תולדות אדמ ודרך

 

ויהי כאשר כח האין סופ האמיתי הרוחני הממשי מאוחד היה ומחובר כל חלק צד בו אל הכולל בשלמות החיבור

 

או אז ברא אלהים ראשית משל ראי פועל חומר סופי שקרי גשמי ודמיוני מפורד ומחולק בשלל רמות ומימדימ לרוב צדדימ וחלקים אך תפר  מקשר בין החלקימ ואם האחד חסר הנותרים אינם שלמים  כי אמ דוממ צומח וחי יש גם עובש אצות עצי בלע אלמוגימ ואם ארציימ וימיימ יש גם צפרדעימ ודגי אדמ.  החי חי על הצומח והצומח צומח בדוממ  אך גם חלקימ דוממימ מאחדימ צומח והחי חי על צמיחתו בטרמ לדעיכתו  והנה נא גם שלל הכוכבימ והכוחות המופעלימ ביניהם המה אילוצ ההמשלה מהרוח וכמו הארצ בתוך השמימ הראשונימ ולא ברא בראשית ארצ ואז גג לה  ויהי כל אלה וכל חלק מהמ המה הבל משל השלחת ראי הרוחניות הלי ארצ   עשרות חומרימ בדוממ  מצד משל רוחניותמ באה הבדלמ  ורבות בצומח מי ידע  כי אלה גם אלה בנו וגופנו מהמ אך אלה החיימ אנחנו תחומ חיותנו מהמ כולם וכל אחד מהן הוא צד חיות בנו ובנקל נבין כמו אשר חיות הנמלה מיצגת התמד פעילות בתרבות אדם אשר תועלת ממנה לעיתימ אך גם רעה ממנה יכולימ וכמו כלב אשר כמו הלב נסער ונוטה להסחפ אל רגש אחד כאל שנאה תהומית עד מות או אהבה עזה עד כדי למות למענ 

וירא אלהימ את כל אשר עשה והנה טוב מאד  ביחד כולם

 

 

או אז ויאמר אלהימ נעשה אדם בצלמנו כדמותנו אך תחת סופיות עולם הזמן אשר יכולת לו להיסחפ אל הווה אחד ויקשה עליו להצתדק אל שפיטה נכונה מתי וכמה מתרבות כל חיה ומתי לרדות בה או להשתיקה

 

ויהי כאשר חש האדם עליונ בראש כל החיות והביט סביבו כשלמ באשיותו אל מול חיות אשר כל אחת היא רק צד קטן בתוכו וכמו נבדל הוא כליל מסביבתו אז כל לא יכל הנחש השפל לדבר אליו פיתויי כזבימ ולא יכל האדמ לחוות הוה של חימ כי ההוה לעולמ הוא רק חלק מהשלמ

 

או אז אמר אלהימ  לא טוב היותו לבדו  אקח חלק מצלעו וכמו לא להחסיר מנו  לעשות לו עזר כנגדו אשר כמו הוא כמותו אך עזר הוא כי תחתו  והיא אשר תוכל לקשרו אל שפל כל חיה כל חלק ההוה אשר מולו ואפ כי אז גמ יקשה עליו להגנ על קדושתו ולהיבדל מהיסחפות זמנית אחר יצוגיות אחת חיתית כאילו היא שלמה בתועלתה גם לעתיד

 

ויהי כאשר האדמ לא חפצ בעזר כזה כנגדו כי פנ תטהו הלי חלק אחד מכלילותו

 

או אז הביא אלהימ אל האדם כל נפש חיה לראות מה יקרא לו אמ לפי צדקת יצוג תרבותו

ויהי כאשר האדמ קראם נכונה בשמותמ ואחד אחד פגשמ  לא מצא לעצמו עזר כנגדו אחר כי חש רצונ ככל החיה אשר מולו  וחזה ביתרון הנקבה לעזר לו בחיותו לו רק יגן באמת על צדקת דעתו

 כי כמו זכר הוא וזוכר הוא דעת עליונותו שלמותו  אך היא כנקובה מלידתה ומאבדת דעתה ואת ההוה ברגש עז היא חווה וכמו כמעט לעיתים זוכרת היא באותו הרגע רק את החיה שמולה 

 

או אז קרא שמה חוה  כי היא היתה אמ כל חי חיות עמ חויה

 

 

ויהי כאשר האשה נשאה ליבה אותה בקלות לעבור על דבר בעלה אשר ציווי אלהים גם עמה רק בגלל חיות נחש מלא ערמה אשר מולה

 

או אז ניכון על ראשה קללת ואל אשה תשוקתה כי כמו תשוקת ההוה החזק והמתעתע אל הכולל הבוטח והיודע

 

 

וכאשר אדם אוגר את דעותיו מהמוכנ בעצ ולא מנסיון חיו  הוא עלול לשכוח את סיבותיהם הגבלותיהמ ומיקוממ והוא עלול להיות חי למענם ולא יודעמ למענ חימ

ואז ידוע ידע כי מות ימות כי סר הוא מדרכי אלהימ חי   וכמו עשה עצמו אלהה לפקד על עצמו אכילה מעצ דעות מן המוכנ  תחת ידיעה אמיתית והמוכח להועיל בעולמ כהטבעת יוצרו  ולו אשיות נפרדת לו מבראו  אזי ידוע ידע ולא ישכח צער מיתתו  כי מי אחריו ימשיכ דרכו  וההטבעה בעולם לא באמת כדעתו  אך אם דעתו אחת היא עמ רצון בראו וגמ בכל מאודו שלו אהב הוא אותו אזי ידוע לא ידע קרבת מותו ממש כיומ היולדו

 

 

ואז גם בזאת אחרי אשר איחד האדמ דעת כל בניו והיתה כל הארצ שפה אחת ודברימ אחדימ  ניסה האדמ לקבע מצב זה  פן יפוצ על פני כל הארץ  ומזימתו היתה להשמיד את מאמצ הרדיפה אחר הצדק  כי דמה פן יפוצ כחלקימ הנפוצימ מנ השלמ עד כי ידרש עמל חיימ מהאדמ אשר יחפוצ בה בשלמות בצדקות כבחיר האלהים אשר נאמר לו זרעך יהיה לי לעמ

ויהי כאשר ,,,

 

מאמר בוסר אך ריחו מתוק

 IMG_0573

-=ובעולמ בו הדרכ היא חלק מהיעד  רבו הנרדמימ על סבכ העצימ   אבל הסבכ  הוא קוצני ושביר=-

יששכר יוספ   גבעת יש שכר ליוספ  שכמ

תגובה אחת על הפוסט “תולדות אדמ ודרך

  1. -=אחרי אשר השכל הכניס את האדמ לדרכ עליו לעורר את הרגש בשביל לא לסור מנה=-
    רק השאלה היא האמ מראש השכל הכניס את האדמ בהצדקה מספקת והאמ הרגש לא נועל את שיפוטה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Heads up! You are attempting to upload an invalid image. If saved, this image will not display with your comment.