האמת-

 

-=אפס כי אפ כי הכל יחסי  יש גמ יש קנה מידה בראשיתי=-

 וְהָיוּ חַיֶּיךָ תְּלֻאִים לְךָ מִנֶּגֶד וּפָחַדְתָּ לַיְלָה וְיוֹמָם וְלֹא תַאֲמִין בְּחַיֶּיךָ

-=בדר שקרן  יש הכל ופי שניים   אבל לא דבר  ולא חצי דבר  כי הרבה עזרימ לאינ חימ

 ולריק מתכלימ כל הימימ=-

 

האמת היא שבפועל  במציאות  השטנ כמו עיגל מעגל סביבנו וזעק  לו רק נצא ממנו נוכה נמרצות  וישחוט את כל בנינו ובנותינו לענינו  וינתצ את רכבנו  ויחרב את בתינו   ולא עננו אלהינו

 

"בָּנֶיךָ וּבְנֹתֶיךָ נְתֻנִים לְעַם אַחֵר וְעֵינֶיךָ רֹאוֹת וְכָלוֹת אֲלֵיהֶם כָּל הַיּוֹם וְאֵין לְאֵל יָדֶךָ."  כי משכפלימ ילדי ביתצפר  ואינ יותר השפעה הורית ממשית של חינוכ צדיק  או ממשיכי דרכ משפחה

ורק רק אמ נקבה אחת משוחצה  חסרת יראת אלהימ  עוסית פסיכויאטרית או איזושהיא בעלת סררה עדינה צבועה  נעלי עקב  רומסה כל עוז לצדקה   רבות כמוהה בכל מוסדות ילדנו שתולות  ותפלוט גחמה  ריטלין לילדכ להרגעה  כי סמ סירוס לכיפופ התעוזה  ואינ אצלם לנתבה לצדקה נאמנה  ואמ תלחמ  אתה  תוכנע  ואמ תמנע מילדיכ הרעלה  פול יפלו לחטיפה  כגודל שפל מעמדכ   והאמא העניה דלת הקשר והשפה  יחטפו ילדיה בנקל מהרה     בארצכמ קרא קרה  ואתמ אל תהו מתעלמימ   החלצו לעזרה   להפיכה מהירה

 

"הוֹי מַגִּיעֵי בַיִת בְּבַיִת שָׂדֶה בְשָׂדֶה יַקְרִיבוּ עַד אֶפֶס מָקוֹם וְהוּשַׁבְתֶּם לְבַדְּכֶם בְּקֶרֶב הָאָרֶץ."  -=למה זה ראיתי והנה בני האדמ בארצ חייימ כמו סרדינימ בקופסאות שימורימ  לולי תרנגולימ ובתכמ אנשימ   ומנגד חייצ  מרחבי טבע אינ סופיימ  כאילו האדמ הוא לא חלק מהטבע  ממעשה הבריאה=-

והארצ  הלא-=הארצ היא רחבת ידימ  ורק תושביה המה לעיתימ צפופי לב=-

ובכלל  למה מי עוד ניכונ לבעלות אדמה  אמ לא כל העמ בחלוקה נאמנה ובשפיטה צדיקה

והלא הלא    -=בצדק העברי  אינ נפשו של האדמ שלמה  בלא קשר אמיתי לאדמה=-

 

 וְהֶחֱזִיקוּ- שֶׁבַע נָשִׁים בְּאִישׁ אֶחָד בַּיּוֹם הַהוּא  לֵאמר  לַחְמֵנוּ נאכֵל  וְשִׂמְלָתֵנוּ נִלְבָּשׁ  רַק יִקָּרֵא שִׁמְךָ עָלֵינוּ  אֱסֹף חֶרְפָּתֵנוּ: 

והנה נא בטרמ היומ ההוא  עוד נשותנו מושלכות לנגד ענינו  ואינ לאל ידנו  כי גמ מבחוצ מעמסת קרירה לא אנושית ולא נשית  לא צנועה ולא קדושה  וגמ מבית עול הנקה וגידול ילדי שבעה  אמ בכלל הצליחה בעשרות שנותיה כזו ברכה נאמנה   אז כמו כבר הגבר איננו נושאה להנהגתה בגבריות דאוגה  וגמ היא אינ ליבה נקי להכיל את יחוד נפשו לכל התלאה   כי לא עוד עקרת בית טהורה

 הוֹי חֲכָמִים בְּעֵינֵיהֶם וְנֶגֶד פְּנֵיהֶם נְבֹנִים.   הוֹי גִּבּוֹרִים לִשְׁתּוֹת יָיִן וְאַנְשֵׁי חַיִל לִמְסֹךְ שֵׁכָר.   כי גמ את כל עוז הקדושה רפו מליבנו

כי האמת היא   רק אכ ורק  כשלגבר טוב בסיפוק אמיתי כהטבעת יוצרו   אז גמ לאשה יערב נחת בחברתו

 

שׁוֹרְךָ טָבוּחַ לְעֵינֶיךָ וְלֹא תֹאכַל מִמֶּנּוּ  חֲמרְךָ גָּזוּל מִלְּפָנֶיךָ וְלֹא יָשׁוּב לָךְ  צאנְךָ נְתֻנוֹת לְאיְבֶיךָ וְאֵין לְךָ מוֹשִׁיעַ: 

והאמ אמ רכבנו באמת שלנו   או אנו רק כנהגימ של מדריכי הקיייטנה הבזימ לרכושנו   ונקל בידמ חודשימ לכלאנו  על סורה קטנה מאינ קצ חוקי מסחטת הכספים במדינתנו

 

חייים

כמעט שכחתי

-=נו נו נו

אז הותירו לנו  או להירדפ ישירות עד דכא באוחזנו בדרכ הישר

או להלכ חופשיים כגודל אחיזתנו בהבל זנוני תרבויות נוכרים  ככ שבטוח עוד מטבעמ  נקבל מכות לפנימ  וגמ מאינ קצ  פ ר ו צ ד ו ר ו ת  חוקי נוכרים=-

 

-=וידבר אלי פתוחות איש רוחמ ויאמר אלי  הלא תסכימ אתה בלב כנה של איש אמת בפה מלא  כי יש מנ החוקימ שלנו כדוגמת ריתמת חגורות ברכב וקסדה על ראש חשופ  אשר המה טובימ לנהוג כמותמ  אז למה זה תתרעמ על חקיקתמ

 

ואפתח פי בשלשה  ואומר על ראשית בפרטימ  ובשלישית עמוקימ

ראשית  הנה נא גמ על חריצת היעד המוסכמ כטוב אולי אולי נחפזתמ  כי רתמות עלולימ ללכוד במדורה  או להקשות על תגובת מפלה  וקסדה מקשה על שדה הראיה   אז אולי יעילה היא בכבישימ מהירימ אשר גמ במפלה  הידימ לא מספיק מגיבימ  אכ בתוכ הערימ לא שוה הסכנה את רבח הזעה

ושנית בואו נא קבלו גמ ממני הזמנה  צלמו אינ ספור פצועימ ופתחו אינ קצ אתרימ מזעזעימ  הגבירו הרתעה  הציגו אפילו מוחות מעוכימ על מדרכה  אבל אבל מי אתמ חלושי לב כי תאלצו אדמ להגנ על חיו יותר מאשר עולה על ליבו ותבונתו וחישובי תועלתו   האמ אבד אבדתמ אתמ כל אמונ בצדק האנושי עד אשר חיפשתמ כל דרכ עמ הצדקה דלה להשפילו פנ יגבה וישחית פעולו

ולא ארחיב את הדיונ העקוב הלי בטיחות וסדר הנוגעימ גמ לאחרימ  ובטח לא על חוקימ למניעת איבוד המציאות בהסתממות והתאבדות  ומי בכלל המחוקקימ

ושלישית השבתיהו דבר בעומק הקשבה  כי אתה אולי שוכח כי בעולמנו הדרכ היא חלק מהיעד   לאמור זה שאתה מגיע אל הטוב  לא אומר שהגעת בדרכ הנכונה  כי מי ערב על דבר חינופ הארצ פנ תתפרצ הרעה בדרכ השניה  או בכלל על עקביות הטוב בראשונה=-יש עוצמת שכר ליוספ

 

 

צדקת אלהי מושלכת ארצה   ותקות משפט צדקו  הנה מושפלה    ונחנו מה

 

והשטנ זה רוע מעללינו ויראת הבלנו ושקרנו

 

-=למה אני ראה רק שחור  יפתיימ   הלא מבט שאננ אל הרוב הנקי  זו מפלתו של העצל לחיות בבית מלא באוש   וזה עוד מבלי להזכיר שהרוב היומ בואש עד כי בקושי נותרו נקודות נקיות  הלא רק חמור  ישכח את כל הרע בחופנ תערובת ומנת שתיה=-

 

 

-=הפשע הוא לעיתימ הרע האילוצי של החוק הפרוצ  כי בכליאתו צפוי פיצוצ    אז הרעה היא לעיתימ מידי העמ  אכ התמדת רגילותה הוא לרוב כתוצאת נוהג ראש שלטוני=-ורק יש גמ יש עוד שכר ליוספ

 

-=טוב לכ ככה  אהה  לא מפתיע יעיור   ובכנ גמ המכונות ליצור בצימ הקרויות משומ מה תרנגולו  כאילו היו בעלי יצרימ ונפשות חיות  גמ המ נולדו לתכ זה ולכנ לא ממש מרגישימ בחסרונ  ואפילו מתאימימ את נבכי אשיותמ לשמ  כי מעולמ לא סיפקו באמת את יצר הדוגרנות  או הליקוט בחול  או הגנת זכר והזרעתו  או אפילו לעיתימ תקיפת אויב במקר חד ומרתיע  או אולי ככ סתמ לפרוש כנפימ לרגע קט במלא הרוחה  ולפסוע קצת על קרקע אדמה   אז נכונ חלפ כל אלה  מימ אוכל ואור  לא חסרו אפילו בהלעטה וגמ קרקוריה די תמידיימ  כאילו מלאת תוכנ היא בחיי סביבתה  וכאילו מה לה ולתפילת גאולת עמה  אבל נו באמת  בנ אדמ המביט מגבהה על שלמות התמונה ואמיצ להביא בחשבונ גמ את חסרונות מצבה  ביחס אל בסיס טבע הבריאה  הלא יצדיק משפט כמעט טוב מותה מחיה ורעבונה שבעתימ מכליאתה    אז התעררו נא ליחל לבנית המקדש באמת  אשר מהווה מיצג מאחד תרבות לכלל מלוכת תרת אלהי ישראל  ובטח לא מקדש חותמ הרוכב על גב רוע התרבות השלטונית הקימת עוד היומ ככל העמימ ביסראל=-

 למרגלות ההר  הנה פאתי עמק תרצה

-=באשר לחסרונ אשה  התנחמ כי זוהי בדורנו גמ צרת יוצרכ  כי באמת סרה ממנו אשתו  בתולת בת ישראל  אומתו  אשר בנאמנות בכללותה  היא לו כמו אשה   אז תהליכ הגלות השפילנו עד גלות צבועה בתכ ארצנו   וסבכ האישות נובע מריקנות בגבריות   סבוכ של הדור  עד אשר יאזור אומצ לעוז אלהי אבותיו=-כי יש עוד ליוספ שכר

המצפה לקצ הגלות בתכ ארצנו  ולכילוי ערב תרבויות הנכר  בקרבנו

יששכר יוספ  בנ אליהו   הגולה לעת עתה מארצ גבעת נחלת יש שכר ליוספ  שלמ

 

תגובה אחת על הפוסט “האמת-

  1. -=והנה עוד יבא ויאמר – בינ דור קמו ילדיהמ כגבורימ ונלחמו נגד מחצית ממעשה אבותיהמ וכל זאת מרדיפה שלמה לצדק אכ בהתאמ ללמידת יסודות דרכי הוריהמ, כי אלה כמו זנו עוד מאז אחר סבל ההבל -אכ רק בנוחות לפי הווה השקר=-

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Heads up! You are attempting to upload an invalid image. If saved, this image will not display with your comment.