רתת וזיע

סירוס האישיות עד כדי מות איטי ללא לאות

ערפול וקיפאון רגשי

תשישות איומה עד כדי קושי לדבר ולנשום

שינוי קיצוני במשקל לשומן או לרוזי או ל..

יורק רוק ולעיתים אף נוטף ריר

רעידות משתנות מאדם לאדם ויש אף עיוותי הבעות גוף

לוותיקים נושרים השנים עד כלות ובחלוף הזמן אף צומח בשר לעיסה ייחודי תחתם

איבוד צלילות הדעת ומהירות המחשבה

 

סירוס הגבריות דרך דיכוי יצר חשק המין והשמדת תועלת ערך החיים בבוז עמוק לזמן המטופלים עד כי מקפיא האדם רגש לאמור מבוקר עד צהרים מי ייתן ערב ולא יכול ללין כי רע לי אך מי יתן לינה עמוקה עד כי כבר בוקר   כי למה זה חיים לי ומה בכלל נותר מני

 

 

 

פסו אמונימ

אימה וצל מות

 במזינת יסראל קורא הרגע כל זאת , קדשו הפיכה מהרה

נכתב בזעקת פסע מנ המות  באימה מתמשכת  ממעמקי השבי המנוכר

וגמ את רבבות הבנות הנדכאות לא שכחתי ועליהמ את קול חרדת ליבי מאד נתתי

-=במקומ כל סירוסי ההרעלות,,,, -בצדק העברי  הרתעה נכונה לרשעה וחינוכ למניעה-=-

-=אוי סבלות עמי  זה כלככ עצוב  עד כי הדמעות נגלו לעני כביטוי שמח מדי לנכח ריחוקמ אל גדל שפלות עומק הרעה-   ואפגוש גמ במעמקי מעברי הבור  את מעט הטוב המבצבצ מבינ כבלוני בני עמי הכבול היומ כליל אל מעמקי מעגל הרוע השלטוני   ואתנ אל ליבי  אל יומ דיני ומשפטי

 

והאתר רק בבניה  אז פתרונו עוד יגיע בצדקה

 

-=אבל נו זה תהליכ טבעי  שאדמ מנסה ונכשל ואז מתאכזב ונסוג   ואחר ככ מתרגז שוב משפל המצב ורוצה לנסת שוב ושוכח מהאכזבה ואז נלחמ אכ בדרכ קצת שונה    אבל מאיפה הבאתמ את ה -מאניה דפרסיה-  ההגדרה  ו-סכזופרניה- איכנ מקומה ולאיינ המטרה=-

 

בית חולים לחולי נפש בישראל של 2012

לעבוד בהנשמת גופה

….וגם העבודה שיחררה אחרי רכבות בהמות המשא אל מחנות ההשמדה..

אךכ-=אמנמ השאה היא ממש תצאת התרבות  נכח התנפצות כזב הריחוק מהמוטבעות  מהאלהות

וממש לא ענישה מונעת  מהתחשבות  לבביות

אבל האמנ תאמינ נא עבד אדני  כי גמ מבחינה תועלתנית  לו רק היו יכלימ להעלות בידמ להגשימ בממשות את רעיונ רפיונ אמונתמ  ..אויה לנו לרעיונ תקות צדקתנו וחופשיות ספוק קדושת יצרנו  כבעוז טוהר רצונ יוצרנו

..כי ענינו ראות את אשר הקימו במערומי אילוצ -נכזבימ- חלק משארית פליטתם=-

 

-=וכשהחוק -גורסס- שאתיחס לילדי כ-אפוטרופוסס- רק מכוח סמכות הגדרתו

 אנכי אתנגד לחוק גמ אמ הוא חסר כל צפי להעיז הגדרה שונה=-

 

המצפה לקצ הגלות בתכ ארצנו  ולכילוי סבלות ערב תרבויות הנכר מקרבנו

יששכר יוספ  בנ אליהו   הגולה לעת עתה מארצ גבעת נחלת יש שכר ליוספ  שלמ

 

תגובה אחת על הפוסט “רתת וזיע

  1. -=ויתפתו להאמינ בתחושת טוב חיהמ ,כאילו במנותק מצדקת דרכיהמ, ומעט אנשי אמת מנסימ לזעוק באזנמ גמ רכב חזק הופכ למשא כבד כשהמונע נכבה=-יששכר יוספ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Heads up! You are attempting to upload an invalid image. If saved, this image will not display with your comment.