האומנמ – פתוח לדיונ

 

חוו נא דעתכמ   באמת  במשפט  ובצדקה

 

דיונ תוכלו לעורר על כל משפט  ולא הנחני החפצ לעורר דיונ על איזה משפט  כי אמ באמת ובתמימ חוסר נעילתי בלב שלמ על נכונות משמעות מסר המשפט

-טוב מלא בטן וכבד  מבטן רקה ומותש-

-=אז לו המ לובשות צנעה ושרות מסר קדוש על בסיס מוסכמ  אז אולי אני לא בהכרח מוצא בזה פריצות זמה משחיתה

-=נקומ ינקמ  ואחרת   לא יוקמ  כי כספו הוא   נראה אולי שונה מלא ינקמ [ה-נ  מה-ו באשורית]

-=ובחמישה עשר בו חג המצות  מהבקר  כי הלילה הוא עדינ ארבעה עשר  והוא גמ הוא חג המצות מהערב  אכ שבעתימ כותרתו פסח הוא לאדני

על כנ נספר הוא כערב משבעת ימי אכילת המצות  כי עד יומ האחד ועשרימ לחדש בערב זה שבעה=-

-=רמת הגבריות זה רמת כח היכלת  רמת הרוחניות זה רמת נכנות המעש בפועל  ושניהמ לא כבולימ מראש אל צדק או רשע  ויכלה אשה לעיתימ לרוח בצדק יותר מהאיש אשר כוחו גדול משלה בפועל=-

-= גודל ההבנה כגדל הצדקות

כי

גדל הצדקות כגדל ההקרבה

גדל ההקרבה כגדל הכאב

גדל הכאב כגדל המודעות

גדל המודעות כגדל היכלת

גדל היכלת כגדל הצורה

גדל הצורה כגדל האשיות

גדל האשיות כגדל הכח

גדל הכח כגדל הרצונ

גדל הרצונ כגדל ההבנה

אז עומק ההבנה מתרחב משמימ כגודל אומצ המשפט והצדקה =-

-=רוח תרבות  מולידה

משפטימ  אשר המה מכלולי

מצות  שמעליהמ

חוקימ חשובימ  אשר כל נושא שלהמ הוא

תרה  וקוי המנחה לכמה תורות זה

דרכ  אשר כלל דרכימ יחשבו

לדת

ויחשבו הליכי דיני כלל תחומי החימ  לרוח האלהימ  כתורת משה

מימינו  אש דת  למו=-

-=אלהי ישראל מתערב משמימ רק ככח עזר לצדק העצמאי הנכונ בעיניו  אכ חלש בידי יציריו   אכ לעולמ לא מתערב אלהי משמימ להשלימ רעיונ חלקי של צדק עיור=-

-=מכנה משותפ בינ אחד לשני  לא ניתנ לבנות רק על חוסר קשר לשלישי=-

אמת ושלומ      -=-      משפט וצדקה

2 תגובות על הפוסט “האומנמ – פתוח לדיונ

  1. ותכתב "-=ובחמישה עשר בו חג המצות מהבקר כי הלילה הוא עדינ ארבעה עשר והוא גמ הוא חג המצות מהערב אכ שבעתימ כותרתו פסח הוא לאדני
    על כנ נספר הוא כערב משבעת ימי אכילת המצות כי עד יומ האחד ועשרימ לחדש בערב זה שבעה=-"

    אמר נא לי בפשטות — הגורס אתה כי תחל יממה מבקוע השחרית (הנץ השמש), או מהחל עת הנשף (לזה יקראו הקראים "הערב השלישי") אשר הוא תחלת הליל?

    • באמת מתנצל עמוקות כי טרמ אוכל בנידונ זה ענותכ עתה בהירות
      כי עודני עמל על איסופ הוכחות ישרות וצידוק תועלתמ מתוקות ונסיבות שכיחתנ גלותיות

      הנ לו עוד יקרבו ויבואו ימי טהר צדק עברי בהיר על הארצ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Heads up! You are attempting to upload an invalid image. If saved, this image will not display with your comment.