ואתמ תהיו לי ממלכת כהנימ וגוי קדש

יוספ מיצג צדקות תמה  חסוכה משבע יפול צדיק וקמ   ללא רבב  ויהי כי יפילוהו וכי יבוזו לו   ימימ עוד יגידו  וגמ שנימ ידברו אומר  כי קמ יקימהו אדני אלהיו בגבורה נאמנה

"הֲבֵן יַקִּיר לִי אֶפְרַיִם  אִם יֶלֶד שַׁעֲשֻׁעִים   כִּי מִדֵּי דַבְּרִי בּוֹ זָכֹר אֶזְכְּרֶנּוּ עוֹד    עַל כֵּן הָמוּ מֵעַי לוֹ  רַחֵם אֲ‍רַחֲמֶנּוּ נְאֻם אדני."

אנכי אני מלידתי נקראתי יששכר יוספ על דבר חזונ תקומת יוספ הנשכח  עוד מימי אז  טרמ גלתה יהודה מאדמתה  עת כבר הוגלו השבטימ אשר תחת שלטונ יוספ  כמעל מאה שנה  וכמעט צדקה נפשה ישראל מבוגדה יהודה אחותה  ומשכה העונ בחבלי השוא ועל שברונות אחותה כמעט לא הזילה דמעה

"הַשֹּׁתִים בְּמִזְרְקֵי יַיִן וְרֵאשִׁית שְׁמָנִים יִמְשָׁחוּ וְלֹא נֶחְלוּ עַל שֵׁבֶר יוֹסֵף."

-=-
=-מתנצל כי טרמ נפנתי לערוכ עד כמחצית בלבד מהעמודימ המועמדימ להעלאה לאתר  וכל העוצמה המועלה עד כה  הוד היושר והדר התעוזה  המה רק כטיפה בימ הגבורה הנדרש לכבישה בדרכ אל תקומת הממלכה הנשכחה…  ..אבל הנה נא כבר עימנו פה כטיפותיימ הבנה אשר בכוחמ לעצב ראשית הכרעה צדיקה
-=-

וכי למה עלינו ארצה  אמ להותיר נאמנות לשפלי ארופה  ובשביל מה מתל אביב הגבעתה  לו גמ בה מתהלכימ לרוח תרבויות שלטונ נכר כסדומה ועמורה

באו חשבונ  פנ תחרב ותגורש גמ כל השומרון

תגיבו ואגיב  תרגזו וארגז   אבל אל תעלימו ואל תתעלמו

בזאת תבחנו=-

אנכי יששכר יוספ בנ אליהו מגבעת יש שכר ליוספ  איש אמת מזרע ישראל  חותר להקמת הממלכה מחדש  ממלכת כהנימ וגוי קדש לאדונ הבריאה  כי קצתי בדמוקרטיה ככל העמימ בישראל  וכי גמ אמ התחדשו הכלימ  אינ בזאת הצדקה לחדש התרבות  כי חוקי הטבע עודמ אותמ החוקימ ויצרי האדמ אותמ היצרימ   אז גמ אמ לשנות מעט את הלכי ההתנהגות  בטח לא את יסודות הדרכימ  לאמור נכונה היא עד היומ דרכ הישר שמיסוד התרבות התנכית  אשר חפצ לי להשיבה    כי רק על גבה השכלנו להיות עמ אחד מאוחד סביב אמת אחת בארצ אחת  וליצור שלטונ הבנוי על גב אמונ אנשימ ויראת אלהימ  במקומ חופש באינ קצ חוקימ

-=אני כמעט בעד  כפיה דתית מרצונ  במקומ חופש לעשות רק ככל רצונ השלטונ=-

כי יש עוד שכר ליוספ

גבעת יש שכר ליוספ

-=ובעולם  בו הדרך  היא חלק מהיעד   רבו הנרדמים על סבך העצים   אבל הסבך הוא קוצני ושביר=-

-=אוי כי היו היה  וכל יכול להיות  ואיה הוא=-

-אני בונה חזונ של ניקוי אבק מהדרכ הנושנה   גמ אמ יקח עוד שנימ ואולי אפ דורות לממש אותו כולו ,

העולמ התרחק מדי מטהר טבע צדק הבריאה.  אבל כל עוד העולמ הזה נושמ  לא אפסה מנו כליל תקוה..

כי מי אנו לכניעה וטרמ נואש כליל  אדונ הבריאה …

-=ארור מונע חרבו מדמ   ושפתותיו מדבר צדק=-

-=ואלמד מעט מתורותיו  קצת מסודות יראיו    ואביא בחשבונ את דרכיהמ  נטע מעשיהמ    ואזדעק כי תוצאותיו בני מות המה  לו היו לנגד אבותיהמ ראשוני האומה   חלקמ היה אפילו אחד דינמ לתליה בקול תרועה   ואל מול דור של אמת המ היו כעמ נכר לכליה

ואזכר אז  כי כאשר כל העמ ברעה  אז גמ הנביא הקנאי אליה   דיבר על ליבמ שובו נא  ולא סקל באבנימ את כל עובדי עבודה הזרה   כי אינ תחליפ לה לכלל האומה=-

-=השאיפה הסופית היא   עמ אחד  מאוחד  סביב אמת אחת  בארצ אחת=-

כֹּה אָמַר אדני  קוֹל בְּרָמָה נִשְׁמָע  נְהִי  בְּכִי תַמְרוּרִים  רָחֵל מְבַכָּה עַל בָּנֶיהָ  מֵאֲנָה לְהִנָּחֵם עַל בָּנֶיהָ כִּי אֵינֶנּוּ. כֹּה אָמַר אדני מִנְעִי קוֹלֵךְ מִבֶּכִי וְעֵינַיִךְ מִדִּמְעָה  כִּי יֵשׁ שָׂכָר לִפְעֻלָּתֵךְ נְאֻם אדני  וְשָׁבוּ מֵאֶרֶץ אוֹיֵב. וְיֵשׁ תִּקְוָה לְאַחֲרִיתֵךְ נְאֻם אדני  וְשָׁבוּ בָנִים לִגְבוּלָם.  שָׁמוֹעַ שָׁמַעְתִּי אֶפְרַיִם מִתְנוֹדֵד  יִסַּרְתַּנִי וָאִוָּסֵר  כְּעֵגֶל לֹא לֻמָּד הֲשִׁיבֵנִי וְאָשׁוּבָה  כִּי אַתָּה אדני אֱלֹהָי. כִּי אַחֲרֵי שׁוּבִי נִחַמְתִּי  וְאַחֲרֵי הִוָּדְעִי סָפַקְתִּי עַל יָרֵךְ  בֹּשְׁתִּי וְגַם נִכְלַמְתִּי  כִּי נָשָׂאתִי חֶרְפַּת נְעוּרָי. הֲבֵן יַקִּיר לִי אֶפְרַיִם  אִם יֶלֶד שַׁעֲשֻׁעִים  כִּי מִדֵּי דַבְּרִי בּוֹ זָכֹר אֶזְכְּרֶנּוּ עוֹד  עַל כֵּן הָמוּ מֵעַי לוֹ  רַחֵם אֲ‍רַחֲמֶנּוּ נְאֻם אדני . הַצִּיבִי לָךְ צִיֻּנִים  שִׂמִי לָךְ תַּמְרוּרִים  שִׁתִי לִבֵּךְ לַמְסִלָּה      דֶּרֶךְ הלכתי [הָלָכְתְּ] שׁוּבִי  בְּתוּלַת יִשְׂרָאֵל   שֻׁבִי אֶל עָרַיִךְ אֵלֶּה.

-=היופי המוטבע בעולם הזה בעמם הזה  נותן לי חשק לנקות אותו מהבאוש הזה השקר הזה=-

-=והגחלת בכלל כבר די נכבתה

  ורק אני מאמינ וכמעט רואה כי כמו הצטברו דימ סבלות חומ וחומר בערה

 וכמעט חיש נעורה תקומת צדקת האומה=-

-=אבל אצל עמ ישראל    אחוזי ההצלחה המ ממש לא המדד הראשי לתקות הפעולה   ערבות לאזנימ מעולמ לא היתה מדד בלעדי לתוכחה

ויש כל ככ הרבה רמות בינ נבל קל דעת פתי קצר בינה וחסר לב   לבינ חזיון הנביא המושלמ בדמיונ דורנו כחוזה כל וצופה עתידות   עד כי מגוחכ בעני ומאכזב להשיב האמ נביא אנכי  אמ לא

ואיפה הילת אנשי עוז האמת והיושר ,איפה,  אמיצי טוהר המחשבה מהמבט בראשית ועד לפעולה המעשית ,איפה

 

יש הערכה ליקר מילותי  אכ לא מספיק הקשבה לחרפ דברי   עודני עמל בכלל על כמחצית כתיבתמ  עוד רחוק אנכי מללטש את יפימ=-

-=-

-=לפני המשרפות  כל ספורי התנכ נדמו בעניהמ כאגדות וגמ הדתימ לא העזו חשוב אחרת                    כי בגדו במסריו מדורות=-

-=מסכנימ  המ כבר שכחו מה זה טוב   ומרוב שהמ התרחקו  האמת נראת להמ הזויה

     אבל אני למרות הכל עודני לשמ חותר  כי גמ בגלל הכל  את אז אני זוכר=-

-= אפ דבר טוב לא מקדימ את זמנו  אמ מתמיד הוא חתירה לקדמ אל יעדו =-

 

-= כי הגיע הזמנ לשוב לצדק הבראשיתי הטהר  בלי מסכות מאזנות כמענה לתרבויות אשר רחקו עד מאד מאמת האלהימ

העסק הסתאב   גדשה הסאה   אינ מנוס ממהפכה     אמ תבחרו בחרפה   לא תמנעו גמ מהמלחמה

עורו נא אחי לפאת דרכימ נאמנימ   למענ אשר אפ באפיסת כחכמ  עוד יאשרוכמ הזדימ

העגלה מתחילה לנוע   הצטרפו  עזרו נא  ואל תעצורו

מ ה פ כ ה

יש צדק   יש אמת   יש קנה מידה בראשיתי   יש דרכ הישר    יש  ח ז ו נ

 אבל חשוב לזכור שהמערכה כאנ היא משולשת

על אמת הדת    על עוז התרבות

ועל צדק השלטונ

רק לחימה אמיצה בשלשת החזיתות גמ יחד תוכל להגיענו לנקודת הכנעה צדיקה=-

 

 

-=מודעות האנשימ  היא החשובה    כח הנשק עוד ימצא את הדרכ להתאימ את עצמו=-

בתקוה לימימ גבורה נאמנה

המצפה לקצ הגלות בתכ ארצנו – ולכילוי ערב תרבויות הנכר בקרבנו

יששכר יוספ  בנ אליהו   הגולה לעת עתה מארצ נחלת גבעת יש שכר ליוספ  שלמ

29 תגובות על הפוסט “ואתמ תהיו לי ממלכת כהנימ וגוי קדש

  1. "הִקְשַׁבְתִּי וָאֶשְׁמָע לוֹא כֵן יְדַבֵּרוּ אֵין אִישׁ נִחָם עַל רָעָתוֹ לֵאמֹר מֶה עָשִׂיתִי כֻּלֹּה שָׁב במרצותם [בִּמְרוּצָתָם] כְּסוּס שׁוֹטֵף בַּמִּלְחָמָה."

  2. יישכר
    הנוכחות שלך חשובה בארץ ישראל !
    לא בגולה ….
    שובה אלינו יישכר מחכים לראותך

  3. אלפימ שנה ייחלו אבותנו..
    בדמע עזבתי את ארצ אהבת אלהי
    הלכתי בשביל לשוב
    לפחות כאנ לא מכנימ כל רגע בשמ ישראל
    הצביעות בארצ הרגה אותי דמה הגאולה שמ
    וָאֶחְמל עַל-שֵׁם קָדְשִׁי אֲשֶׁר חִלְּלוּהוּ בֵּית יִשְׂרָאֵל בַּגּוֹיִם אֲשֶׁר-בָּאוּ שָׁמָּה:
    מתסכל

    עוד נשוב כמנצחימ אכ לעת עתה אנו במעמקי בור הנחשימ
    מהפכה מהירה בימנו מהרה

  4. אנא בתחינה
    אנשי האמת והיושר
    עבדי אדני אלהי ישראל
    אשר יקרה לליבמ צידקת משפטו
    זעקו נא עלי השמימה לבעבור תשרה על ראשי רוחו ברוח ובתושיה להמשיכ ולהשכיל חשק לכלות את החצי הנותר בעריכת מבנה משפטי החזונ ותבונת כל חילוקי מבני מיקוממ בדעה נוחה וישרה
    אנא מהרה לו יהי

  5. למה אתה מסבך את הקוראים שלך ?
    תעשה חסד תכתוב כמו בן אדם !
    למה אתה חושב שאנשים פראיירים להשקיע כל כך הרבה זמן להבין איזה מאמר של אדם תמהוני ולא מוכר ?
    אם אתה רוצה להעביר מסר מסוים תכתוב כמו בן אדם.

    • לאט לאט
      כמו בני אדמ.. אינני כה חושק לכתוב ,כי עדרייות הנורמה היא בעיני [בעיני אלהי צדקי ] הדרכ המהירה ביותר אל הפשע ,,כי עמל הקדושה הוא נדרש תמידית כהקרבה למענ הצדקות
      ובכנ מבקשתכ לחסדי כי אכתוב כנהוג בטעות היומ שמחתי הבנ לפחות שכנ חשקת במעט הבנ את דברי, ואינני מצפה ל-פראייריות- שתוביל למפגש עמ דברי ועוד אמצא את הדרכ הנכונה להנגיש את חרפ צדקת מילותי אכ דע כי טרמ הספיקותי ערוכ את שליש החזונ ולמה זה לקרב אצא בעוד חרבות טרמ מושחזימ היטב,, ועמוד זה אגב איננו מאמר כי אמ אוספ משפטי פתיחה לעמודימ הבאימ ,כי רק קבלת פנימ עמוקה חזקה ומעורפלת בכניסה הוא -ובדפיםהבאים ימצאו דברימ אטאט יותר מיושבימ ובהירימ

      אכנ עודני תמהוני בצללימ אכ עוד יבואו ימימ אחרימ…ולרחווק אנכי חותר

  6. אין בי מילים רבות וכל מילה נמדדת…מזהה אמיתות. אתה יששכר בדרך אמת הולך אך כמו כלי נגינה יש להתכוונן. המשך נא והצלח. בכל אופן אין לי מה לומר בפומבי מעבר לכך.

    • רגשתני מעט, תודה
      אכנ עמל אנכי רבות על דבר הביאור והעריכה וידעתי לפני הדרכ ארוכה ופנ אפ מאד קשה
      המשכ אנכי גמ אמשיכ ואולמ כגודל עמקות הקושי כנ רב המכאוב על ליבי מסתר תקותי
      ינחמני אלהי, ומקוה שלא הכבדתי עמ שפה גבהה

  7. קרא נא קרא והבנ בחדוה ישרה מהחל עד כלה ועד לכל מילה

    -=בקשר לשעונ זמנ טבעי המותאמ לאורכ היממה התקופתית בראשונה עלתה המחשבה הנכונה לדמות את היממה לשנה בהתחשב בחלק אור היומ וחלק חשכת הליל שהדימוי המתבקש הוא לחלק תקופת הקיצ ולחלק תקופת החורפ ובהתאמ למספר חלקי החדשימ שהמ שישה ושישה יחושבו גמ שעות היממה לשישה ושישה ואולמ אז התעורר הקושי בדבר אורכ חלקי היממה בתוכה שזמנ פרק אור היומ משתנה משמעותית בינ תקופות השנה למרות שלמענ האמת אורכ היממה כולה די בשלמות קבועה אז לרגע ראיתי לנכונ אולי להעביר שעה שישית מאור היומ לשבע בחשכת הלילה לעת חורפ לילות ארוכימ ואולמ תיקונ זה למרות שמזכיר הוא מעט חודש חרפי נוספ בשנה ארוכה אשר האביב טרמ נחזה הלא בשינוי שעות יומ -אילוצי הוא מלאכותי ודורש התערבות מוזרה כי קשה היא ההכרעה באיזה יומ בראשית החורפ ההעברה תבוצע וגמ האדמ נרגל אט אט בבא החורפ להיקטנות השעה ולמה בפתאומיות תימתח היא נכח החסרה פתאומית לחמש ביומ ומעל הכל הלא השמש מעל הראש את אותו האיתות הקשתי בדבר מיקומה לאורכ היומ מציגה היא וגמ אמ מיומ ליומ מנמיכה דרומה לקשת פחות ארוכה על כנ ראיתי לנכונ לקבע שש שעות יומ ושש שעות ליל כאשר באופנ טבעי ורצוי בקיצ ארוכות שעות היומ משעות הלילה ובחורפ של הלילה ארוכות משעות היומ וככ תיקר נכונה בעיני האנוש שעת עבודה של יומ חורפ ממש כשעת עבודה של יומ קיצ על אפ שקצרה היא משמעותית אכ למעשה יקרה היא באותה המידה כי אור השמש מצויה במידה פחותה=- (ואולי אפ ישלמו לפועל לפי השעות הזמניות הללו כי טבעיותמ מוצדקת נכונה) ובעבר שנימ עשר שעות נתנו ליומ אולי כי הלילה פחות היה נוח לערנות ניצולו וגמ פחות ניתנ היה לחזות מיקומ זמנ בו בעוד הירח איננה כשמש זורחת ושוקעת בקביעות

    • וזה ?
      -= הכזלניקים למשל מיד הריחו את רחפנות המדרשים האלה וקראו להמ ספרים חיצונים…
      הלא המ עצמם יצרו מדרשי רחפ כאלה אינ קצ לפי דרישה וללא כל הגבלה,,, אכ לפחות לא התעיבו העזה לשנות את מילות התורה המסורה עצמה

      אז הישרות הבהירה היא שקלות הערמת אינ קץ הספרות החיצונית אמורה לזעזע עמוקות את האמונה הכזלית הפתיותית וכל האוחזימ בה עד מבלי להביט ורק לעבד אדני באמת במשפט ובצדקה אינ הספרות באשר היא כתובה מהוה כלל איזושהיא טירדה עמוקה כי יסודו איתנ מיושר כל חייו באמונה כנה ואכ הענפימ במרומי נוהגיו כמו נסוגימ מעט מפני רפש עכור ומלא עורמה פתלתלה סביבותיו
      ..וכגדל הקרבת חשקו להבינ כנ עוד יודיעוהו משמימ חפצ נכונ למה באמת להאמינ=-

      ואותו השעונ אשר דיברתי אמור לחלק מנ הזריחה ועד לשקיעה מבנה שעה זמנית לשישה
      :) חג שמח וישר

  8. אתה כופר ואין שום אחיזה בידבריך מילותיך קקליפת השום וחסרי ערך ללא קרקע יציבה ושם מקור בתורה מורה על אי שימוש באותיות סופיות מדמה אתה עצמך כשליח האל מתעה אתה אנשים רבים. אין אתה חושב שיש סיבה שאף אחד לא חושב כמוך חזור מידימיונותך ההזוים. אתה אדם חכם שסטה מהדרך הנחונה אל תנסה לשכנע אותי שאני תועה ותחשוב איך לתקן את הדרך שלך.

    • אני מקוה שלפחות להגיב בלי לנסות אתה כנ מסכימ לי

      יפה שכיניתני חכמ ויפה שהגית סטייתי מהדרכ הנחונה, כי אני מעדיפ להלכ בנכונה

      חושב אני רבות על הסיבות שאיש כמעט איננו מספיק כמוני כשאיפתי כצדקת אלהי, אני עד לכבוד ולערגה הרבימ המוטימ שוב ושוב אל חלקימ שונימ של החזונ הנרקמ, ואולמ הסיבה הראשית היא די פשוט שזנה כל העמ מאלהי ישראל הרחק ושופל אומצ ליבנו עתה מצאת למהפכה צדיקה וישרה

      לא נודע לי מזה ״שום״ אבל אפ מקומ בתורה -איננו- מורה למשל על אי תפילה משולשת ביומ שוב ושוב אותם המילים באילוצ רגשי מאוס שקרי ומעודד לב רקבוני בעוד זה בברור לעני איש אמת כינוק מזנוני ערמה הרחוקימ מאמת אלהי ישראל נורא

      מילותיך כהררי קלקל שנדרש להמיס ולהסיג מעמנו, צדקת אלהי ישראל עוד תיכונ בארצנו והשקרנים כרבניך הבוגדים עוד יכתו תחתנו, הנורמה הדתית והחברתית תמיד נחזת כקרקע היציבה ומכנעת אל חיק תעתועה

      חלפו הימימ שתגובות כמו אלה הלחיצוני והעציבוני -כי היומ הנ נראות לי כמתחת הרחק מיטלטלות לשעשעני ;)
      ומתת על ליבי שפלותכם כמעט עייפתי

  9. כמו שחשבתי שתענה אין אתה מסוגל לישמוע דעה שונה משלך כניראה שאפסו התיקוות לגביך אך אנה מבקש אני ממך אל תתעה אנשים שנפשם אינה יציבה בדעותך השגויות והשיקריות. אין אתה יכול להוכיך את אמיתות דבריך. תישאר בביתך ואלתתעה אנשים נוספים

    • מה לכמ התל בדמותי הלא חכםיכם זדונים ועם סכליכם עיורון נפתות איומה כי עורמתכם שקופה
      אז על מי אעבוד
      הלא כי הגדולים זונות ועם הקטנים רקבונות.. ,ואתם רק על שיירי כנות תמימי הלב אתמ נזעקימ כאילו לא דיה לחנופתכם בכל הישראלימ

      מר ככם- שגיאות הכתיב שלך משעשעות יגאון
      איכ זה היהדות מתעתעת בך שאיש לא יכל להוכיח לעולם אפ אמת(אז ניתנ לדרוש כנ בתוקף נסער מכל אמיצ הנעור ביושר להילחמ) {כאילו נדרשת הוכחה ברמה מדעית סתומה לשרשי האמונה} ואז פתאום רוח אלילותה נתלת על איזושהיא מסורת עלומה עיורת וחסרת כל הוכחת חפות{ובנקל מוכחת כזנוני עורמת כניעה שפלה ומעיקה

    • הרבה אומצ אל האמת וגמ לא מעט נכונות הקרבה למענ הטוב
      המולידימ יחד אמונה זכה אשר גמ קדושה ישרה נדרשת עמדה
      שאיפות לממלכה וחתירה לתקוה

      אחרי דקותיים מאותו מספר כתובת מחשב -לא חכמ גדל אתה וכנראה אפ לא בנימינ הוא שמכ
      לכלכת(לא שקשה לי להסיר תגובות) הבאשת

    • "לָכֵן כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה הִנְנִי יִסַּד בְּצִיּוֹן אָבֶן אֶבֶן בֹּחַן פִּנַּת יִקְרַת מוּסָד מוּסָּד הַמַּאֲמִין לֹא יָחִישׁ."
      שמחתי לקרא תגובה מעודדת זאת, קראתיה בצמוד ובכלזאת התעקבתי לענות למענ הזהירות, כי חשתי בליבי בדל תמיהה הבינני נא שלא כטרחנות שוא מעיקה, ובכנ הלא ,אל יבוש מנ המלעיגים, זהוא מטבע לשון כזלי נורא, ולא רק כי מהם הוא יצא , בעצמ , גישתם הנקבית חלולה לעבודת האל ממקום של כמעט עיורות שפלה -היא המועדת לכניעה מרוב בושה ,וגישת אנשי העברימ בכלל יציבה היא בחזקה כזאת אשר יועיל אכנ לעודדמ לבל יעוצבו מידי מהשקרנים או יתעיפו מרוב הבלים אכ אינמ צפויימ כלל להרתע ממלעיגים ובכלזאת תודה על העידוד האמיצ למרות חלק רגילות הלשו
      אבל מילותיכ האחרונות האשירוני ממש ותקותי שתשכיל אמת עזה ולא אדע מליבכ אכזבה

להגיב על מתוסבך לבטל

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Heads up! You are attempting to upload an invalid image. If saved, this image will not display with your comment.