עלי

-=עשר פעמ אני אמות  והצדק ישאר אותה אמת   אדני אלהיכמ הוא מלככמ  ואנכי עבד לו  אפ לכמ   לטוב צדקת דרככמ=-

זה מתחיל בשאיפה בסיסית וטהרה כל ככ  לעמ אחד מאוחד סביב אמת אחת בארצ אחת   ואז ממשיכ באינ קצ נסיונות מקיפימ נכזבימ לתקנ את המצב הקייימ ולהקימו משפל איומ  ואז מגיעה התובנה שאינ מה ל-שפצ- את הבית הקייימ  זה לא רוחי  זה כבר לא הגיוני  או בתנכית  הארצ חונפה מהיסוד   דרוש לזעזע  לשדד מערכות  עד ינועו אמות הסיפימ מקול הקורא  אילוצ לנפצ את הדמוקרפיה לרסיסימ  להתנער מכל הבלי הדת הגלותית  להקיא מהשורש את הבלי יסודות התרבות הנעורה  להשיב גישה מחשבתית על גב קרקע איתנה  היא דרכ הישר הקדומה  אשר מיסוד התרבות התנכית הקדושה      להקימ את הממלכה מחדש   לחדש נאמנות לאלהי ישראל

 יַעַן וּבְיַעַן הִטְעוּ אֶת עַמִּי  לֵאמֹר שָׁלוֹם וְאֵין שָׁלוֹם  וְהוּא בֹּנֶה חַיִץ  וְהִנָּם טָחִים אֹתוֹ תָּפֵל.   אֱמֹר אֶל טָחֵי תָפֵל וְיִפֹּל  הָיָה גֶּשֶׁם שׁוֹטֵף וְאַתֵּנָה  אַבְנֵי אֶלְגָּבִישׁ תִּפֹּלְנָה  וְרוּחַ סְעָרוֹת תְּבַקֵּעַ.   וְהִנֵּה נָפַל הַקִּיר   הֲלוֹא יֵאָמֵר אֲלֵיכֶם אַיֵּה הַטִּיחַ אֲשֶׁר טַחְתֶּם.

-=אני אשמח להיות גמ לזנב  רק יהו נא אחי לאריות   ולא בקשתי ראש לשכני שועלימ   כי אפילו אחרונ העמ   רק שיגאל כבר  את הבנימ האבודימ=-

1 (1)

-=השאיפה לכבוד נולדה אצלי יחד עמ הרוגז אל הצדק ותיעוב  הרשעימ  אז את השאיפה לא הרדמתי  ובחלומי על כבוד  -את הצדק רדפתי=-

האמת היא שעמקות הידע הנרחב  הוא די מאותמ השנתימ ימימ בנערות בחרותי אשר כמו מסוגר היתי ברוגז אכזבה בעלית גג בירושלימ בהעמקת מחשבה וקריאה בכל ספרי אלהי אבות אבות אבותנו        אלה היו ימי עלומי בתורות דרכ אלהי   -וכבול היה ליבי גמ אל הטוב  לבד מנאמנות לאמת

אני די חי לאור אותמ השנתימ בכל נשימה ובכל צעד באלה אחרונות שנותי

ואנוכי סיפור חיי הוא די ארוכ ומרובה תלאות

"וַתְּהִי הָאֱמֶת נֶעְדֶּרֶת וְסָר מֵרָע מִשְׁתּוֹלֵל וַיַּרְא יְהוָה וַיֵּרַע בְּעֵינָיו כִּי אֵין מִשְׁפָּט."

-=אני בילדותי  לא התחשבתי רבות לילכ אחר בני האדמ השוגימ ללא הרפ  ומציגימ עצממ בטוחימ

כי שויתי בדעתי  עוד מעט כמעט  והמ שבימ מרעתמ  וגמ מודימ בהבלמ  וזה אשר שגה אחריהמ  יהפוכ לצחוק בעניהמ

            אז המרתי את כוחמ החברתי של היומ  לקשרו להפכ רצונמ  כי כמו ישובו לאמת כבר מחר  ואנכי מהיומ כרצונ בראמ=-יש שכר ליוספ

נולדתי להורימ חרדימ בישוב תפרח בנגב  התנהגתי מיוחד ותובעני עוד מילדותי  בנ כשבע שנימ עברנו ירושלימה לבהלת העיר הגדולה  גדלתי כנער מלא מעשיות ורוגז  ובנ כארבעה עשר שנה יצאתי את בית הורי לנדודימ בארצ אלהי עד קצה גבול כוחותי  בימי עלומי בחרותי בחרתי בעבדות אדני אלהי ישראל  ואדע את אלהי צדקי באמת בחלופ מעט אומצ הזמנ  ויהי בגיל אחת ועשרימ שנה בחלופ שלשה שבועי שנימ  באתי הנה אל גבעת יש שכר ליוספ  קוצימ וסלעימ עזימ ראש ההר לגיבורימ  פה אשב כי אביתיה  פה אנטע כי אהבתיה  ומנ הגבעה הקדושה הלזו חפצ לי להעיר את העמ אל עוז אמת מעש דבר אלהי אבות אבות אבותמ , לטוב גמ לכל עולממ

ובנ כשלושה ועשרימ שנה אנכי היומ

, מתנצל כי טרמ נפנתי לכתוב על תלאות חיי ורב סיפורי נדודי

-=אם צמחוני נראה אני  שיני הטרף עוד בפי ותקות הגאולה בליבי=-

-שמחתי לכתבכ כי דברי מספיק מעירימ גמ בלא שינויימ מוזרימ  אכ תני נא לליבכ כי כנראה גמ באלהי ישראל היו כולמ בוחרימ לו רק לא היה דורש להקריב מנ הנוחות למענ הקדושה  וכי אמ אני לא אצדק גמ במוזרות למה זה אבקש כי ידמו לי בכלל

ממעמקימ קראתי יה

אכ כעת מפלה גדולה

-=ויציקוני הצוק והטרד שוב ושוב  הלא תראה  אמ לא הבטת כבר  על כל טוב לבבמ כולמ  השואפימ אומר עוד ועוד  ׳לעולמ טוב יותר   ונעימ יותר לחיות בו״

ואענמ במצוק פנימ   על כי ברוב הבלמ  מכלימ את כל הכוח והחומר לבנית עידוד סולמ קצר ונכזב  במקומ לחזק את יסוד הסולמ הארוכ והאיתנ  בעבור ייוצב נא על אמת ארצ ויגיע גמ עד צדקת השמימה=-

-=כדבש מתוק בלב מדבר  כנ דברי אמת על לב נשבר=-

חי אדני אלהי אל אמת  כי נקי לבבי אליו בכל זעמ  וכבול אנכי לאמת תועלתו   ואמ נאמנה הייתי רואה נכונות לעודד את העמ או לפעול עמדו  ולהטותו אכ כדרכו  אפס כי הייתי עושה כנ בלב שלמ ולמענ אלהימ חיימ   אכ לא ולא  עת רעה היא  ולא עת שלומ  כי שואה גדולה קרבה על הארצ  וזה הזמנ לתעב בכח את תרבות מחוללתה  כי צדק לא מסתכמ בחיוכימ  צדק מוליד את שמחתמ באחרונה

ואנכי ללבבכ ידעתי  ואתה הנסחפ רגש בלא משפט  וכי אלהי עדי כי לא לכבודי אני פועל כאנ ולא תהילה אני מוצא פה  וארור העמ אשר לא יכבדני בפוגשו באמת צדקת לבבי

 

-=קשה לי לענות לכ על זה    אני לא רוצה לכחש באלהי    יש הרבה רמות של נבואה

"וַיֹּאמֶר שִׁמְעוּ נָא דְבָרָי אִם יִהְיֶה נְבִיאֲכֶם יְהוָה בַּמַּרְאָה אֵלָיו אֶתְוַדָּע בַּחֲלוֹם אֲדַבֶּר בּוֹ."

הגעתי לרמות תובנה והתבוננות חשיבה עמוקה ומקיפה  שאפילו אותי היא כבר מפתיעה

אני חושב כשאדמ טהור לב אמיצ לאחוז באמת בודדה למרות כל פתויי הדמה סביבה   אז משמימ פותחימ לו פתח להבנה יותר נשגבה

וכשהוא נכנס גמ בה  ולא נוטש את כנות המחשבה בענוה,,,,,

ואת רוחי אתנ בקרבכמ=-

וַתְּהִי עָלָיו רוּחַ יְהוָה וַיִּשְׁפֹּט אֶת יִשְׂרָאֵל

-=אני מיצג לרוב את מה שסחפ העמ בבריחה מתמדת מפניו כבר אלפי שנימ

הרבה אהבה הורעפה על ראשי  וגמ איבה רבה לעברי   וקשה לומאר תמיד מה רע ומה מרוע  מה צודק ומה מצדקות

אבל כבודי הוא כבוד אלהי צדקי ותקות טוב מלכותו על ארצי=-

אולי רק אחרי מותי  ילמדו להעריכ את האוצר אשר כעת בידי

אני יודע  יומ עוד יבא  ויהיה לזה כבוד גדל

יש  שכר  ליוספ

כי זה המילוט האחרונ שלכמ

בטרמ העולמ הופכ מחשב  ובני האדמ  ל ר ו ב ו ט י ם

-=לו רוב רבימ ירצו באמת   אלהים ימצא להם את הדרך לפעול=-

ishshchar.yosef@gmail.com

0506393319

http://yeshshacharleyosef.com/

המצפה לקצ הגלות בתכ ארצנו  -  לכילוי ערב תרבויות הנכר בקרבנו

יששכר יוספ  בנ אליהו  גבעת יש שכר ליוספ  שלמ

 

ברוכ יוצרי

אני מחפש אשה נאמנה שתוכל להיות לי לעזר תמיכה רגשית בתלאות הקרב  כי אנכי אני איש מלחמה נגד כל עמי  נגד הרוע השלטוני  ונגד ההבל הדתי   כי נגד כל יסודות תרבות אויבתי   עליה להיות יכולה להכיל עוצמות של שוני ואומצ חתירה

כי אנכי אני לא אנוח ולא אשקוט  עד כי במלכות אלהי עני יהיו רואות  וצדקת עבדיו בהירה ללא לאות

עליה להתמסר אלי באמונה שלמה  לסמוכ על רוחב כתפי  אבל תמיד תוכל ללחוש בינתה באוזני    רק לו תהיה היא כולה שלי  אני אהיה לה בכל ליבי

"יְהוָה בָּדָד יַנְחֶנּוּ וְאֵין עִמּוֹ אֵל נֵכָר."

4 תגובות על הפוסט “עלי

  1. -=ויהו מהמ גמ בונימ עלי תחפושת לחיזוק זנותמ ,ויעודדוני לפתוח פי בגאונ, ואחוש כי נסתמו מעינות החכמה נגד אזנימ אטומות להקשבה=-יששכר יוספ

  2. יששכר חזור לעמך ואל תחשוב שדרכים חדשות תפלס לעמך כי גם חכמים ונבונים חשבו לפניך שאת דרך השמרנות ישבורו ויוליכו אחריהם את שאר עמם ולא עלתה בידם.

    • עצמי מעולמ לא היה כלבבך ואמ אשוב בעוצמה אשוב רק אכ ורק עד אמת רוח אלהי עמ אבות אבות אבות בני עמכ

      חכמים ונבונים אלו לא בהכרח צדיקימ ודרכימ ישנימ גמ לא הוכחו כיעילימ
      אלה גמ אלה על שמריהמ הנה קופאימ , ובארצנו בימנו יש יותר מדי סבל לא מוצדק ליותר מדי אנשימ

      אכ רק זאת עוד אוכל דבר להסכימ עמכ
      כי אכנ דרושה תעוזה טהורה ועוצמה ישרה ואמונה כנה וגבורה נאמנה למענ למענ זעזע מהיסוד את תועלתנות הרע במיעוטו אשר בדרכ השמרנות העיקשה ולמענ שבור מאחריה את עיורון ההליכה
      וגמ אני לא ביקשתי אחרי נהירה , רק דרשתי יושר לב בשדה המערכה ולא הימנעות ממלחמה צדיקה

      והלא גמ את זאת אראה לנכונ להוסיפ ולומאר

      -=היי היי עיצרו נא לרגע יהודימ ממרוצ החיימ ותבקרו את מבנה ענפי מחשבותיכמ כי וירוס מחשבתי שוכנ בראשכמ הלא תסכימו כי חתירה לשינוי שורשי מהרוע העכשוויי דורשת לוחמימ חלוצימ בראש גיבורי החיל, וחלוצימ מטבעמ מיצרימ הילת עודדות גבורה למענ ידמו למ גמ לעזר חתירה מאספסופי החיל ומאחרוני קטני האומה גמ תושיה לפעולה , אז למה זה תתעבו עוד ועוד ושוב ושוב עד לאינ פירצה בלבבכם כל דובר גבורה מעודד חתירה לפעולה אמיצה ,כאילו ביקש הוא רק כבוד חלול והתנשאות ריק גאוה
      הלא תבינו כבר את זעקתי לעברכמ , כי אפילו מתפישת המקומ המבוזה הזה של רודפ הכבוד לא נרתעתי מעמוד לפניכמ=-
      מהפכה מהירה בימנו מהרה

  3. ועוד בליבי אליכ חסר השם [והמייל]
    ראשית חזר זוהיא שורש מילה בבלית אשר באזני מתועבה (ועמ מערומ השפעה נכרית בטח קצרה בינתכמ מאמת נשמת האומה) אמ ישוב..
    אִם-תָּשׁוּב יִשְׂרָאֵל נְאֻם-יְהוָה אֵלַי תָּשׁוּב וְאִם-תָּסִיר שִׁקּוּצֶיךָ מִפָּנַי וְלֹא תָנוּד: וְנִשְׁבַּעְתָּ חַי-יְהוָה בֶּאֱמֶת בְּמִשְׁפָּט וּבִצְדָקָה וְהִתְבָּרְכוּ בוֹ גּוֹיִם וּבוֹ יִתְהַלָּלוּ: …

    שנית ב ח י ך בנאדמ ,השמרנות יפה שימרה את הגחלת -תתמודד כבר במודעותכ עמ המציאות הכואבת שזוהיא די גחלת הניצוצ הבודד אשר נותר עוד בקושי מנ בערת המדורה הגדולה
    לאמר הפנמ נא ומהר להבינ, כי אנו כלל וכלל איננו במצב אשר בו עלינו להגנ על אחדות אומתנו (מפני אי אלו שהמ רעיונות פורצימ) אנו בכלל במצב רב אחרי שכבר נפרצו כל האומות מזמנ וגמ אנו כבר מימי אז איננו מאוחדימ סביב גרעינ אמת אחת בהירה ומובנת , ככ שעלינו עמ כל התודעה הכאובה עלינו בכלל לנסות ולחתור להחיות מחדש את תקומת האומה
    כי בהגינונו על מעט הגחלת הדי כבויה אנו עוד נאבדימ את תקות חידוש הבערה…

    ובאשר להליכת שאר עמי אחרי, הצחקתני באמת
    אמ תיטיבו יוטב לכמ ואמ תרעו לכמ יורע, אמ לא על קטני עמכ דוה ליבי ועל חלושי אומתכ אני נלחמ.. הלא יעידו ידידי ברוכ יוצרי לא חסרתי בחכמה אמ על גב הנורמה המתועבה אפס כי כספ היה לי בנמצא וגמ כבוד רב ותהילה , אכ ליבי ליבי אל ריבבות האומה המופלימ בצביעות אל תרבויות נכר ואל בורות נשברימ בערמת אכזבה
    אֱמר אֶל-כָּל-עַם הָאָרֶץ וְאֶל-הַכּהֲנִים לֵאמר כִּי-צַמְתֶּם וְסָפוֹד בַּחֲמִישִׁי וּבַשְּׁבִיעִי וְזֶה שִׁבְעִים שָׁנָה הֲצוֹם צַמְתֻּנִי אָנִי: וְכִי תֹאכְלוּ וְכִי תִשְׁתּוּ הֲלֹא אַתֶּם הָאכְלִים וְאַתֶּם הַשּׁתִים:

    ובאשר ללא עלתה בידמ .כי כנ בידי לא תעלה.. אפס כי את הטוב והישר בעני אלהי צדקי אנכי אעשה ולא אתנ להסתנור מבני עמי מאחוזי הצלחה או מ-סיכויי- הנצחה , הלא אמ לא תקות פלא העזרה השמימית על גב האמת המשפט והצדקה עבדימ עוד היינו לפרעה במצרימ הנושנה, הלא כולנו יחסית לסין כסתמ עוד שכונה קטנה , אמ לא נקדש בגבורה את הצדק העברי במשפט ובצדקה ,אוי לנו כי נשטפ באפסיות אחוזי ההצלחה
    אז דע כי רצוני מבני עמי רק משני הוא לאוחזי באמת אלהי צדקי , אכ גמ מהמ חפצתי תעוזה בקול תרועה להשיב מהרה את צדקת הממלכה הכה חסרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Heads up! You are attempting to upload an invalid image. If saved, this image will not display with your comment.