלהתמודד מולי שכלית ולכן אז אתה בורח לפינה המנסה להכפיש בכלל את יושר פי כאילו לא כל אחוז יתכנות בדעתי בכלל יש ,כמו היית איזה אטאיסת משכיל נעור אשר במקומ להלחמ בגבורה למענ טהר את הדת מהבלי ים שקריה העדפת להידחק אל הפינה הזועקת בכניעה כי בורא כלל אין לבריאה

          תתקפלו ומיד , כי אמ נוספ על הבלי שקריכם אתם נעורים עוד להילחם על כזביכם נגד איש ישר מכם =כי עלולים אתמ אז ליפול עוד בקול רעש גדול לבושת מכאוביכמ

          {העמק קריאה ונצור פה}מהפכה צדיקה בימנו מהרה

  3. אינני יודע מי כתב מה אבל המצחיק פה הוא שלאור חוזק פי נגד הבלי דתכם אז לעזותכם הילדותית רק חשפה את גודל הבהלה מפני ולרגע לא היה בכוחה באמת בדל הרתעה לביזוי דרכי כי איש אמת אנכי ואלהי קדש ואינני חשוד אפילו בניבול פי לשוא כריק שפתותיכם החלולות

    בפלאפון קראת לי צדיק בדר ואני רק פתח עדנה אפתח אמ אולי קראת יושר וליבכ אל אמת נפתח אכ רגזי עודהוא על נחפזות לעגכ בטרמ העמקת באמת בשלל עמודימ קריאה נבונה ,הנ לו תעורו כלכמ מהרה לחתירת ניצני חידוש עמ ישראל נאמנות לאלהי עמ אבות אבות אבות אבתינו בגבורה

  4. כתיבה מזעזעת, לא מובן שום דבר בכלל? ממה שהבנתי, מדובר באדם סהרורי ובודד. אין שום בסיס ויסוד לדברים, זו השיטה הקראית שכל גדולי העם היהודי פסלו אותה מכל וכל, התורה שבעל פה היא חלק נפרד מן התורה שבכתב ועליה נשענת כל היהדות לאורך שנות קיומה.
    לא ניתן לפרש כלל ללא תושב"ע, היות וכל היה נתונה לפרשנות אישית. מאחל לך בריאות נפשית ושתזכה לשכל בריא..

    • למעל עשרימ עמודימ נכנסת ובחרת להגיב בעמוד הזה ׳ארורה יולדתך
      ״לפרשנויות״ בשביל זה יש רוח אלהות אשר הנאמנות לה חשובה לפני כל תורה[והפרתה פרצה כל עיוותכם בתורה], גם את כל דברי כזל ניתן לפרשן עד להפך מכל רוח מצותם, אכ סכלות היא זאת עיקשות האחיזה בפרשנות שקרית בעקבות הפחד מנזילותה של כל פרשנות
      סהרורי? ׳וסר מרע משתולל׳ מכיר? יחתיכת שטוף רע שכמוך ומלא תעתועי מרגוע בתזנותך, לרוצחימ ונואפימ הפכ עמי למה זה לא אהיה כסהרורי
      בדידותי לבושתכם, אויבי אדני אתמ
      ״זו השיטה הקראית״ לא ממש -=אכתוב זאת מחודדות…
      ״היהדות״ זולה בעני מצאת אחוריים, אני מכיר ישראליות -צדיקה הנאמנה לאדני אלהי ישראל, יהדות זאת דת סוררת של שבט מוקרץ אחד שחשב שיכול הוא להיות עם לבדו, עד שנהפך הוא לבית בושת המזנה אחריו העולם כולו
      "גדולי העם היהודי" ?אהה, אלה שחתומים על מעל אלפימ שנות גלות ודחי שיפלות….
      ״היא חלק נפרד מהתורה שבכתב״ משעשע, נדמה שרצית לכתוב בלתי נפרד, במשפט המכריע בהודעתך כשלת, בכלאופנ אינ כל קשר בינ שתי התורות ולמעשה השניה היא ההפך המלא לראשונה כי מי שיתעמק בה ימצא שמאחרי שוחד המסכות בכלל נאמנה היא לאל אחר
      מאחל לכ אומצ צדיק ויושר לב בלתי רסיק

      מזעזת היא אכ בגידתכם באמת אדני אלהי ישראל

      • משער כי אתה מהבאימ השבת מכיתת הצבא הגרמני בקרני שומרון

        …-=אכתוב זאת מחודדות למענ תובנ בשורת החזונ בעומק יחוד שרשי צדקתו – הקראימ אכנ בהמ חלק צייונ דרכ נכונ לשוב אל היעד – אכ כפלג בתוכ היהודימ הוא ותפניתו איננה אמיצה דיה אל יסודות תרבותיימ אשר עלינו להשיב כאומה ישראלית שלמה=- מי יתנ ויאוגדו עימנו כלבב אלהי צדקנו לחתור לממלכה צדיקה וישרה במלאה,
        כי כתות אכנ כמו אלה האמיצימ להצביע על שקרי כזל בילבד היו רבים ונעלמו – אז בשרתי איננה בשורת הקראות, כי היא במהותה שרשית הרבה יותר מזאת ההגדרה , כי יעדנו הוא לנקות האבק מהדרכ הישנה ולא ליצור עוד אחת כזאת באבוד תוכחתה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Heads up! You are attempting to upload an invalid image. If saved, this image will not display with your comment.